Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 21!

You Saved Me.

2 nov 2008 - 20:10

658

1

203



Hoofdstuk 21!

Ik heb juist mijn bikini helemaal aangetrokken tot ik geklop op mijn kotje hoor. "Ja?"vraag ik. "Ben je bijna klaar?"hoor ik aan de andere kant van de deur de stem van tom vragen. Ik begin te lachen en doe het slot open en stap naar buiten. "Je bent dus kl..."vanplaats dat de rest van de zin uit zijn mond kwam viel die open. "Is er iets?"vraag ik maar hij schud snel zijn hoofd en doe zijn mond dicht. "Die bikini staat je gewoon goed"zegt hij wanneer hij de juiste woorden heeft gevonden om het tegen me te zeggen. "Dankje"zeg ik en pak mijn kleren en steek het in een kortje en draai het vast en doe de sleutel rond mijn arm. "Kunnen we gaan?"vraag ik wanneer ook tom juist zijn sleutel rond zijn arm heeft gebonden. Hij knik en samen stappen we richting het zwembad. Ik had eigenlijk verwacht dat er veel volk ging zijn maar in tegen deel. Hier en daar zie ik is een groepje volwassen mensen en ergens in het zwembad een meiden groepje die ik schat rond de 17 jaar. Diep vanbinnen begin ik nu al jaloers te worden wanneer ik er aan denk dat ze een jaar ouder zijn als mij en ze er mega goed uit zien en wanneer ze tom zullen op merken hij me totaal zal negeren. "Is er iets?"vraagt tom en ik hoor een soort van bezorgdheid in zijn stem. Ik schud snel mijn hoofd als teken dat er niets is en volg tom verder het zwembad door. "Ga je er niet in?"vraagt hij wanneer ik aan de kant blijf staan. "Volgens mij is het water veel te koud."zeg ik en hij kijkt me aan. "Denk je?"en ik zie een lichte grijns op het gezicht van hem verschijnen. Ik wouw juist te zeggen dat hij niets in zijn hoofd moest halen maar ik was te laat. Hij pakte me stevig in zijn armen vast en sprong met mij in één keer het water in. "KoudKoudKoud"zeg ik snel naar mekaar wanneer wa terug boven water komen. "Het valt toch best mee"zegt hij terwijl ik achter hem aan het water uit kruip. Ik kijk achter mij wanneer ik allemaal gefluister hoor en zoals ik het had kunnen denken zie ik de meiden staan van een jaar of 17 al starend naar tom. "Tom,ik wil naar het bubbelbad"zeg ik en hoop dat hij ze niet heeft gezien en naar me luistert maar hij draait zich snel om. "Uhm..ga maar al,ik kom zo wel"zegt hij afwezig en ik kijk naar de grond. "Uhm,dan ga ik maar naar het bubbelbad zeker..."zeg ik en hij kijkt snel achteruit en steekt zijn duim omhoog. Met een jaloers gevoel ga ik naar het bubbelbad en zet me er in neer. Soms twijfel ik van tom. Ik bedoel,hij is zo mega lief als ik hem voor mij alleen heb. Maar wanneer hij andere meisjes heeft gezien lijkt het wel alsof hij niet weet dat ik besta. Ik kijk nog is achter mij en ik zie hoe de meisjes met tom aan het lachen zijn en hij een van zijn bekende versiertrucks boven haalt. een echte versiertruck kan je het niet noemen. Maar wanneer je alleen nog maar in zijn ogen kijkt ben je u zelf al helemaal aan hem verloren. Nog een slechter gevoel gaat er door me heen wanneer ik zie hoe ze elkaar aan raken. Ik twijfel geen moment langer en stap het bubbelbad uit en ga naar hem toe. "Ik ben weg,je mag alleen op restaurant want ik ga naar me'n kamer,ik ben moe"zeg ik snel tegen hem en stap kwaad het zwembad uit,kleed me snel om en ga dan naar buiten. Ik moet ver stappen,of toch gewoon een halfuurtje. Maar dat kon me niets schelen. Dat beetje hoop dat ik had dat hij me achterna kwam was valse hoop. Niets van tom is te bespeuren,en ik ben zijn lief gedoe moe. Meer als moe.


Reacties:


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 2 nov 2008 - 20:43:
Snel verder gaan zeg, domme tom =(