Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Jumpin' around the world... » Common' take a deep breathe!

Jumpin' around the world...

2 nov 2008 - 15:03

389

2

227



Common' take a deep breathe!

[Alissa P.O.V.]
Oke,ik weet dat het raar klinkt dat ik mezelf overal heen kan stralen,maar ik zal een vertellen hoe ik erachter ben gekomen.Ik deed het al vanaf m'n 5de.Het was moeilijk het voor m'n ouders te verbergen.Nu nog hoor.ik ben op m'n 15de alleen gaan wonen in...Eigenlijk overal,Wil ik nu bevoorlbeeld uitgaan in New York,heb ik daar 's avond m'n appartement,ik heb wel het geluk dat m'n ouders veel geld hebben,dus heb ik nergens een probleem mee.Maar genoeg geblabber over vroeger,laten we nu terug springen naar het heden.
Ik:"LIIEEEEHHIIEEENN!!Ik ga eten halen,kom je mee of moet ik het meenemen,en wat wil je eten??"Lien:"Uuuhhmm...Ik heb wel zin in Belgische Frietjes ^^" Ik lach eens en straal mezelf naar Brussel,daar zijn gewoon de beste frietjes!Ik vraag hetgene dat we willen en straal me weer terug naar Montreal.Ik:"Lien,ben terug!" Ik krijg geen antwoord terug wat ik erg raar vind.Ineens hoor ik iets naast me. Ik kijk en zie vliegensvlug een elektrotouw bnaar me komen.Ik straal me zo snel mogenlijk naar de bewapenings kamer.Daar neem in de brander en straal me me terug naar de woonkamer.Ik zie die Paladijnen voor me staan. Ik:"Kiekeboe!"Ze kijken om en ik frituur ze met m'n brander.De paladijnen zijn dood maar ons appartement straks ook.Ik straal me naar de brandblusser en blus de branden.Ineens hoor ik iemand kreunen van de pijn.Ik straal me naar het geluid en zie Lien er hangen met verschillende elektrotouwen.Ik pak een tang en knip ze van d'r af.Ze valt op de grond en ik loop meteen naar d'r.Ik:"Lien,alles in orde?!"Lien:"Jah...op de wonden na dan.Die klote vent wou mij gewoon afmaken!"Ik:"Wel,dan heeft die Asshole nog niet goed kennis met ons gemaakt!"Lien lacht even naar me en ik help d'r recht.Ik:"Ik heb een idee,wat als we om dit voorval te vergeten eens naar Cinema Bizarre gaan in Berlijn,ze hebben er vanavond een concert!"Lien:"Natuurlijk!Maar ik ga me eerst wat properder maken,zo kan ik echt niet voor de dag komen."Ik lach even en straal mezelf naar m'n kamer.Ik neem een zwarte skinny en een zwarte tanktop met daarop een cupcakeje.Ik straal mezelf weer naar de woonkamer waar Lien al staat te wachten.Ik kijk haar aan en ineens vertrekt ze ik straal mezelf door haar spoor en kom terecht naast d'r op de voorste rij in de concertzaal.Ik:"Het is altijd leuk om op de eerste rij te staan."


Reaxies!!!!
-xxx-jes Alissa


Reacties:


StrifyIsPorn
StrifyIsPorn zei op 3 nov 2008 - 22:31:
WHOA IK WIL OOK OP DE EERSTE RIJ STAAN! KAN STRIFY ME ZIEN!!

Oke daar was ik weer eens...

maar VERDER!! <33

I Love It Poepz!


annebizarre
annebizarre zei op 2 nov 2008 - 15:58:
Leeeuk <33

Verder!<33