Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 22!

You Saved Me.

2 nov 2008 - 21:00

881

1

184



Hoofdstuk 22!

Verslagen doe ik mijn deur van mijn kamer open en knipper ik het licht aan. De deur smijt ik hard dicht en ik ga op bed liggen. Ik was kwaad op tom. Of wat je ook kwaad kon noemen,eerder jaloers. Maar op dit moment, ja was ik kwaad. Maar ik wist van mijn eigen, wanneer het zo ver zouw zijn. Als de tijd er is dat hij naar me toe komt, en weer zo lief gaat doen ik alles ga vergeten zijn en er weer in ga trappen. En ook al wil ik het zelf niet. Mijn gevoelens voor hem zorgen er voor dat ik alles doe,dat ik hem alles vergeef,en op hem zal wachten. Ik was juist in mijn remslaap,bijna was ik in slaap gevallen tot ik geklop op de deur hoor. Vermoeiend sta ik recht en ook al heb ik helemaal geen goesting open te doen,mensen onder ogen te komen. Ik draai de deur los en doe hem op een kiertje. Het eerste wat ik zie is een voet tussen de deur en nieuwschierig doe ik hem verder open en al snel komt Tom naar binnen gestapt. "Heej"zeg ik zacht en ga naast hem zitten op bed met een hele ruimte er tussen. "Ik weet wat je denkt"zegt hij en ik kijk hem niet begrijpend aan. "Dat over die meiden van daar straks aan het zwemabd"zegt hij en ik wil juist mijn mond open te trekken om er op in te gaan maar hij doet teken dat ik moet luisteren en zwijgen. "Ik deed bot tegen je,ik negeerde je. En had je helemaal niet alleen naar hier mogen laten komen"zegt hij en pakt mijn hand vast dat in het midden van de ruimte tussen ons ligt. Een tinteling van geluk gaat door mijn lichaam heen en vanaf dees moment ben ik alles vergeten van wat hij me in het zwembad geflikt heeft. "Ik ben niet een perfecte jongen en niet alles wat een meisje in een jongen zoekt. Ik ben een klootzak,en ik kan rot en bot doen tegen meisjes zonder iets aan te trekken van hun gevoelens en hoe hard het ze hun kwetst..."zegt hij. "Tom,ik.."probeer ik maar hij zegt dat ik moet zwijgen en luisteren. "Ik weet dat ik je nog niet lang ken. En ik weet dat ik misschien niet de jongen bent die je zoekt,maar ik wil niet meer zo bot tegen je zijn. Omdat..ik in die paar dagen veel voor je heb beginnen voelen. En dan niet alleen omdat je een geweldig lichaam hebt,een mooi gezichtje. Maar je ook een prachtig karakter hebt van alle meisjes die ik ken en ooit heb ontmoet..dus,wil..je me'n meisje zijn?"vraagt hij en ik verschiet diep in mij. De woorden die hij juist zei. Het raakte me,het liet me na denken over dat deze jongen wel perfect is voor mij,geen klootzak is en hij wel de jongen is die ik zoek. En ik wist zelfs dat hij het diep uit zijn hart vertelde,dat hij de waarheid zei doordat hij me recht in me'n ogen bleef aan kijken. "Tom,je bent de jongen waar ik altijd naar heb gezocht. Je kunt mijn leven compleet en perfect maken,voor mij ben je geen rotzak maar iemand die meer voor mij betekend dan wie dan ook...dus,ja"zeg ik tegen hem en ik zie een twinkeling en een grijns op zijn gezicht verschijnen. Voor de aller eerste keer komt hij met zijn hoofd dichterbij en sluit ik met vele kriebels mijn ogen. Wanneer onze lippen elkaar raken begint hij zachtjes op mijn onderlip te zuigen en doe ik mijn mond open waardoor onze tongen in elkaar verstrengeld raken. Na een passionele kus vol gevoelens die ik in vele jaren gemist heb kijk ik hem aan. "Ik beloof dat ik je nooit pijn zal doen,je nooit zal laten vallen"zegt hij terwijl hij met zijn hand door mijn haren gaat. "Dat weet ik"zeg ik en gaf hem een kleine kus op zijn mond. "Maar ik kan je hier niet langer laten werken,en je weet de reden maar al te goed"zegt hij voor de zoveelste keer en deze keer moet ik toe geven. "Naar waar moet ik dan? Je weet dat ik niet alleen durf zijn!"zegt hij. "Mijn kamer is groot genoeg,je komt daarbij op."zegt hij terwijl ik hem aan kijk. "Als je het niet erg vind"zeg ik en hij lacht. "Ik stel het zelf voor,als ik het erg zouw vinden zouw ik het toch niet vragen liefje."zegt hij met een van de liefste glimlachjes die ik ooit al heb gezien. "Oke dan"zeg ik en pak snel mijn kleren die ik heb uit de kast en prop ze in een tas. Ik ga naar de badkamer en pak mijn spullen en prop ze er mee in en ben daarna klaar om naar de kamer van tom te verhuizen. "Wat gaan ze hier niet van denken? Kan je hierdoor ook niet je zaak kwijt spelen?"vraag ik ineens. "Als ik door jouw in de problemen graak,als ik door jouw mijn zaak kwijt zouw spelen neem ik het er bij,want je bent het waart"zegt hij en ik kijk hem lief aan. Hij neemt het risico,gewoon om bij mij te blijven. Op dit moment weet ik dat het de enigste jongen is die de sleutel van mijn hart heeft,en hem altijd zal hebben.


Reacties:


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 2 nov 2008 - 21:09:
Heel snel verder gaan zeg! Het is zo ontzettend schattig ;d