Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rules are made to be broken [TH] » Rules are made to be broken [TH] *16*

Rules are made to be broken [TH]

17 sep 2009 - 17:08

205

0

156



Rules are made to be broken [TH] *16*

--

[POV Bill]

Met Tom half op me schouder leunend, steek ik de sleutel in de voordeur. Ik laat Tom neerzakken op de sofa. Uitgeput laat ik me naast hem vallen. Die lamzak slaapt gewoon verder.. Het was écht gezellig geweest vanmiddag. Die meiden waren top! Niet zoals veel van die andere fans, die ongelooflijk hard gingen gillen en hysterish doen, alsof ze dood gingen ofzo.. Ik begreep het natuurlijk wel, als je je idolen zag enzo. Maar toch zou ik soms wel eens willen dat ik niet zo beroemd was.. Ach ik moet niet zeuren, hoevaak overkomt zoiets als dit je nou? Maar dat meisje.. Yasmin.. Ze was echt ongelooflijk. Die ogen, dat haar, haar tanden.. Alles was perfect aan der! En dan die lip-piercing.. Het maakte je gek vanbinnen. Ze wist precies hoe ze hem moest gebruiken. Ze leek daarin wel een klein beetje op Tom. Ik frummel nog snel het papiertje uit mijn zak. Het nummer van Yasmin.. Ze had het me nog snel toegestopt toen ik haar omhelsde. Morgen zou ik haar bellen. Zeker weten! Langzaam geef ik me dan toch toe aan de slaap, die al die tijd de macht over me probeerde over te nemen. Vandaag was een dag uit duizenden..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.