Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » Titelloos » Bitch fight:Y)

Titelloos

19 sep 2009 - 14:26

644

5

455



Bitch fight:Y)

hehe:Y)

"Kom nu maar gewoon mee" zegt Takuya. "Nee ik kom niet mee Takuya ik wil eert weten wat je gaat doen!" zegt Linsey boos. "Ben je nu ineens boos?" vraagt Takuya verdrietig. "JA ik wil het weten!" zegt Linsey. "Oke dan doen we het niet" zegt Takuya en slaat zijn armen over elkaar. "Oke dan niet ookal weet ik niet een swat je wou gaan doen" zegt Linsey en slaat ook haar armen over elkaar. Ik en Miku hadden de ruzie gehoort en gingen gelijk kijken wat er aan de hand was. "WAT?? waarom maken julie zon ruzieee??????????" vraag ik geschrokken aan beide. "Takuya doet eng en vies" zegt Linsey. "Takuya!!" zegt Miku dreigend. "Wat nou? ik doe helemaal niks!" zegt Takuya. "Echt wel je wilt niet zeggen wat je met mij in de douche wil gaan doen!" zegt Linsey. "WTF" zeg ik. "Ja dat bedoel ik nou" zegt Linsey. Ik pak linsey en neem haar mee naar een anderekamer. "Heye wat doe jij nou weer" zegt Linsey. Ik zeg niks en zet haar neer op een stoel en ga er naast zitten. "WAT IS ER PRECIES GEBEURD" vraag ik -nogal hard-. "Nou gister avond wou Takuya iets doen in de douche en toen zei ik dat ik moe was, en toen zei Takuya dat we het vanochtend zouden gaan doen. Ik dacht zo van: het zal wel. En nu word ik wakker en zegtie dat we gaan douchen. Toen vroeg ik of we samen gingen. Toen zei Takuya ja en dat hij dat gister ook al had gezegd. En toen vroeg ik wat hij ging doen en dat wou hij niet zeggen en toen zei hij dat we het dan maar neit gingen toen en toen zei ik oke en nu ben ik boos op Takuya en hij volgens mij op mij" vertelt Linsey. "WTF" is het enige wa tik kan zeggen. "Kun jij alleen maar WTF zeggen?" plaagt Linsey. "srry" zeg ik. "Is niet erg" zegt Linsey. "Naja, vraag anders waarom hij het niet wil zeggen" zeg ik. "Hij komt zelf maar sorry zeggen" zegt Linsey duidelijk boos. Op dat moment komt Takuya naar binnen gesloft. "SORRY" zegt hij. "Zoow dat was snel" zeg ik een beetje droog. Linsey moet een beetje lachen en Takuya staat er zo van 'huh?' "niks laat maar" zegt Linsey. "Oke dan maar sorry" zegt Takuya weer. "Ja wat wil je nou met je sorry" zegt Linsey boos en niet naar Takuya kijkennd. "Nou Miku heeft me duidelijk gemaakt dat je er nog te jong voor bent en dat is wel waar" zegt Takuya. "WAARVOOR????????????????????????????????????????????????????????????????????" vraagt Linsey boos. "Dat doet er nu tog niet meer toe" zegt Takuya. "JAWEL ik ben juist boos omdat jij niet zegt wat het is en ik wil weten wat het is" zegt Linsey. "Nja.." zegt Takuya. "Doe nou niet zo vaag en ZEG HET GEWOON" zegt Linsey nog boos. Als Takuya 3 minuten nog niks heeft gezegd pakt Linsey haar spullen en loopt boos naar buiten. Ik werp een blik naar Takuya van 'Waarom??' Takuya haalt zijn schouders op. Ik werp weer een blik maar nu heel boos. Takuya zucht en komt naast me zitten en fluistert iets in me oor. "WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????" gil ik geschrokken. Ik ren gelijk naar buiten achter Linsey aan. Als ik haar net de straat uit zie lopen ren ik gelijk die kant op en trek haar aan haar arm. "Takuya ga weg" zegt ze. "Ik ben Takuya niet" zeg ik. "Ow Rebekka srry" zegt ze. "geeft nie" zeg ik. "wat doe je hier? moet je niet bij Miku zijn" vraagt Linsey. "Huh? natuurlijk niet! jij bent toch mijn vriendin en nu heb je het moeilijk dus nu ben jij veel belangrijker dan miku!" zeg ik. "aww dat is lief" zegt Linsey (al wat blijer). Ik glimlach. "Maar watdoe je hier dan?" vraagt Linsey nog een keer.


Reacties:


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 6 dec 2009 - 1:57:
OMG waaro mbezn je eigenlij kgestopt? XD ik moest nog weten wat takuya had gezget mwhahahaha droogo XD


Kyoru
Kyoru zei op 21 sep 2009 - 19:00:
Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah omg
please snel verder?
me loves it^^
xx>3


Cuppycake
Cuppycake zei op 20 sep 2009 - 11:00:
OEeww maakt niet uit dat ie laat komt maar ik wil het weten dus JIJ MOET VERDER GAAN!!


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 19 sep 2009 - 15:54:
owjaaaaaaaaaaaaah en ik wil ook nog weten wat takuya in je oor had gefluisterd XD mwahhahaha lekker belangrijk eh? JAH i kweet het naja n uheb je 2 toffe reactie's van mij XD

xoxo linsoo snel verder omg ik ben echt erg


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 19 sep 2009 - 15:48:
mwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah omg omg omg takuya echt je was wel eng en vies bij dat ene stukje en njaah wat wil je nu zelf tuurlijk ben ik nog te jong maar euhm met takuya kan alles eh? mwhahaahha grapjeeeeeeeeeeeee OWKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY en NU SNEL SNEL SNEL VERDER


WANT HET IS SUPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER <3<3<3<3<3<3<3<3<3

XOXO LINSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO