Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Alex Evans » A fallen star needs a mediatric » Hoofdstuk 7

A fallen star needs a mediatric

2 nov 2008 - 17:49

214

1

342



Hoofdstuk 7

'wat een geweldig ide!' gild Jamie door de telefoon 'gewaagd.. Maar geweldig' zegt hij dan al wat neutraler. 'ach het lukt wel' steld Audrey hem gerust. 'als jij het zegt' vervolgt Jamie. 'tuurlijk maar ik ga je laten' zegt Audrey en ze haakt in ze ploft in de zetel. Ze staat weer recht en zet haar computer aan. ze opent google en tikt 'alex evans' in. 'eens kijken of die gast veel fans heeft' fluisterd ze tegen zichzelf. 'Als hij niet veel fans eeft gaat het plannetje niet door dan lukt het toch niet' vervolgt ze weer. Ze scrolt langs de honderden fansites die ze op google gevonden heeft. Ze pikt er eentje uit en krijgt een grotere glimlach op haar gezicht bij elk woord dat ze leest. Hij heeft dus veel fans, dat zit al goed. ze neemt haar gsm en begint te typpen 'heey Alex heb je soms zin om morgen af te spreken? XX Audrey' ze verzend het bericht en wacht geduld op een antwoord. 'ja graag wat wil je doen? XXAlex' een smile sierd haar gezicht. 'bowle? XX Audrey' er worden een paar berichten over en weer gestuurd die steeds liever en schattiger worden. 'Slaapzacht Ly X Alex' is het laatste berichtje dat Audrey krijgt voor ze in slaap dommeld...


Reacties:


WhippedCream
WhippedCream zei op 2 nov 2008 - 17:54:
Wooww.,, wel zielig dat ze hem gebruikt,, maar mooi!! (word ze nu uit eindelijk ook echt verliefd op hem ofzo??)