Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rules are made to be broken [TH] » Rules are made to be broken [TH] *19*

Rules are made to be broken [TH]

17 sep 2009 - 17:10

237

0

182



Rules are made to be broken [TH] *19*

--

Het was niet druk, ookal is het weer perfect. Ik zie nog een paar kinderen oefenen. Syl kan zich niet langer inhouden, en skate er als een klein kind op los. Lachend spurt ik achter hem aan. De rest volgt al snel.

-Na een kleine 2 uur-
Ik zie een 2 jongens op een muurtje zitten. Geen idee wat ze doen, ze zitten gewoon niks te doen. Ik skate zo onopvallend mogelijk langs ze heen. Na wat beter te hebben gekeken, zie ik dat het Georg en Tom zijn. Stilletjes skate ik achter ze langs en stop dan. Ik ga vlak achter Tom staan met mijn hoofd bij zijn oor. Hij zit nog steeds nietsvermoedend voor zich uit te staren. 'Haaaaai Tom' fluister ik dan. Tom schiet overeind en struikelt over zijn eigen voeten. Ik lig helemaal slap van het lachen op de grond. Tom kijkt me boos aan, maar al snel maakt zijn boze blik plaats voor een ondeugende grijns om zijn mond. Ik kan aan hem zien dat hij op een wraakactie zit te broeden.. Snel schiet ik overeind en spurt weg, met Tom op mijn hielen. Al snel heeft hij me ingehaald en grijpt me bij me middel vast. Ik gier het uit van het lachen, als Tom me begint te kietelen. Zijn vingertoppen raken een klein stukje huid van me zij. Ik merk dat ik bloos.. Gott, die jongen maakte me nu al gek!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.