Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 78 kaulitz twins fighting.

crazy little thing called love CB (gestopt)

27 okt 2009 - 13:16

1597

0

208



78 kaulitz twins fighting.

romeo pov.
ik wordt wakker van een hand die over mijn borst verplaatst en open langzaam mijn ogen na dat ik het kussen er van af heb gehaalt.
''klote licht!'' kreun ik en trek het kussen weer over mijn hooft. luminor trekt het weer van mijn hoofd af en zucht.
''ook goeie morgen lieveling! lekker geslapen?'' glimlacht hij en geeft me een kusje. ik grijns en knipper een paar keer.
''sorry, goeie morgen aller aller liefste man van de hele wereld! heerlijk, en jij?'' glimlach ik dan. hij grijnst en geeft me een kus.
''hmmm, heerlijk!'' zucht hij en gaat weer tegen me aan liggen.
''hmm, je hebt nog make-up op van gisteren.'' grijns ik dan.
''we zijn ook meteen naar boven gegaan.''
''zelfs zo bent je nog de mooiste op de aarde, weet je dat?''
''nee, want dat ben jij!''
niet veel later staan we op en gaan naar beneden. jasper en jason zitten in de bank muziek te luisteren en 'rappen' mee met de muziek.
''liefde had ze nodig maar dat heeft ze nooit gekregen...'' hoor ik jasper zingen. ik besteed er niet veel aandacht aan en ga naar de keuken. luminor volgt en niet heel veel later komen strify en shin binnen.
''wisten jullie, dat die twee konden rappen?'' vraagt shin dan.
''als of iedereen muziek talent heeft die ons kent!'' lacht kiro die samen met yu binnen komt.
''zit gewoon in de familie!'' zegt yu trots en ploft op een stoel. jasper komt gapend binnen en neemt een kop koffie.
''wat drink jij toch veel caffeïne!'' zegt strify dan. jasper kijkt hem aan, zet de kop weg en neemt een glas cola light.
''dude, in cola zit ook cafeïne!'' zucht jason en hij ploft naast yu neer.
''ook in light?'' vraagt hij dan.
''danm! goede reden om je haar weer zwart te verven! toen deed je slimmer!''
''wil toch niet zeggen dat ik dan ook slimmer word!'' zucht hij en drinkt zijn glas in een teug leeg. hij zet het glas in de vaatwasser en loopt naar boven. niet veel later komt hij weet beneden met zijn normale kleding. sinds jason uit het ziekenhuis is heeft hij nog steeds alleen maar blousjes en pantalons gedragen.
''hmmm, zo zie je er zo ben je zo sexy! veel meer als in die blousjes!'' kwijlt jason.
''voelt ook heel erg goed om mezelf weer te zijn!'' grijnst hij en geeft jason een kus. de rest zit droog toe te kijken hoe ze zitten te zoenen en shin heeft dit keer de camera vast.
''ik heb zin om koekjes te maken!!'' roept strify dan.
''goed idee!!'' roept kiro. strify springt vrolijk op en pakt een pak koekmix.
''uhm, ik ga naar de stad!'' roept jasper en loopt de keuken uit.
''uhm, ik ga mee!'' roept jason en hij rent er achter aan.
''veel plezier! ik ga op een tarasje mensen uit lachen! doei!'' roept yu en hij rent weg.
''wacht ik ga mee!'' roept luminor en rent er achter aan.
''ik ga ook mee!'' roep ik en ren er ook achteraan. nu blijven shin, kiro en strify over om koekjes te bakken. hoe ik het lekker niet te doen.

