Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » my one special love [TC] » 1 like he wanted to help me

my one special love [TC]

22 sep 2009 - 20:27

792

2

245



1 like he wanted to help me

zal niet heel snel gaan met deze want ik denk dat ik mexicaanse griep begint te krijgen

tom pov
ik en bill zitten samen in de bus. bij de eerste halte waar we stoppen komen allemaal jongens binnen die vrolijk naar bill roepen. ik zet mijn IPod wat harder en kijk uit het raam. ik hoor half wat ze zeggen en dan trekt iemand een oortje uit mijn oor en luistert even mee.
''niet echt mijn smaak, maar dat zag ik al aan je achterlijke kleding!'' roept een jongen. hij is vrij lang en erg dun, hij is helemaal in het zwart gekleed en heeft felblond haar. hij draagt ook make-up en heeft een echte tandpasta glimlach. de hele groep grinnikt om zijn opmerking maar ik besteeds er niet veel tijd aan.
''dus bill, wanneer gaan we weer naar extase?'' vraagt een jongen.
''uhm, morgen? ik heb echt zin om me helemaal kapot te zuipen!'' lacht hij. hij kijkt me niet eens meer aan. na nog 3 keer gestopt te zijn stappen de jongens uit en bill tikt me aan dat we eruit moeten. ik stap ook uit en loop zonder nog op of om te kijken door naar binnen. ik meld me bij de receptie en word mee genomen naar een kamer.

bill pov
tom loopt meteen door naar binnen en kijkt niet eens meer om. vast verlegen denk ik.
''wie was dat eigenlijk?'' vraagt joey dan.
''oh, dat was ene Tom Kaulitz, is nieuw hier.'' roep ik.
''oke, misschien een nieuw vriendje?''
''hou je bek! je kont toch wel zien dat hij hetro is!'' lach ik.
''hey billa!!!'' roept georg en tilt me op.
''aaah!! georg zet me neer!'' roep ik in paniek. hij schiet in de lach en zet me neer. wanneer ik net sta springt gustav in mijn rug en kan ik hem nog net houden.
''fuck jou!'' roep ik kwaat en gustav stapt lachend af.
''ook goeie morgen!'' roept andreas lachend.
''ja, dag goed humeur! hallo listing en schäfer!'' roep ik en plof op een bankje. ik steek een sigaret op en zie niet veel later tom druk bellend aan de telefoon rond lopen.
''hoe bedoel je!?''
''...'' ik kan niet goed horen waar hij het over heeft maar ik denk niet dat het heel goed is.
''stil is!'' fluister ik en luister naat wat tom allemaal zegt.
''maar ik wil niet naar een internaat!'' roept hij.
''internaat?'' vraag ik geschrokken.andreas kijkt me vragend aan maar houd zijn mond.
''best! ik ga wel!'' roept hij boos en ik zie hem kwaat voorbij lopen. ik loop achter hem aan en volg hem de WC in.
''gaat het wel?'' vraag ik aan hem.
''moet jij niet bij je vrienden zijn?'' vraagt hij bot.
''sorry, maar ik hoorde dat je naar een internaat moet.''
''kan best, ik riep het ook zo hart.'' zucht hij.
''dat klopt, al als je wilt praten kun je naar mij toe komen he.''
''zal wel.'' zucht hij.
''kom mee, dan stel ik je voor aan mijn échte vrienden.'' zeg ik en trek hem mee.
''zijn het van die zelfde als in de bus?''
''net zo spontaan? ja, net zo bot? nee.'' roep ik en trek hem mee naar buiten. ik en tom lopen rustig op georg andreas en gustav af die ons even aan kijken.
''jongens, dit is tom, tom dit zijn gustav, gerog en andreas.''
''uhm, hey.'' zegt hij nogal ongemakkelijk. de jongens kijken van tom naar mij en weer terug.
''hey! dus jij bent tom! we hoorde je net aan de telefoon! heftig! als je iemand nodig hebt om te praten! wij zijn er altijd!'' ratelt andreas meteen.
''andy! bek dicht! ik krijg nu al weer kop pijn van je!'' roept georg wat geirriteerd.
''aldus georg! ik ben dus gustav. leuk je te leren kennen!'' roept hij vrolijk. dan is het nogal stil en niet veel later gaat de bel. we lopen met z'n allen naar de les nadat we tom bij de directie hebben afgeleverd.
''vraag me af of hij homo is.'' grijnst georg.
''als hij dat was heb je je kans al verspilt!'' grijnst gustav.
''ik dacht eigenlijk eerder voor bill!'' lacht georg dan en adreas schiet ook in de lach.
''houd je fucking bek!'' roep ik luid. we lopen de klas in en laten ons op een plek achter in de klas vallen. georg en gustav gaan naast elkaar zitten en andy komt naast mij.
''wow! andreas! jij gaat naast stacy!'' roept de meester gelijk uit. andereas staat weer op en gaat naast stacy zitten. ik grinnik en zak onderuit. tijdens het tweede les uur komt de directeur binnen met tom achter zich aan. ik kijk even naar gustav en georg die grijnsend laten merken dat alleen naast mij nog een plek vrij is.
''oke, jij bent dus de nieuwe leerling, ik ben meneer simonsen en jij bent?''
''Tom Kaulitz meneer.''
''oke, dan mag jij achter naast bill gaan zitten.'' zegt de meester. tom knikt en komt naast mij zitten.
''bill, wil jij zijn mentor leerling zijn voor vandaag?''
''ja hoor.'' zucht ik en glimlach naar tom.


Reacties:


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 23 sep 2009 - 14:07:
whii, verder!!!


jorinloveth
jorinloveth zei op 22 sep 2009 - 20:53:
verder!