Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Nooit gedacht.. » .003. Rescue Ranger of Wonder Woman?

Nooit gedacht..

17 sep 2009 - 19:50

413

2

168



.003. Rescue Ranger of Wonder Woman?

TOM pov

Man, waar zit ik toch weer met mijn gedachten.
Oh ja… sexy chicks en petten … *kwijl*.
Deze pet moet ik echt hebben, past goed bij men grijze vest. Lang leve die sexy stylistes allemaal, zeker die ene. Hmm wat was haar naam ook al weer, gek dat ze vertrok nadat we… naja je weet wel. Ik moet er wel geen tekeningetje bij maken denk ik, je zal me zo ook wel snappen.
Wouw! Deze pet moet ik ook hebben, die laat ik niet hier, ook al is het maar voor bij men verzameling. Geld genoeg!
Opeens voel ik steken in mijn zij, de petten die ik in mijn hand had vielen op de grond. Het is precies alsof ik geplet word. Maar hell, ik word toch helemaal niet geplet?
What the f*** is hier aan de hand? Oh nee… er is duidelijk iets mis met men kleine broertje! Snel laat ik die petten voor wat ze zijn en snel ik de winkel uit, op zoek naar Bill.


BILL pov

Die meiden pletten me, had het management dan niet duidelijk genoeg gemaakt dat we aan rust toe waren. Ik krijg amper nog lucht… dit word mijn dood.

Ademruimte! Oef! Maar hoe, wie, wat, waar?
Saki is toch niet hier?
“Saki? Tom?? Maaaam???”¯


FLO pov

Een applaus ontstaat vanuit de richting van het groepje waarmee ik zonet nog vrolijk mijn lijflied liep te zingen, zie ze daar nu staan, echt lachwekkend gewoon.
“Dank u, dank u! U was weer een geweldig publiek! En nu kappen, bende sukkeltjes...”¯
Uit het niets word ik opgetild, twee sterke armen zwaaien me in de lucht en voor ik het goed en wel besef draai ik wel tien keer rond mijn as. “Seb! Zet me NEER!”¯
Huh hoor ik daar nu iemand om zijn moeder vragen? Oké never mind…
Oef, terug met twee voeten maar nogal onstabiel sta ik op de grond, ik wankel even en voor ik het weet vangen andere armen mij op. Help! Invasie der armen!
Snel draai ik me om en kijk ik naar een zwart stofje, oké mensen ik flip hem helemaal…
Oh nee, damn Flo! Kijk naar boven! Plots staren twee bruine kijkers mij verbaast aan, iets lager verschijnt een guitig lachje om een paar lippen die er wel heel erg zacht uitzien.
“Je... je hebt me gered.”¯
Komt er een beetje aarzelend uit zijn mond.
Uit mijn ooghoeken zie ik iets roods met hele hoop draadjes aangewaggeld komen, nu staat het helemaal vast, ik word gek.


_____________________________________

ideetjes, tips, ... anything... just say what's on your mind ^^


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 10 nov 2009 - 16:39:
Haha, Tom aan het geilen op die petten x3

Snel verder, pleaseeeeeeee <3


adelain
adelain zei op 17 sep 2009 - 20:53:
whaha ik ben er al weg van!
je hebt er weer goede humor in gezet^^
vooral die supergestoorde Tom humor is leuk
enn nu liefteren