Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Autumn days will fade away!!! » Hoofdstuk 8

Autumn days will fade away!!!

20 sep 2009 - 15:11

366

1

182



Hoofdstuk 8

Achlys PoV

We hoorden dus nu officieel bij de Cullens.
Het was op zich een gek idee maar ik wilde het graag.
Een warm gevoel overspoelde me. Totdat ik weer dacht aan het gesprek tussen Jasper en mij. Het maakte me misselijk. Van het ene op het andere moment.
"Achlys, we kennen elkaar nog maar net. Ik heb gezien hoe je reageerde toen Alice zei dat ik van haar was. Ik weet ook hoe je je voelt. Maar het zou te snel zijn om nu al overhaaste beslissingen te nemen"
Ik had instemmend geknikt. Maar ik was het er niet mee eens.
Hij was als enige die mijn leven op z'n kop kon zetten. Hij was de enige die mijn vage eetlust naar bloed kon wegnemen. Hij was de enige aan wie ik dacht. Ook al deed ik mijn ogen dicht, en probeerde ik te slapen was hij daar. Mijn leven bestond uit Jasper.
"Achlys?"
Hij had mijn naam uitgesproken, op een manier... zo speciaal.
"Je hebt gelijk" had ik schor tegen hem gezegd.
Ik had zijn ogen bekeken. Om te lezen of hij de waarheid had gesproken. Of hij er echt zo over dacht. En hij dacht er echt zo over.
Maar al snel was mijn hoofd leeg. Gefocust op zijn honingkleurige ogen met het zwarte randje.
"Misschien, als je bij onze familie komt, kan ik je helpen, met je eetgewoontes, ik bedoel. De Cullens zijn vegetarisch. En ik weet hoe moeilijk het is die overstap te maken"
Weer had ik alleen maar geknikt. En hij had weer zijn perfecte glimlach opgezet. "Kom" Samen waren we naar binnen gelopen.
Waar Alice ons niet vrolijk had opgewacht.
En waar Carlisle dus net bezig was met iets te vertellen.

Die avond mochten we bij de Cullens blijven.
Rosalie had Aurora gewezen waar ze mocht verblijven en Emmett had mij de weg gewezen.
Mijn kamer was dicht bij die van Alice.
Ik hield mijn adem in toen ik Jasper tegen haar hoorde praten.
"Alice...ik" begon hij. Maar hij werd afgekapt door Alice.
Voorzichtig en zacht liep ik dichterbij.
"Waarom, Jasper?" Alice was in tranen.
"Al... ik weet het niet. Maar omdat het zo moeilijk is en ik jullie beginnende vriendschap niet wil verpesten lijkt het me het beste... dat ik toch weg ga"


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 20 sep 2009 - 15:15:
Nee, deze keer had ik het nog niet gezien
Maarja
nu dus wel
en Jaspertje, neeee, je moet niet weg
Je moet niet zo stoer doen en jezelf niet opofferen
(me likes jasper very badly)(als hij niet weg gaat)
Hij moet blijven
Dus snel verder:' <33