Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 82 together forever

crazy little thing called love CB (gestopt)

27 okt 2009 - 13:25

331

1

220



82 together forever

strify pov
martin en zac zitten hyper in de bank hoewel ik denk dat jasper en jason nog lang niet van plan zijn om naar beneden te komen. shin komt hyper aan rennen en springt op mijn schoot.
''echt, helemaal geweldig!'' roept hij hyper.
''soms vraag ik me echt af waarom ik met jou getrouwd ben en of het geen pedofielie is! weet je dat?'' roep ik vragend.
''jammer voor jou dan, jasper vroeg of ik mee wilde helpen met een pak voor de bruiloft! en of jij hem dan kon weg geven, dan kunnen pleun en stijn zijn getuigen zijn en wij bij elkaar blijven want ze willen toch een week van te voren het contact verbreken.'' roept hij in een adem en zucht dan diep.
''praat gewoon normaal schat! ik luister nog naar je hoor!'' roep ik lachend.
''nog? wanneer was je van plan niet meer te luisteren dan?'' vraagt hij met opgetrokken wenkbrouw.
''wanneer jij niet meer supper sexy en lief en leuk en hyper bent dus even rekenen...nooit!'' grijns ik en geef hem een kus.
''ah je bent zo lief!'' roept hij ontroert en drukt zijn lippen weer op de mijne.
''oke, waarom moesten we nou komen?'' roept jasper geirriteerd wanneer hij binnen komt.
''dat duurde wel 1.5 uur hoor! wat hebben jullie gedaan?'' roept zac uit.
''uhm, geslapen! we waren fucking moe!'' roept jasper rood aangelopen.
''je wordt fucking rood man! jullie konden weer niet zonder elkaar zeker!!'' roept martin lachend.
''jason is ten minste wel zo lief om mij te laten slapen als ik dat wil!'' roept hij wanneer jason binnen komt.
''waar bazelt hij nu weer over?'' grapt jason en loopt in alleen een spijkerbroek naar de keuken. jasper kijkt hem na en draait zich dan weer grijnzend terug.
''leuk uitzicht?'' vraagt shin droog.
''ik bedacht me net dat ik daar 's nachts tegen aan mag liggen!'' grijnst hij en ploft op de bank neer. ik trek shin tegen me aan en geef hem een lange knuffel. hij slaat zijn armen dan ook om mij heen en zucht zachtjes.


Reacties:


DreadQueen
DreadQueen zei op 25 sep 2009 - 16:33:
nicee
verder gaan!!
Xx.