Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Love story » Het gesprek.

Love story

27 sep 2009 - 18:14

387

2

200



Het gesprek.

reacties :)

"eehh.." begint daan. "Laura vertelde iets tegen me over jou.." "wat dan? " vraag ik. "nouu.." gaat Daan verder.. "ze zei dat jij verliefd op me bent.." "Huh wanneer?? " vraag ik. "daarnet op msn." antwoord hij. "huh,, ze moest eten zij ze!" "jhaa dat zei ze maar in plaats van te eten ging ze dat tegen mij vertellen.." "oh.." antwoord ik weer. "eeh.. is dat echt zo??" vraagt Daan. "eeh.. " antwoord ik. "ja dus." zegt Daan. "ja" zeg ik, "maar hoe wist je waar ik woon en hoe kan je hier zo snel zijn??" "ik woon tegenover je en ik zie je wel eens in je kamer zitten (of staan XD)" "owh.." antwoord ik.
"maar ik moet weer gaan, ik moet trainen (voetbal)" zegt Daan. "okee" antwoord ik. "ik zie je morge " zegt hij een geeft me een kusje op me wang. Ik blozen natuurlijk.. "doeii"

Ik ga terug naar huis en ren gelijk naar boven. Ik pak mijn mobiel en bel Laura. Dit is de voicemail uit 06-36628964. Spreek een bericht in na de toon Shit! Ze is er niet.. Naja dan morge maar op school. Wat gemeen van haar om dat tegen Daan te zeggen! Maar ook weer niet want ik had het zelf nooit gedurft. Ik pak mijn dagboek en begin te schrijven:

heey dagboek (XD),
Het is niet te geloven! Na het eten had ik aan Laura verteld dat op Daan verliefd ben! toen moest ze 'eten' en ging offline. Dat bleek dus niet echt te zijn maar ze ging het tegen Daan vertellen! Echt gemeen! Maar ook weer niet want ik durf het zelf nooooit te zeggen.. Maar goed, Daan kwam dus naar mijn huis (!!) en vroeg of hij me even kon spreken. We gingen naar het speeltuintje en daar vertelde hij dus wat hij van Laura had gehoord. Ik schrok me rot maar bekende. Het blijkt dus dat hij tegenover mij woont! Dat ik dat niet wist . maarja toen moest hij weg en gaf hij mij een kusje op mijn wang;$. Toen ging ik ook maar naar huis en dit schrijven.. Maar het is al half 11 en ik moet ook nog douchen dus ik ga maar..
byee xxxxxxxxxx.


Ik ga onder de douche en als ik daarmee klaar ben trek ik me pyjama aan. Even snel tantenpoetsen en dan ga ik me bed in.


Reacties:


sunshinelove
sunshinelove zei op 21 sep 2009 - 16:33:
dankjee voor je tip


MissCullen
MissCullen zei op 21 sep 2009 - 11:01:
hey

Leuk verhaal..
Alleen ik zou geen smileys erin gebruiken wand leest niet zo lekker! Het is maar een tip
Maar voor de rest een leuk dagboek dus snel verder

Liefs MissCullen