Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » my one special love [TC] » 2 the boarding-school

my one special love [TC]

24 sep 2009 - 6:44

1435

4

297



2 the boarding-school

tom pov
ik steek mijn sleutel in het gat en ga mijn huis binnen. bill heeft me heel de school door gesleept en ook door de stad. ik gooi mijn tas onder de trap en gooi mezelf op de bank.
''hoi tom!'' roept marloes vrolijk.
''doe maar niet zo vrolijk hoor!'' snauw ik en zucht.
''tom, ik snap dat je boos bent maar je kunt toch wel begrijpen dat nu ik ben ontslagen en stefan op het randje van ontslagen worden staat we niet meer voor je kunnen zorgen!'' fluistert ze poes lief terwijl ze naast me komt zitten.
''waar zit dat internaat eigenlijk?'' vraag ik dan.
''twee straten van jou school vandaan.'' zegt ze dan zachtjes. stefan komt binnen en kijkt me aan. ik wijk mijn blik af en ga naar boven. ik pak mijn koffers en doe eerst al mijn kleding er in dan volgen schoenen, sieraden, CD's, foto's en ik doe mijn 2 gitaren in hun koffer. dan pak ik mijn knuffel en prop die ook in mijn koffer. stefan komt binnen en kijkt me aan.
''vanavond na het eten brengen we je weg, als we je hebben af gezet mag je deze brief open maken. kom dan gaan we eten.'' zegt hij met een trieste toon en ik loop samen met hem naar beneden. we eten uit gebrijd ons avondmaal maar zeggen niets. langzaam werk ik het naar binnen en staar uit het raam. wat haat ik het als ik afscheid moet nemen.
''hoelang moet ik in dat internaat blijven?'' vraag ik dan. ze kijken me even aan en dan zucht stefan.
''geen idee, 1 week, 1 maand misschien een jaar maar het kan ook zijn dat iemand anders je wilt addopteren.'' zucht hij dan.
''oke, maar... wie zijn eigenlijk mijn echte ouders?''
''Simone en Jorg Kaulitz, daarom hebben we je die naam laten houden. we dachten dat je dat wel fijn zou vinden.'' zegt marloes dan. ik knik en werk het laatste beetje groente naar binnen. ik sta op en haal al mijn koffers naar beneden. als alles beneden staat komen marloes en stefan de gang in. marloes duwt een klein doosje in mijn handen en kijkt me met tranen in mijn ogen aan.
''dit moest ik je geven als je het huis uitging .'' fluistert ze en ze neemt me in mijn armen. ik geef haar ook een knuffel en dan helpt stefan mee de koffers in de auto te zetten. we rijden naar het internaat en daar nemen we nog afscheid, door een vrouw word ik naar een kamer gebracht. het is een ruime kamer met een kant vol met rommel en de andere kant helemaal netjes. er staan twee bedden en twee bureau's een jongen zit achter zijn bureau op een laptop veel en snel te typen. als hij izch omdraait kijkt hij me van top tot teen aan en staat dan op.
''hey ik ben Jimmy, maar zeg maar gewoon Jim.''
''hey, ik ben tom.'' stel ik mezelf voor en pleur mijn koffers op de grond.
''oke, zoals je ziet, dat is jou kant van de kamer en je mag alles een eigen plek geven.'' zegt hij simpel. ik knik en ruim gelijk alles maar uit. ik open de brief die ik van stefan heb gekregen en ga op het bed zitten.

lieve tom,
deze brief mocht je pas open maken in het internaat omdat we weten dat je woest wordt als je dit te weten komt. we houden veel van je dat wel maar we konden echt niet meer voor je zorgen en waarschijnlijk gaat dat ook niet meer gebeuren. je zal hoogstens tot je 20ste in het internaat kunnen blijven en daarna helemaal op je eigen benen moeten staan, we komen je niet meer op halen en dat komt omdat we echt geen geld hebben om je te onderhouden.
dikke kus stefan en marloes. hou je taai!


