Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ...Unwished angel...[TH]-o° » meet you rescuer Bill Kaulitz!

...Unwished angel...[TH]-o°

2 nov 2008 - 17:57

556

2

204



meet you rescuer Bill Kaulitz!

(Astrid pov)
je werd wakker van iets nats op je gezicht, toen je je ogen opende zag je een hond voor je staan.
Jij: waaaa!!!!!’’, er kwam een jongen met lang zwart haar de kamer inlopen en zei: rustig maar, hij doet niks hoor.’’ Jij: ow dan is het goed J’’, je begon de hond te aaien en er viel een stilte in de kamer.
Jongen: hij heet scottie…’’ jij: ow leuke naam, maar waar ben ik eigelijk’’ jongen: in mijn huis, je viel gister avond in het water van nogal wat meters” * dus het is toch waar wat ik droomde * dacht je. Jongen: is er iets??’’ Jij: nee er is niets, maar wie ben jij dan??’’
Jongen: ik ben bill kaulitz, jij??’’ Jij: ik ben astrid Harkema’’ Bill: eehm je kleren liggen over de stoel daar’’,zei hij een beetje blozend. Bill: ik ga even een ontbijtje maken jij ook wat?’’ Jij: ja graag een broodje hagelslag Bill liep naar de keuken en… je keek onder de dekens en zag dat je een grote T-shirt aanhad en je ondergoed.
Je trok de dekens van je af en trok je kleren aan die van hemel wit naar hun gewone kleur zwart waren terug gekleurd. Bill: eten is klaar!! Jij: okee ik kom.

(bill pov)
astrid kwam de kamer inlopen in haar zwarte kleren,ze zag er leuk uit. Jij: waar kom je eig vandaan??’’ As: eehm uit loitsche’’ jij: okee daar ben je nu dus ook’’ as: welke straat dan? Jij: Bahnhof straße 19, waar woon je dan?’’ Astrid was een poosje stil waarom weet je niet, mss heeft ze wel een slecht verleden daar moest je je dan maar bij neerleggen. Jij: je hoeft het niet te vertellen als je dat niet wilt hoor…’’ as: nee, nee maakt niet uit hoor ik woon in de scheepstraat 15’’ jij: dat is hier jah niet ver vandaan.’’ As: nee maar je kwam me al bekend voor eig

(astrid pov)
bill: jij mij ook al ben jij niet een keer in de krant geweest??’’ Jij: nee teminste ik denk het niet’’ bill: nou okee maar wil je jezelf zometeen opfrissen? Dat kan heus wel ff in de badkamer?’’ Jij: jah dat zou fijn zijn dankjee’’ bill: je mag by the way mijn make-up wel lenen oorr’’ jij: kj thnx’’ Je liep naar boven toe om je op te frissen en keek eens goed in de spiegel. Je wallen waren weg zelfs je littekens… jij: wow ik ben echt terug hea…’’ zei je in jezelf, je pakte wat make-up van bill en toen je klaar was ging je weer naar beneden. Bill: je ziet er goed uit hea ^^’’ jij: dankje heb je mss wel een computer?’’ Bill: jaw oorr hierzo’’. En je ging ff achter je msn, die deed het nog. Je keek verbaasd naar het scherm en je kreeg gelijk een bericht van je BF maori.

msn gesprek:

MaOrIII: heey meis!!!! Weer terug van vakantie??
>>assiej<<: jaah idd hoessie??
MaOrIII: goed hoor met jou dan??
>>assiej<<: ook goed maar ik ga ff off ik moet iets anders doen doeiii
MaOrIII: kj meis doeidoei

Bill: zo dat was kort’’ jij: ja dat moet wel ze klets je zo je oren vn je Kopf’’ bill: ah zo ja dat heb ik ook wel eens.’’ * hij is best aardig mss dat hij zometeen met me naar huis wil lopen kijken naar mijn oude huis * dacht je….

reacties??


Reacties:


BitchXTH
BitchXTH zei op 2 nov 2008 - 18:05:
en dan gaa ik met TOm




BitchXTH
BitchXTH zei op 2 nov 2008 - 18:05:
jaa mag ikk maori zijn

xxx WIJ N.T.B