Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Jumpin' around the world... » What if you could do things like this?!

Jumpin' around the world...

2 nov 2008 - 13:49

145

1

203



What if you could do things like this?!

Jah dit is dus het proloogje,hierin maak je kennis met de meisjes waar het allemaal om draait.

Naam: Alissa Ooms.
Leeftijd: 17 jaar.
Haarkleur: Witblond met 2 roze trippen in.
Piercings/Tattoo's: Een Snake Bite en een cupcake Tattoo in m'n pols.
Hobby's: Shoppen in Berlijn,New York,Milaan,Montreal,en samen met Lien de wereld gewoon onveilig maken.
Hekel aan: Paladijnen,die assholes denken dat ze ons kunnen doden!
Fan van: Cinema Bizarre,Bullet For My Valentine,Brring Me The Horizon,Blood On The Dancefloor.
Te Melden: Als je aan iemand durft vertellen dat ik een Jumper ben gooi ik je van de Top van de Mount Everest,kies maar welke kant!


Naam: Lien Remmerie.
Leeftijd: 17 jaar.
Haarkleur: Oranje,Rost.
Piercings/Tattoo's: Voorlopig geen.
Hobby's: Ach,kan niet kiezen,wat zou je willen als je overal naartoe kan ^^.
Hekel aan: Paladijnen,de motherfuckers!
Fan Van: Cinema Bizarre,Bulletv For My Valentine,Linkin Park,Slipknot,Killerpí®lze.
Te melden: Durf een Paladijn te vertellen dat ik een Jumper ben dan Gooi ik je bij de haaien,aan Cuba!


Reaxies!!!!
-xxx- Alissa


Reacties:


StrifyIsPorn
StrifyIsPorn zei op 2 nov 2008 - 13:59:
CUBA!! Sorry ik wil daar naar toe!

VERDER!!