Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen) » *10*

Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen)

17 sep 2009 - 20:20

241

6

432



*10*

[Cameron pov]

Wanneer hij zijn broer heeft losgelaten ga ik naar Tom toe. "Heeft hij de tekst geschreven?" Hij knikt. "Het gaat over de unieke band die wij als tweelingbroers hebben." Voegt hij er nog aan toe. "Hebben jullie toevallig een cd waar dat liedje opstaat?" "Euh, ja." zegt hij terwijl hij in zijn tas gaat zoeken. "Nummer 5" Zegt hij en geeft me de cd. Ik bedank hem nog en ga dan naar de vergaderruimte. "We moeten vinden wat hij heeft, hij heeft zijn stem nodig." "Oh komaan!" spreekt House me tegen. "Hij is gewoon een jongen die denkt dat hij kan zingen, en een 100 anderen denken dat ook, zo komt hij aan dat embleempje van zanger. Als je een echte zanger wil moet je maar een afspraak maken na de uren, ik doe alleen privé-optredens." Ik zucht en duw de cd in zijn handen. "Die jongen is een artiest." "Juist ja, kunnen we nu terug naar de echte wereld komen? Die waar artiesten ook echt bekend zijn en waar hij een jongen terug willen laten praten." Ik zucht en ga aan de tafel zitten. "Misschien is het kanker." Stelt Chase voor. "De MRI was clean." Spreekt Foreman hem tegen. "Misschien was het gezwel te klein om te zien. Hebben jullie contravloeistof gebruikt?" "Nee." "Doe dan de MRI opnieuw en gebruik het deze keer wel." Chase, Foreman en ik klappen het dossier dicht en gaan alles klaarmaken voor de MRI.

[reacties??]


Reacties:

1 2

Eliros
Eliros zei op 13 juli 2010 - 9:29:
ik doe alleen privé-optredens.

Die was ook leuk. :'


SunShine
SunShine zei op 21 dec 2009 - 16:01:
Geen kanker! Ö
Dat mí g niet o____o
x.


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 8 dec 2009 - 16:31:
Kanker?
Nooo!


Juliette
Juliette zei op 20 sep 2009 - 9:48:
House
House
HOUSE
Sorry Maar me likes House
Ik heb alles nu even in een keer gelezen en me likes
Snel door


LoveTwincest
LoveTwincest zei op 19 sep 2009 - 12:54:
Geweldig <33

je doet house echt geweldig na

house is echt een ass...
vooral als het over bill gaat

Tss...

ga je snel verder ??

Love it <33