Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » I Want you , To want me [ Vampire Story ] » Chapter One [The very Beginning]

I Want you , To want me [ Vampire Story ]

19 sep 2009 - 15:14

289

5

238



Chapter One [The very Beginning]

Hoofdstuk 1 .....

Hallo ik heb me al voorgesteld ik heet dus Kimmy , en de rest kom je straks wel achter "Hey PUNK , wat moet je hier "

ik kijk om en zie dat de jongen het tegen mij heeft ,

ohjah en ik ben ook Punk , and i love it , i don't care what people say , i am who i am baby ;-).



Dit is mijn eerste dag op mijn nieuwe school ....In italie woepie , mijn Stief ouders hebben me hierheen gestuurd , omdat ik niet luister en geen orde heb , en ik ben Half mens en half,blabla....WHATEVER , dus hier ben ik dan .



Het is dus een Engelse school , in Italie , hoe is het mogenlijk , achjah k moet er maar vrede mee hebben , ik kan ook niet zomaar terug .



Ik loop de school binnen , en meld me beleefd bij de balie van de school "goedemorgen mevrouw...?"

Zegt ze , ik blijf wachten tot ze meer zegt , maar dat is dus niet het geval , ik maak de zin af en zeg "Kimmy Lester " Ze knikt en snuft tussen wat papieren , ongeduldig sta ik te wachten .



Er komt een jongen binnen , ineens stopt mijn hart , ik ruik zijn geur , "hmm" ontsnapt er uit mijn mond , ik loop rood aan en hij kijkt me , een beetje raar aan , zijn ogen WOW , hij staart me aan en ik wijk mijn blik af , hij loopt richting de balie en zegt "Hallo , ik moest me melden "

De vrouw kijkt hem aan en zegt "Is het weer zover, loop maar meteen door meneer Cullen "



"oke mevrouw Lester , hier is uw rooster , de les is al begonnen , u moet deze en dit geven aan de leraar " Ze drukt een pasje en een Roze papiertje in mijn hand , en ik loop de deur weer uit ....


Reacties:


Gu4uZ
Gu4uZ zei op 23 feb 2010 - 16:13:
Whoeh leuk.
Snel door


Roseless
Roseless zei op 30 nov 2009 - 17:09:
Ooehh, leuwk!!
Snel verder <33

xKusje


viviane15
viviane15 zei op 25 okt 2009 - 15:40:
leukkkkkkkkkk

wil je doorgaan(L)(L)


xx


xColour
xColour zei op 15 okt 2009 - 15:01:
door


Juliette
Juliette zei op 20 sep 2009 - 14:01:
Nice
Ga je snel door? <33