Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Autumn days will fade away!!! » Hoofdstuk 15:

Autumn days will fade away!!!

21 sep 2009 - 22:48

349

2

206



Hoofdstuk 15:

Aurora Pov:(muahahaha ik hou lkkr geheim met wie ze krijgt,,,kisses Nezz)

Ik was op zoek naar Edward maar kon hem nergens vinden.
Als ik niet opschoot zou ik niet eens meer herineren waarover ik met hem moest praten.

Opeens voelde ik iets zoemen.
Het kwam uit mijn tas,ik deed mijn tas open en pakte er een mobiele telefoon uit.
Ik besloot maar op te nemen,veel keus had ik niet.

Stem:Waarom ben je telkens weg als ik je nodig heb???
Ik:Jij ook goede morgen Edward.
Edward:Jiuj heb ook wienig te melden in de auto.
Ik:Het liefst ben ik dan stil en kijk uit het raam.
Edward:Naja,ik zie je zo wel bij het lokaal,wou alleen even kijken of hij werkte.
Ik:Zie je zo.

en hij hing op.
Ik besloot maar naar het lokaal te lopen,misschien was hij daar al wel.
En ik rende zo'n beetje naar het lokaal.
En ja hoor,Edward stond er al.
Ik besprong hem zo wat,en als het had gekund had ik hem gestikt met mijn knuffels.

Edward:Ik heb lopen nadenken over Bella...
Bij die naam Bella voelde ik mijn hart weer een beetje meer zinken.
Altijd weer telkens weer,kon dat stukje dat van Bella was maar van mij zijn.

Edward:Maar ik wou dus vragen,wil je me vergezellen op de reis naar Phoenix??

Ik:WAT????
Edwardf je...
Ik:Ik heb je wel gehoord.
Hoe durf je dat te vragen!!!!!

En ik rende weg.
Ik had geen idee wara naar toe,het kon me niet zoveel schelen.

Voordat ik het wist was ik thuis.
Ik rende naar boven,allees Esmé was thuis maar die leek me niet te horen.
Ik begon tegen mijn kussen aan te slaan en opeens zag ik van alles door mijn hoofd schieten:Wat Jaob nu ana het doen was,Wat zijn gevoelens voor mij waren,Maar ook onze liefde die nooit zou kunnen werken volgens dit visioen wat ik nu heb.
Ik zag ook dat telkens als ik bij hem was,hij zijn woede in probeerder te houden.

Even later begonnen de visioenen van Jacob op te houden en begonnen er allemaal Visioenen over Edward....


Toen ik ontwaakte uit mijn trans werd alles duidelijker:Een relatie met Edward zou een beter einde dan met Jacob...maar...wil ik wel een goed leven als ik die zonder Jacob zou zijn en zou Bella terug komen zodat ze misschien mijn leven zou verwoesten als ik voor Edward zou kiezen.


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 22 sep 2009 - 22:24:
Nu is er wel tekst
Goeie tekst wel te verstaan
*gaat volgende deel lezen*


Juliette
Juliette zei op 21 sep 2009 - 21:34:
Aaah!
Sorry!
Maar er staat geen tekst!
Behalve inleiding!
Snel schrijven jij!