Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » PAGES. » Page number one.

PAGES.

17 sep 2009 - 18:37

222

0

159



Page number one.

remember the days you've counted won't be forgotten i hope you won't leave yourself out when we turn the pages

Stacey pov.
Zodra de bus stopt sper ik mijn ogen open. Niet te geloven dat we er nu al zijn! “Wakker worden kut, we zijn er eindelijk!” Roept Amma naar me, terwijl ze een leeg blikje red bull naar mijn hoofd gooit. Gapend werk ik mezelf overeind, en loop achter haar aan de bus uit. De zonnestralen schijnen als een stukje hemel in mijn gezicht. Toch zet ik mijn zonnebril op, zodat de vermoeidheid niet van mijn gezicht af te lezen valt. Amma trekt me aan mijn hand mee het terrein over, om te kijken welke bands we de komende tijd aan moeten horen. Veel bussen, weinig plek daartussen, en veel mensen die erover verspreid staan. De laatste podiums worden opgebouwd en de tentjes aan de andere kant van het terrein op het gras worden opgezet. We zullen er aan moeten wennen, over een paar dagen zal het hier een chaos zijn. Als we eenmaal het hele terrein afgelopen hebben besluiten we terug naar de bus te gaan om een goede nachtrust te nemen. Morgen gaan we kijken op welke dagen we spelen, en met wie, om kennis te maken met bandjes waar we de komende tijd mee moeten samenwerken. Ik kan het nog steeds niet bevatten. Ik ging altijd als bezoeker naar de Vans Warped Tour, en nu speel ik er zelf!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.