Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sing it Out! » 16. Ontmaskerd.

Sing it Out!

23 sep 2009 - 16:02

1085

5

224



16. Ontmaskerd.

Bill pov
Ik stond op het punt mijn vriendin te feliciteren toen ik Amber, Merel en Jessica de kleedkamers uit zag strompelen. Met veel gegiechel maakte ze hun doorgang tussen het volk dat op de gang stond. Toen ze doorhadden dat ik hun richting uitliep werd het opmerkelijk stiller. Ze passeerden me met een ondeugende blik die alle drie hun gezicht sierden. Amber was overigens de enige die me luchtig begroette, maar dat was ik al gewoon. Laten we zeggen dat, door de conflicten met Noa, ik niet zon goede relatie met die andere twee had. Eén en al gejammer overstemde het geluid van mijn voetstappen toen ik dichterbij de kleedkamers kwam. Wanneer ik door de deur die halfopen stond keek, zag ik hoe Angelas blonde lokken in slierten om haar gezicht hingen, haar make-up was uitgelopen en haar knalroze jurkje zag er ook niet al te fraai uit. Ze was drijfnat? Ik vroeg me af of die drie meiden daar iets meer van af wisten. En als dat het geval zou zijn, dan zouden ze me wel haarfijn mogen uitleggen wat de reden was voor dit kinderachtige gedoe. Ik had het gevoel dat er iets niet klopte: drie ondeugend kijkende meiden, een drijfnatte vriendin en die gewrongen glimlach van Noa was me ook niet ontgaan. Waarom was ze trouwens niet bij haar vriendinnen daarnet? Iets in me wekte het vermoeden op dat al die dingen weleens met elkaar in verband konden staan. Het was ongelofelijk privé schendend, maar ik bleef nog een tijdje achter de deur staan. Het was de ideale manier om af te luisteren en er achter te komen of mijn vermoeden klopte.

Angie, misschien ben je deze keer iets te ver gegaan. Je ziet wat je er voor terugkrijgt.
Pardon?! Suuz, ik ga nooit te ver! Ik heb enkel het lot een handje toegestoken. Ik moest die solo zingen. Of hadden jullie liever Noa daar zien staan?
Natuurlijk niet, en je hebt het ook fantastisch gedaan. Maar ging dat opsluiten er niet ietsje over?
Ik heb gedaan wat gedaan moest worden, punt.

Mijn mond viel wagenwijd open. Nog nooit, zelfs niet die keer toen ze me bedroog met een ander, was ik zo in haar teleurgesteld en mateloos geërgerd. Het was alsof ik nu pas besefte dat ik met de duivel getrouwd was.

Wat vond Bill er eigenlijk van?
Bill hoeft niet alles te weten. Ik heb al meer dan genoeg aan dat gezaag van jullie. Mensen, ik zong de solo, iedereen vond me geweldig, Bill is trots op me... iedereen gelukkig toch? Behalve Noa dan, maar dat is bijzaak. Ik vraag me trouwens af waar hij blijft?

Voor mij was dat de perfecte moment om mijn aanwezigheid bekend te maken.
Maak je niet druk lief-je, het woord kwam emotieloos uit mijn mond, ik sta hier al een tijdje. Geschrokken van mijn plotse verschijning ging er een schok door Angelas hele lichaam ging. Haar gezicht werd lijkbleek en ze begon nerveus met haar vingers te spelen.
Oh hé, Billy liefje Ze probeerde haar houding nog te herstellen ook al wist ze dat het daarvoor al lang te laat was.
Doe geen moeite, ik heb alles gehoord. Verschillende verzoeningspogingen werden naar mijn hoofd geslingerd. Ze wilde me doen geloven dat het niet was waarop het leek. De ene leugen na de andere . Liegen, daar was ze goed in.
Luister Angela, ik wil het niet weten. Eerlijk gezegd interesseert het me geen bal wat je te zeggen hebt. Ik ga hier niet veel woorden aan verspillen. Ik hoop dat je weet wat je hebt aangericht, en dat je ook weet wat dat betreft ons betekent. Het is over en uit, en deze keer voorgoed. Ik wil niets, maar dan ook niets met je te maken hebben. Behoorlijk beheerst sprak ik haar tegen. Ik was niet eens kwaad, ze deed me niets meer. Een euforisch gevoel kwam naar boven, eindelijk kon ik al die opgekropte frustraties loslaten.
Ah ja, nog één ding. Wil je weten waarom ik het opnieuw met je aanmaakte? Na die ene zoen van Noa was ze niet meer uit mijn gedachten te wissen. Ik had serieuze afleiding nodig. En raad eens? Het is je nog steeds niet gelukt. Angelas gezicht sprak boekdelen. Even leek ze van verbazing versteend te zijn, haar lippen in een mooie O-vorm en haar wenkbrauwen hoog opgetrokken. Ik maakte aanstalten om de kamer te verlaten.
Bill wacht, ik kan het uitleggen! Waar ga je naartoe? Loop nou niet weg!
Angie baby, jij hoeft toch niet altijd alles te weten.

Vroeg of laat valt ieders masker af. Het schouwspel houdt op, de waarheid ontrafeld.

