Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen) » *12*

Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen)

22 sep 2009 - 20:11

467

6

413



*12*

[House pov]

Ik zit in mijn kamer met mijn tennisbal tegen de muur te gooien terwijl ik de cd die ik van Cameron gekregen heb afspeel en me er steeds meer aan begin ergeren. Zo een kabaal!! Ineens komt Wilson mijn kantoor binnen en zucht als hij me zo bezig ziet. "Weet jij sinds wanneer ze dit muziek noemen?" vraag ik hem terwijl ik naar de cd-speler wijs. "Nee, dat weet ik niet, maar ik vermoed toch al zo'n 100 jaar." "En niemand heeft daar tegen gprotesteerd? Misschien moet ik daar maar eens een liedje over schrijven voor als de president me weer eens inhuurt voor een privé-optreden." Hij zucht. "Heb je Cameron gezien? Ik probeer haar al de hele tij op te piepen maar-" "Ohja, ik moet haar haar pieper nog teruggeven. Wat dacht je hiervan? 'Muziek maken geef je niet aan de koeien uit de wei, dat laat je over aan mensen zoals mij.'" Hij zucht opnieuw, neemt de afstandsbediening van de cd-speler en zet een ander lied op. Het geluid van en klassieke gitaar verlaat de boksen en even weet ik niks te zeggen. "Ik ken hun groep. Luister dit maar. Ze zijn goed, en menen elk woord dat ze zingen. En, als je wil weten of het kanker is zal je me weefsel moeten geven dat ik kan testen." Hij loopt mijn kantoor uit en op de achtergrond hoor ik de zin. 'Du bist alles was ich bin und alles was durch meinen Adern fließt' Ik denk even na en loop dan ook mijn kantoor uit.

Ik storm Cuddy's kantoor binnen en zie dat ze aan het telefoneren is. "Ik bel je later terug." Zegt ze zuchtend en ze legt neer. "Wat moet je?" "Ik wil die 19-jarige superster zijn schedel openen om te kijken hoe zijn hersenen eruit zien. Ik ben er vrij zeker van dat ik daar jou toestemming voor nodig heb." "Goed." "Oke." Zeg ik tevreden. Ik draai me om en wil haar kantoor weer uitlopen. "HOUSE! Waarom wil je zijn hersenen zien?" "Ik wil zien of hij een muziekaal gezwel heeft." "Dan doe je een MRI met contrastvloeistof." "Hij heeft net bloedverdunners gehad." "Dan wacht je! Je snijdt zijn hoofd niet open voor een test!" "O-ke" Weer draai ik me om me de bedoeling haar kantoor te verlaten. "En Foreman, Chase en Cameron ook niet! Zijn schedel blijft heel! En ik hoop dat je weet dat Chase en Foreman op dit moment zijn ogen aan het testen zijn." "Jep, en ik weet ook dat die test negatief gaat zijn." "Waarom doe je die test dan?" "Ik kan toch geen 3 slaafjes aannemen en ze dan niets laten doen? Ze zouden kunnen gaan denken dat ik een aardige baas ben." Ze zucht, draait met haar ogen en ik wandel haar kantoor uit.

[reacties??]


Reacties:

1 2

SunShine
SunShine zei op 21 dec 2009 - 16:10:
Leuk deeltje ^^
x.


chiboebel
chiboebel zei op 26 sep 2009 - 20:16:
gewoon weer een geweldig deel.

(terwijl ik nu naast je zit)


adelain
adelain zei op 24 sep 2009 - 7:16:
jaaay ik herkener echt die house-acties in
love them!!!!

je verhaaltje is enorm leuk!
ga je snel liefteren?


LoveTwincest
LoveTwincest zei op 23 sep 2009 - 20:52:
Geweldig verhaal Hihi... ^^

House schrijf je gewoon geweldig...
echt super goed beschreven...

Super <33

Love it
xxx


Juliette
Juliette zei op 22 sep 2009 - 22:21:
"Weet jij sinds wanneer ze dit muziek noemen?" vraag ik hem terwijl ik naar de cd-speler wijs. "Nee, dat weet ik niet, maar ik vermoed toch al zo'n 100 jaar."

"En niemand heeft daar tegen gprotesteerd? Misschien moet ik daar maar eens een liedje over schrijven voor als de president me weer eens inhuurt voor een privé-optreden."

Wat dacht je hiervan? 'Muziek maken geef je niet aan de koeien uit de wei, dat laat je over aan mensen zoals mij.'"

"HOUSE! Waarom wil je zijn hersenen zien?" "Ik wil zien of hij een muziekaal gezwel heeft."

"En Foreman, Chase en Cameron ook niet!

"Ik kan toch geen 3 slaafjes aannemen en ze dan niets laten doen? Ze zouden kunnen gaan denken dat ik een aardige baas ben."

Haha, bij al deze stukjes ging ik plat
ik weet het
groot deel van het stuk
maar dat is goed
Echt goed stuk
jij snel door gaan<33