Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Alex Evans » My Twin And I,, In Love Whit Alex. E <3 » wie is Alex?

My Twin And I,, In Love Whit Alex. E <3

2 nov 2008 - 16:13

719

7

507



wie is Alex?

Maar wie zou die Alex zijn? En wie die Sander? En stotert Sander echt of wat?

Je trok Marit mee en Julie liepen achter Alex aan. Je ging achter een busje staan. kijkend wat hij deed. Na een tijdje daar gestaan te hebben keek hij om. Je draaide je om in hoop dat hij het niet gesien had. Toen je weer keek was hij weg. ‘Hij heeft ons teminste niet gesien hea Marit?’ Zei je. je draaide je om ent oen stond Alex daar emt zijn benen over elakar en zijn armen over elkaar tege het busje aan te leunen. Je schrok je dood. ‘aaaaaaaaaaahhhhh’ Zei je. ‘Waarom bespiede Julie me?’ Vroeg hij. ‘Uhm,, Nou, UHm… We wilde gewoon graag weten wie jij nu was Omdat je niet had gesegt wie je bent alleen je anam’ zei je blosend. ‘oww sorry, Nou ik ben de schuintegeover buurjongen van Julie alleen… Mijn neefje is heir om te helpe verhuizen. ‘ Zei Alex. Je mond viel open, je wist dat Marit bijna op de grond viel. Gwn bewusteloos. Maar nog net niet. ‘Okee, En stottert Sander altijd of heeft i dat amar soms? Want Marit is so snugger dat ze dat niet kan begrijpen’ zei je. ‘oww dus je vriendin heet Marit?’ zei Alex. ‘Oww sorry, Nou ik ben Michelle, En aj dat is marit en we sijn een twee eiige tweeling en dus jou schuintegenover buurmeisjes’ Zei je een beetj onhandig. ‘Michelle? Mooie naam’ Zei Alex. Je bloosde. ‘En Marit niet?’ Vroeg Marit echt gelijk. ‘hahaa, Jawel hoor’ Zei Alex. ‘Cool’ zei Marit. ‘Maar uhm,, IK ga veder helpen met verhuizen anders komt eht nooit klaar, Kunnen Julie vanavond anders naar buiten?’Vroeg Alex. Jij en Marit knikte heftig. ‘haha oke,, hoelaat?’ vroeg Alex. ‘We komen je rond 8 uur wel ophalen’ zei je. ‘uhm, ja oke is goed hoor’ Zei Alex. Hij draaide zich om en liep veder. Jij zat daar met een enorme grijns op je gezicht en als Alex 2 minuten langer dara ahd gestaan was Marit serieus flauwgevalle. ‘iiieeeppp’ Ontsnapte uit Marits mond van blijdschap. Je moest er wel om laggen. Je trok ermee naar julei huis. Julie liepen binnen en het was nu ongeveer 3 uur. Je moeder zat weer eens een boek te lezen. ‘mam , we zijn vanavond buiten’ zei je. ‘niets daarvan, Huisarrest weetjenog? Wrm waren Julie ent buiten?’ vroeg je meoder. ‘Huisarrest?’ vroeg je emt verbazing. ‘grapje x3 maar wat gaan Julie doen dan vanavond?’ vroeg je moeder. ‘Gewoon kennis maken met de neiuwe overbeuren.*niet seggend dat er een jongen is*. ‘Hebbe we die? Dat is mooi kom ik vanavon dook mee’ Zei je meoder. ‘jaa ma ik ga wle naar buiten dan’ zei Marit. ‘me2’ Zei je. Julie liepen naar boven. Naar Julie kamer. ‘En? Wat agan we nu doen?’ vroeg Marit. ‘nou we kunnen vragen of hij vanavond mee komt heirheen? Mss heeft i heir al wel vrienden, met geluk zijn wij de enige dan winnen we hem voor onszelf. Gewoon voordat Marloes hem krijgt. Tog?’ Zei Je. ‘juaa , Maar Marloes is huppel, Die meot hem nniet’ zei Marit. ‘mss wel, maja we sien wel’ Zei je. Marit knikte. Julie ginbgen voor kleding kijken. Marit deed eerst een blauwe skinny aan met een roze shirt en een wit vest. Je keurde het af. Toen droeg ze ene gele skinny met een rood shirt met mouwen en gympen. Dat keurde je ooka f. Toen deed ze een spijker skinny met Een donker blauw shirt met een zwart vest emt donkerblauwe allstars dat keurde je goed. Toen ging Marit op eht keur bankje zitten. Je had eerst een roze skinny met een geel sgirt en zwarte allstars. Marit zate r eerst ff naar te kijken en besloot toen dat ik tog iets anders aan meost. Ik deed een donkerblauwe skinny met dat gele shirtje met skate gympen. O.O Marit sat erna te kijke, Juaa dat moet je doen man* blik. ‘Nou?’ vroeg je. ‘juaa die is goeewd, egt wel’ Zei ze. ‘oke’ zei ej. ‘ETEN’ werd er van ebnede geroepen. ‘het si pas half 5!!!’ riep Marit. ‘nee die klok staat fout, het is half 6’ Zei je moeder. Oow ooww dan waren Julie bijna gewoon telaat geweest. Je rende samen met Marit naar benede in de hoop dat het iets lekkers was.


reacties?<3


Reacties:

1 2

xMusicAngel
xMusicAngel zei op 3 dec 2008 - 16:50:
SNEL VERDER!!!!
OEH! OEH! OEH! OEH! OEH! OEH! OEH! OEH! OEH! OEH! OEH! OEH! OEH! OEH! OEH! OEH!


SAARKAPITEIN
SAARKAPITEIN zei op 29 nov 2008 - 16:40:
snel verder
laat me iets wete

x


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 19 nov 2008 - 17:16:
oeff toff..

snel verder orr..

wil je laten weten als er een neiuwe is??


xoxox


devil666
devil666 zei op 8 nov 2008 - 9:41:
verdeerrr ^^


vleermuisje
vleermuisje zei op 5 nov 2008 - 22:58:
gheghe sal binnekort eens doen morge fzuw