Ik moet Noa spreken, weten jullie waar ik haar kan vinden? Na het gesprek met Angela was het als een bliksem bij me ingeslagen. Noa. Ik had er niet bij stilgestaan hoe verschrikkelijk ze zich wel niet moest voelen. Plots herinnerde ik me heel helder haar plotse gemoedswisseling, net na de dag dat ik midden in de gang op haar was gebotst. Waarschijnlijk was Angelas plan dan uitgevoerd. Hoe kon ik ooit verliefd geweest zijn op zon monster? Vermoedelijk had Noa een totaal verkeerd beeld van alles meegekregen. Ze dacht dat ik ervan af wist, erger nog, dat ik het goedkeurde. Daarom stond ik nu bij haar vriendengroepje in de zaal, te bedelen naar de plek waar ik haar kon vinden. Ik moest nodig recht zetten wat nog recht te zetten viel.
Zelfs al wisten we waar ze was, dan zouden we dat nog niet aan jou neus hangen. Merel bekeek me alsof ze me zo bij het grof vuil wilde zetten.
Bill, ik denk niet echt dat Noa je nu wil zien. Het was Amber die me op een vriendelijke manier probeerde af te schepen. Duidelijk, ze dachten er allemaal hetzelfde over. Om maar met de deur in huis te vallen vertelde ik hen de korte versie van wat er daarjuist gebeurd was. Mijn bekentenis maakte duidelijk indruk want het leek erop dat ze me alle vier geloofden.
Ongelofelijk, wat een trut! Jess ging er helemaal in op.
Ik weet het, en beter laat dan nooit. Er viel een korte stilte en ik kruiste Merels blik. Ze wist waar ik nog steeds op uit was. Haar ogen waren naar de grond gericht toen ze zich met een zucht uiteindelijk leek over te geven.
Je zal haar hier niet vinden. Na het optreden is met de eerste trein weer naar huis vertrokken.

Nog eens bedankt voor al jullie lieve reacties ! Van sommigen ga ik letterlijk blozen xS. Ik apprecieer het trouwens enorm dat jullie begrip hebben voor mijn situatie ^^! Enjoy xxx Sofie


Reacties:


RachelMURDER
RachelMURDER zei op 27 sep 2009 - 16:38:
Natuurlijk heb ik begrip voor jou toestand.
Tralala school stinkt gewoon.
Ik heb oko heel veel huiswerk maarja, verhalen en lezen spreken me eerlijk gezegt meer aan dan dat ik huiswerk maak.
Dat hoort ook wel zo. ;d

Oke huh? ze is met de eerste beste trein naar huis gegaan? Ja doei. Bill ga haar achterna anders ben je echt een sukkel!
Bill is ook weer lekker bezig geweest, hoe kan je nou iets willen met ANGELA? Angel-a. ANGEL? ja never dus.

en nu ga ik verder leze ;$

xje


xNadezhda zei op 23 sep 2009 - 21:01:
Bill wacht, ik kan het uitleggen! Waar ga je naartoe? Loop nou niet weg!
Angie baby, jij hoeft toch niet altijd alles te weten.
GE-NI-AAL. Bill, ik houd van jou <3

EN NEE!
Noa mag niet naar huis zijn!
NEE!
NEE!
*grijpt naar hoofd*
Schéiße, dat is ZO, OMG, NEE! *gilt*

Jij schrijft geweldig, echt geweldig.
Het was het wachten zó hard waard.
En ik ben blij dat Bill inziet wat voor b*tch Angela is!
Hij liep toch echt wel met oogkleppen op, hoor ;p

Ik weet dat je het druk hebt, maar ik vraag het toch maar:
Snel meer? *kijkt lief*

<3


Xpam05
Xpam05 zei op 23 sep 2009 - 19:23:
Yeaeaah eindelijk!
bill is eindelijk ontwaakt uit zijn (rare) droom over angela
en heeft haar gedumpt
Nu op naar Noa, ookal is ze naar huis
'je bent verliefd op der gozer,
ga achter der aan!' (zegt dit tegen Bill)
Snel verder

xxx


missxangel
missxangel zei op 23 sep 2009 - 18:59:
YYEES!!! ein-de-lijk ziet Bill in wat voor een bitch Angela is.
En ziet Bill in dat hij Noa leuk vind..
Het enige is alleen dat Noa naar huis is..
Gaat snel verder!!
Ik wil meer lezen
xx.


Kayley
Kayley zei op 23 sep 2009 - 15:10:
Is het niet 16?
Oké, nu reactieën.
Ik houdt nog steeds heel erg ontzettend veel van dit verhaal, er is zo'n diepgang waarvan je soms denkt van oÃâ. En af en toe gewoon geniame acties. Een verhaal waar je mee lacht en huilt tegelijk. Een verhaal dat helemaal toppie is, topper dan top x'D
En ik vond het schuingedrukte zinnetje, Nee ik ga niet quoten , heel mooi. En ik vind Angela stom! Nu heeft ze wel haar verdiende loon.
Oké, ik ga stoppen met reactieën want...Ik heb geen idee meer wat ik kan zeggen.
En 15x zeggen dat je geweldig bent, is nog steeds hetzelfde als:

Je bent geweldig.
Ondertekend: Kayley de Overheilige God


Ik heb geen ego hoor.