Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » my one special love [TC] » proloog meet the life's

my one special love [TC]

22 sep 2009 - 19:12

519

5

351



proloog meet the life's

Tom pov
ik sta vroeg voor de spiegel mijn vlechten te doen. ik zucht en kijk strak in mijn spiegelbeeld terwijl ik op de wasbak steun. ik heb sinds kort mijn dreats afgeknipt en mijn haar zwart geverft. ik heb altijd een aparte stijl gehad en in combinatie met homo en geadopteerd zijn ben je natuurlijk het doelwit voor gepest worden! als ik 's avonds uit ga wordt ik wel geaccepteert maar ik kan natuurlijk niet iedere week. ik zucht diep en ga terug naar mijn kamer. ik speel wat op mijn gitaar en zucht weer. ik heb echt geen zin om naar school te gaan. vandaag ga ik naar een nieuwe school, ik kwam hier vaker om uit te gaan maar ken eigenlijk niet echt iemand hier. hopelijk accepteren ze me nu wel. ik sta op en loop weer naar beneden.
''goeie morgen!'' roept marloes vrolijk.
''hoi.'' mompel ik en plof op een stoel neer.
''gaat het wel? je bent zo down.'' vraagt stefan bezorgt.
''mja, gewoon geen zin in school.'' mompel ik en werk mijn ontbeit naar binnen. ze blijven me bezorgt aankijken maar zeggen niks. ik sta weer op en pak mijn tas.
''tot straks.'' roep ik en ga de deur uit. ik neem mijn fiets en rijd naar school.

Bill pov
ik doe wat maskara op en loop vrolijk naar beneden. ik heb altijd zin om naar school te gaan, iedereen accepteert me zoals ik ben, homo, appart, draag make-up en ik kwam er laatst achter dat ik ergens nog een broer heb rond lopen. iedereen heeft genoeg redenen om me helemaal uit te kloten maar niemand doet dat, in tegen deel zelfs, iedereen vind me geweldig. oke, nogal arrogant om over jezelf te zeggen maar het is wel zo! ik ga op een stoel zitten en eet mijn ontbeit op. daarna pak ik mijn tas, geef ik mijn moeder en gorden nog een kus en ga naar school. ik sta bij de bus halte en zie een jongen in veel te grote kleding bij de roete beschrijving staan. hij heeft zwarte dreats en een leren band op. ik ga op het bankje zitten in de bus halte en zucht.
''waar moet je heen?'' vraag ik dan aan de jongen.
''haupt schule berliner.'' zegt hij en zucht.
''daar moet ik ook heen, ik zorg wel dat je optijd uit stapt! ik ben bill Kaulitz.'' stel ik mezelf voor. hij komt naast me zitten en zucht.
''Tom vreemd genoeg ook Kaulitz.'' grijnst hij. hij bekijkt me van top tot teen en dan kijkt hij weer weg.
''is er iets?'' vraag ik dan.
''gewoon, mijn eerste dag en ik ben nogal bang om weer gepest te worden.''
''denk het niet, mij pesten ze ook niet dus zal wel niet gebeuren.''
''danke, maar ze hebben er wel genoeg redens voor, dus daar ben ik nog steeds niet zo zeker van.''
''kijk naar mij, ik draag make-up en ze pesten me niet!'' roep ik. hij grijnst en zucht.
''ik zal je maar geloven!'' lacht hij. de bus komt aan rijden en we stappen samen in. we gaan samen op de achterbank zitten en zwijgen verder. hopelijk is hij wat spontaner als ik hem echt leer kennen...


Reacties:


beertje
beertje zei op 25 feb 2013 - 14:01:
goed zeg hihi


VampireFangs zei op 26 sep 2009 - 8:37:
hahaahahh Coco,je moest
wel even vertellen dat je een nieuw verhaal had hé XD
ik wil nog altijd aan je andere verhalen beginnen maar ik ben nogal
"lui" XD
Ik vind m mooi <:3


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 22 sep 2009 - 19:22:
again, verdeeeeeeer!!!!


jorinloveth
jorinloveth zei op 21 sep 2009 - 20:57:
oeeh goed!

verder!!!!


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 21 sep 2009 - 18:23:
okej, verdeeeer!!!