jasper pov
ik en jason staan net bij de lift wanneer romeo, luminor en yu aan komen rennen.
''wij gaan op een terasje mensen uit lachen, rijden jullie mee?'' vraagt yu.
''is goed.'' roepen ik en jason in koor en we gaan met z'n allen de lift in. jason grijnst en drukt me tegen de muur. hij begint me wilt te zoenen en ik zie dat luminor en romeo ook beginnen. yu staat er echt tussen met een blik van moet dit nou en dan gaan de deuren open en komen er een paar ouderen de lift in. ik hoor mensen afkeurende geluiden maken en wat gebrom maar jason is niet van plan te stoppen. ik leg dan toch mijn handen in zijn nek en begin hem vol overgave terug te zoenen.
''jongens, er staan hier nog meer mensen in de lift hoor! romeo, luminor, dat geld ook voor jullie!'' roept yu dan geirriteerd. jason verbreekt de zoen en kijkt hem even aan.
''een aan mama vragen wat zij er van vind!'' roept hij en neemt zijn mobiel.
''moeders kindje!'' bromt yu dan. ik zucht pak de telefoon van jason af.
''vanavond.'' fluister ik in zijn oor en stop de mobiel in mijn zak. als we de stad in lopen gaan yu luminor en romeo meteen op een terasje zitten en we nemen ook even plaats voor een drankje. we zitten nog geen 3 minuten en ik zie bill tom gustav en georg druk discuserent aan komen lopen. zonder dat ze ons zien zetten ze zich aan de tafel naast ons en ruzieën door.
''helemaal niet! dat is een kleptomaan!'' roept bill
''niet waar een pyromaan!'' roept georg
''nee, dat is een filosoof!'' roept tom dan en gustav zit te grijnzen.
''oh hey! alles goed!'' roept hij als hij ons ziet. de rest kijkt even op en bill krijgt een brede grijns.
''wat zijn de betekenissen van kleptomaan, pyromaan en filosoof!'' roept hij dan. we schieten in de lach en kijken hem even aan.
''pyromaan is iemand die het leuk vind om dingen in brand te steken, kleptomaan is iemand die heel veel steelt en filosoof is iemand met een eigenkijk op de wereld en veel fantasie maar toch heel slim!'' leg ik lachent uit.
''dus een filosoof is iemand zoals tom alleen dan slim?'' zegt bill sirieus en we schieten in de lach.
''fucking klootzak!'' roept tom dan.
''fuck you eikel!'' roept bill terug.
''oh, ja ze hebben hun jaarlijkse ruzie dag, een keer in het jaar maken ze de heledag overal ruzie over en de volgende dag zijn ze overdreven lief tegen elkaar en dan kunnen ze de rest van het jaar normaal doen.'' legt gustav uit.
''mag ik jullie bestelling?'' vraagt een bediende vriendelijk. iedereen besteld water of sinasappelsap. het is ook pas half 11 maar toch wel erg gezond.
''en wat wilt u menneer?'' vraagt het meisje lief.
''uhm doe mij maar een cola bitte.'' zeg ik vriendelijk terug.
''komt eraan.''
''waarom moet jij nou weer fucking cola? het is nog geen eens 11 uur!''
''weet ik maar ik heb zin in cola!'' roep ik.
''en ik in een kus!'' zegt hij droog en hij geeft me een lange tongzoen.
''ah zo lief!'' gilt bill dan supper hard.
''jij vind alles lief! ben je homo ofzo!'' roept tom dan.
''jij bent homo! fucking klootzak!'' roept bil dan. ik verbreek de zoen en zucht. iedereen op het terras kijkt ons aan en er worden van alle kanten foto's genomen. tom en bill ruzieën door en dan horen we een hoge gil van achter ons.
''stop hem hij heeft mijn tas gestolen!'' roept een meisje hard en rent achter een jongen aan. niemand doet iets dus ik spring op en ren er achter aan. een grote gespierde man zit op zijn hurken zijn veters te strikken. ik zet een voet op zijn schouder en spring in de rug van de jongen die net de tas heeft gestolen. we vallen op de grond en ik geef hem een fikse stoot in zijn zij.
''au! fucking klootzak!'' schreeuwt de jongen luid en ik trek de tas uit zijn handen. ik geef hem een harde trap in zijn maag en loop naar het meisje dat hijgent toe kijkt.
''als je blieft.'' zeg ik vriendelijk en geef haar dr tas terug.
''dank je, dank je, dank je!'' roept ze vrolijk en ze omhelst me.
''het is oke, is alles goed met jou?'' vraag ik voor de zekerheid.
''ja, heb jij niks! je was zo snel! hoe deed je dat?'' roept ze.
''nee ik heb niks en gewoon een goede conditie.'' lach ik.
''wow, misschien iets voor mij, stoppen met roken zal me denk ik ook goed doen.'' zegt ze en ze steekt een sigaret op.
''dat heeft er helemaal niets mee te maken, ik rook ook en ben supper goed in sport.'' zeg ik rustig. we lopen samen naar het terasje en ze komt bij ons zitten.
''oh, ik heet Coco trouwens.'' zegt het meisje.
''oke, ik ben jasper, dit is jason, yu romeo luminor, en dat zijn gustav, georg, tom en bill.'' stel ik iedereen voor hoewel tom en bill nog steeds ruzie maken geeft iedereen haar netjes een hand.
''ik ken jullie allemaal wel, ik ben van cinema bizarre en tokio hotel fan! en ik heb ook jou horen zingen.'' zegt coco en ze kijkt me aan.
''oke dan.'' grijns ik, het meisje dat ons bedient komt aan lopen met een dienblad en zet alle glazen neer en ook een glas voor coco.
''zeg coco, wat was dat net nou? en dank je wel dat je haar hebt geholpen, ze is mijn zusje.'' zegt de bediende.
''oh, die jongen pobeerde mijn tas te stelen maar jasper heeft hem dus terug gehaalt. jongens dit is dus mijn zus, ze heet Naomi.'' zegt coco dan.
''jongens, dit rondje is gratis, omdat je mijn zusje hebt geholpen.'' zegt naomi lief en glimlacht.
''danke!'' roepen we allemaal in koor.
''fuck you! jij hebt echt klappen nodig jongen!'' roept bill dan en gaat recht staan. we kijken verbaast naar bill die tom woedent aan kijkt.
''kom maar! ik sla toch harder als jou!'' roept tom.
''het is dan jou!'' roepen we allemaal in koor ''en doe fucking normaal, jullie zijn een tweeling, geen aardsvijanden!'' vervolgt gustav. bill en tom gaan weer zitten en kijken elkaar met een vernietigende blik aan.
''jongens! als blikken konden doden!'' roept georg dan.
''ik ben het zat bill, wij ruilen van plek!'' roept yu en hij staat op. de tafels worden aan elkaar geschoven en bill en yu ruilen van stoel.
''fucking eikel.'' bromt tom en bill hoord het nog net.
''nu ga je te ver!'' roept bill en hij vliegt tom aan. er worden allemaal foto's gemaakt en als versteend kijken we toe hoe bill en tom met elkaar op de vuist gaan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.