Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » What do you mean 'Twins' » sixteen

What do you mean 'Twins'

20 sep 2009 - 12:48

323

3

202



sixteen

nadat we aangekleed zijn en onze make up en haren hebben gedaan lopen Strify en ik samen naar een gezellig eettentje voor een ontbijt. Tijdens het eten komt er één keer een fan op ons afgerend die meteen een jaloerse blik naar mij toe werpt 'Wie ben jij en wat moet je met MIJN Strify' snerpt ze. Arrogant kijk ik haar aan en praat rustig verder tegen Strify terwijl zij zó over tafel hangt dat Strify haast niet anders kan dan in haar decollete te kijken, met een vies gezicht kijkt hij me aan en moet daarna lachen. 'Zeg slet, zou je je tieten even uit zijn gezichtsveld willen halen of moet ik je silliconen doorprikken?' serieus kijk ik haar aan en Strify barst nu helemaal in lachen uit. beledigd loopt ze weg. 'moet je nagaan wat voor mensen er op de wereld rondlopen, tjee wat een slet' zucht Strify, nu liggen we allebei helemaal in een deuk.

Nog steeds lachend lopen we richting het hotel [ik heb er even van gemaakt dat ze in een hotel waren dus niet meer in het concertgebouw maar een hotel wat eraanvast zat ofsoo] als we daar aankomen zien we Kiro en Lizz verliefd doen in de woonkamerding. 'Wat moet je met MIJN Kiro' zegt Strify op dewzelfde toon als dat wijf net en weer liggen we in een deuk, Kiro en Lizz kijken ons verbaasd aan en we leggen het hele verhaal uit, ook zij moeten lachen. 'maar, hebben jullie wat?' vraag ik aan Lizz aangezien ze net nog half zoenend op de bank zaten. 'ja, sinds gisteravond' zegt Kiro trots.. 'en jullie dan?' wijzend op onze handen kijkt hij ons vragend aan.'euh jah' blozend kijk ik Strify aan die lief een kusje op mijn mond drukt 'aww wat lief' gilt Lizz lachend.




sorry dat í­e zo kort is.. maar moet nog heel veel huiswerk maken.. met veel reacties ga ik sneller verder
X


Reacties:


Cuppycake
Cuppycake zei op 22 sep 2009 - 17:12:
Omg hilarisch en geweldig

En huiswerk pfff,,, zwaar kut welke mafkees heeft dat uitgevonden die persoon ga ik killen


Juliette
Juliette zei op 20 sep 2009 - 13:29:
'Zeg slet, zou je je tieten even uit zijn gezichtsveld willen halen of moet ik je silliconen doorprikken?'

Droogheid Hier ging ik even plat
Snel door
<33


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 20 sep 2009 - 12:53:
Kieuuuwwwt :'3
Like it! :'0
Verder alsjeblieft? -kijkt lief-
Veel plezier met huiswerk maken -Joepiee.. Ik haat huiswerk ._.-
Xx.