Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Autumn days will fade away!!! » Hoofdstuk 9:

Autumn days will fade away!!!

20 sep 2009 - 15:46

515

0

207



Hoofdstuk 9:

Aurora Pov:

Ik zat stilletjes op mijn bed een boek te lezen dat ik van Edward had geleend.
Hij was een zeer interesante persoonlijkheid,te interesant.
Zachtjes hoorde ik de deur open gaan en zachte voetstappen kwamen mijn kant op.
Ik keek op van mijn boek en zag dat het Achlys was,ze had de tranen in haar ogen.
Voor de tweede keer vandaag.
Achlys:Jasper wil vertrekken.
En ze liet zich op mijn bed vallen.
Ik:Waarom?
Achlys:Hij is bang dat hij tussen mij en Alice in komt,hij wil geen ruzie veroorzaken.
Ik:Je moet je wel realiseren dat hij een relatie heeft met Alice en...
Maar ze gaf me geen tijd om mijn zin af te maken en viel terug in een luidruchtig gesnik.
Ik hielp haar met overeind zitten en hield haar in mijn armen,ze moest even uithuilen.
Ik:Misschien moet je even met hem praten.
Achlys:Nee,dan denkt hoij dat ik hem heb afgeluisterd.
Ik:Alles is beter dan dit,ik wil niet dat iemand morgen iemand negeert,zullen we morgen naar port angeles gaan?
Achlys:Ja is goed.
En ze veegde haar tranen weg met de achterkant van haar hand en daarna zei ze:Laat ik Jasper nou maar eens gaan zoeken.
En ze liep naar mijn raam en sprong naar de dichtsbijzijnde boom.

THE NEXT DAYmdat het vandaag zaterdag was gingen ik en Achlys naar port-Angeles.
In de auto stond muziek van bullet for my valentine kneiterhard en ik wist dat ze zich beter voelde dan gister.

Dat leek zo,maar dat was niet zo.
We waren aangekomen bij een parkeerplaats en ze parkeerde de auto daar.
De eerste paar winkeltjes waren wel awsome,maar daar bleef het ook bij.
Dus we besloten even te gaan zitten bij een meertje.
Daar zag ik een niet onknappe jongen met een getinte huid en lang zwart haar.
Achlys zag dat ik naar hem keek en siste:ga met hem praten.
Ik stond op en probeerde een smoes te bedenken terwijl ik naar hem toeliep en toen stond ik vlak achter hem stil en tikte op zijn schouder.
Ik:ehm...pardon,mag ik wat vragen?
Jongen:ja?
Ik:weet jij de weg naar de parkeerplaats???
jongen:ja,*legt uit*
Ik:Wil je anders met ons meelopen,ik volgde je niet zo goed.
Hij knikte van ja en ik zag de opwinding in zijn ogen.
Ik:trouwens,mijn naam is Aurora.
Jongen:Jacob.
En hij wou mijn hand schudden maar ik trok hem terug.
We liepen terug naar Achlys maar toen ik keek naar de plek waar ze eerst zat was ze weg.
Ik:Mijn zus zat eerst hier maar ze is weg,naja dan maar met zijn tween lopen.
JAcob kreeg een enorme lach op zijn gezicht.
JAcob:hoe oud ben je??
Ik:16.
Jacob:Ik ook,sinds twee maanden geleden.
Hij leek heel trots,als hij eens wist hoelang ik al 16 was zou hij zich dood schrikken.
We hadden een heel gesprek en ik voelde me zwaar op mijn gemak bij hem.
Toen we bij de parkeer plaats aankwamen zag ik dat Achlys al bij de auto stond.
Achlys:Waar was je nou,ik ben hier al lang.
Ik:ik was bij het meer,met Jacob Black.
Achlys:Aangenaam Jacob,mijn naam is Achlys.
Jacob:Aangenaam.
Ik:Mag ik je nummer?
Jacob schreef zijn nummer op en ik gaf hem een knuffel.
Hopelijk voelde hij de kou niet door zijn dikke jas heen.
Ik voelde wel een rilling over zijn rug gaan.
Jacoborry de wind is nogal koud vandaag.
Ik:hete geeft niet.
En ik liet een zucht van opluchting toen ik de auto in stapte en Jacob zwaaiend achterlieten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.