Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Geluk gehad (misschien wel te vaak?) » 9. Location: 200 Years away

Geluk gehad (misschien wel te vaak?)

20 sep 2009 - 20:21

229

0

142



9. Location: 200 Years away

Eigenlijk was het vorige hoofdstuk al het einde xD maar ik kwam ineens op dit idee (ja, teveel films gezien). Dus, hier het echte, echte, echte einde..

‘…En zo zijn er dus aardig wat mensen omgekomen.’ Vertelt Sophia. ‘Ik heb echt nog nooit van dat verhaal gehoord.’ Zegt Jasmine. ‘Echt niet? Het wordt best vaak verteld. Zo weet ik het.’ Zegt Sophia. Brandon gelooft er ook weinig van. ‘Hoe komen mensen erop dat er vampieren rondlopen op deze wereld? Kom op zeg. Zelfs 200 jaar geleden zouden ze dat al geweten hebben.’ Zegt hij. Sophia haalt haar schouders op. ‘Het is maar een verhaal. En trouwens, ik ga vanavond toch naar het concert. Ongeacht of er vampieren zijn of niet.’ Lacht Jasmine. ‘Dan geloof je het maar niet.’ Zegt Sophia.

Die avond staat Jasmine met honderden andere fans in de concertzaal. Haar favoriete band mag dan wel een Duitse groep zijn, maar ze spreken ook prima engels. Ze spelen veel met het publiek, en iedereen geniet ervan.
De groep gaat weg.
‘Nou, waar blijven de vampieren?’ Lacht Jasmine.
Iedereen is klaar om weg te gaan. Zelfs de crew kan het geduld niet opbrengen om te wachten met het afbreken van het podium.
De deur gaat niet open. Misschien zijn de mensen van het concertgebouw de tijd vergeten?
Ondertussen is het podium ook al opgeruimd.
Een paar meter verderop hoort ze dat een paar fans aan de deur staan te trekken.
Ineens gaat het licht uit.
In de verte hoort Jasmine een gil.
‘Is het verhaal dan toch niet verzonnen?’ Is het laatste wat ze zich afvraagt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.