Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rules are made to be broken [TH] » Rules are made to be broken [TH] *23*

Rules are made to be broken [TH]

19 sep 2009 - 16:40

218

2

165



Rules are made to be broken [TH] *23*

--

Verdomme. Weer haal ik alles uit me zakken, in de hoop de verdomde sleutel te vinden. Jimmy had laatst een sleutel bij laten maken van zijn huis, omdat ik er nu praktisch woonde. Voor de tweede keer begin ik mijn tas weer overhoop te halen, en zie ik nu gelukkig wel de sleutel liggen. Zachtjes steek ik hem in het slot, en draai de deurkruk naar beneden. Het is nog donker in de woonkamer. Iedereen zal nog wel slapen neem ik aan. Zo stil als ik kan sluip ik naar boven, en laat me in het bed ploffen, dat zo ongeveer voor mij bedoeld was, nu ik hier altijd slaapte. Ik kleed me nog even snel om, en laat me rustig in bed zakken. De treinreis had me behoorlijk uitgeput, laat staan die barstende koppijn van de drank van gisteravond. Met doffe ogen laat ik me weer in slaap dommelen.

Voor de tweede keer vandaag word ik wakker, en werp opnieuw een blik op de wekker. Half 1 wijst die aan. Ik pak wat schone kleren en vertrek naar de badkamer. Ik draai de kraan van de douche open, en trek snel mijn arm terug voor die nat word. Ik gooi al mijn vieze kleren in de wasmand, en wacht nog even tot het water een aangename warmte heeft.


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 20 sep 2009 - 17:05:
Goooed
Snel verder<33


inke
inke zei op 20 sep 2009 - 10:28:
Ga je snel verder??
Xx