ik lees de brief steeds weer over en zucht.
''is er wat?'' vraagt Jim dan.
''ik kom er via een brief achter dat mijn oude adoptie ouders niks meer met me te maken willen hebben.'' zucht ik.
''oei, dat is flink balen. weet je, ik ga je voorstellen aan de andere bewoners, dan kan je ze wel even vergeten.'' stelt hij voor. ik knik en samen gaan we de kamer uit. we lopen de trap af naar beneden en gaan de woonkamer in. ik kijk rond naaar iedereen en zie dan andreas zitten.
''hey Tom!!'' roept hij vrolijk en loopt naar me toe.
''hey andy!'' roep ik terug en begroet hem.
''wat doe jij hier?''
''moest toch naar een internaat? nou hier ben ik dan.''
''danm! zo snel al?''
''tja, klote mensen.'' zucht ik. we ploffen met z'n drieën op een bank en raken aan de praat. veel van de jongens kijken me aan en de meiden hebben een rare blik in hun ogen.
''oke, en wat is jou geaardheid dan?'' vraagt een jongen voor de TV.
''wat gaat jou dat aan?'' vraag ik dan.
''t is gewoon een vraag hoor!'' zegt hij gerust stellend.
''gewoon een vraag is het niet maar ik ben homo als je het wil weten.'' zeg ik dan. hij kijkt me even aan en knikt dan.
''zijn de meeste hier.'' zegt een meisje en draait zich meteen weer om. ik haal mijn schouders op en zucht.
''maar ik had nooit gedacht jou hier tegen te komen!'' roep ik dan.
''ik jou ook niet maar georg en gustav zitten hier ook, best veel mensen van onze school eigenlijk, daarom komen we ook allemaal tegelijk op school aan en kunnen we meteen bill laten schrikken.
''oh ja, die moest ik nog sms'en wanneer ik hier heen moest.'' herriner ik mezelf dan.
''oh hier zijn nummer.'' roept andreas en hij haalt zijn mobiel te voorschijn. hij geeft me het nummer van bill en ik tik het in. ik sla het meteen op en bel hem dan.
''met bill.'' zucht hij.
''hey man met tom!'' roep ik.
''oh hey! hoe kom jij aan mijn nummer?''
''geen zorgen, ik ben geen stalker, ik heb het van andy gekregen, ik ben nu in het internaat.''
''oh dus je zit in het zelfde als andy! cool dus jullie kunnen samen naar school en terug.''
''ja klopt.'' roep ik. ondertussen komen georg en gustav helemaal dubbel van het lachen binnen en dan kijken ze me aan.
''oh, ik hoor georg en gustav lachen dus ze willen vast iets vertellen, ik zie je morgen wel op school.''
''ja is goed! tot morgen!'' roep ik en we hangen op. ik kijk georg en gustav vragen aan die weer dubbel liggen van het lachen.

georg pov
tom kijkt ons vragend aan maar we krijgen geen zinnig woord uit onze mond. ik kijk naar gustav die met een gek gezicht een opspringende beweging maakt en weer liggen we dubbel.
''fu-hahahahah-ck hahaha y-hahaha-ou!'' lach ik en hij schiet weer in de lach.
''nee-hahahahaha beda-hahahhahahankt hahahaha!'' lacht hij droog en laat zich op zijn knieën vallen. ik strijk mijn haar uit mijn gezicht en probeer wat te bekomen van het lachen.
''wat the fuck is er zo grappig.'' roept andy dan uit.
''haha, net liepen ik en gusti naar beneden en toen zagen we marieke voor over gebogen staan, haar string was te zien en ik trok er heel hard aan en ze sprong letterlijk een meter in de lucht.'' lach ik. ik zie ze even raar kijken en dan hun schouders op halen.
''naja het was gewoon supper grappig!'' lacht gustav dan. ik geef hem een zetje en ga dan op zijn schoot zitten.
''vind gusti het nog steeds grappig?'' roep ik droog en begin hem te kietelen.
''hahaha, nee, hahaha, stoppen!!! hahaha, georg!!'' roept hij lachend. ik houd even op en kijk hem grijnzend aan. ik buig langzaam voor over en druk zachtjes mijn lippen op de zijne.
''oh ja, georg en gustav hebben ineens iets met elkaar!'' hoor ik andy zeggen. ik beeindig de zoen en kijk andy aan.
''we hebben helemaal niks!'' roep ik dan.
''ja, we hebben helemaal niks! lul niet!'' roept gustav dan.
''oke, dus jullie liggen hier gewoon te zoenen maar hebben niks?'' vraagt tom dan.
''precies ja!'' roep ik terug.
''oke, dan is het duidelijk!'' zegt hij en grijnst. marieke komt binnen lopen en kijk mij en gustav even verbaast aan.
''oke, uhm, jongens meiden, naar jullie kamers, het is tien uur!'' roept ze dan. we staan op en lopen allemaal naar onze kamer. ik loop vlak achter gustav aan de kamer in en gooi de deur dicht. ik duw hem tegen de muur en begin hem wild te zoenen.
''vertel nog eens waarom we steeds zeggen dat we niks hebben.'' zucht hij dan. ik kijk hem even aan en haal mijn schouders op.
''weet ik niet meer eigenlijk.'' zeg ik dan en begin hem weer te zoenen. hij glimlacht en zoent me terug. hij streelt langzaam over mijn borst en we ploffen op zijn bed.


Reacties:


VampireFangs zei op 26 sep 2009 - 9:10:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA gussie en geoooorg x3
HAHAAHAHAH hoe cute/gooor/leuk XD
AHAHAHAHAHA ik lig nog steeds plat O_O
AHAHAHAHAHA,je schrijft zozo,zo cool
zo anders,zo leuk XD
Mijn complimenten,ik lees je hoofdstukjes met een big smile XD
<333


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 24 sep 2009 - 19:19:
VERDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!


jorinloveth
jorinloveth zei op 24 sep 2009 - 18:54:
VERDER!


LoveTwincest
LoveTwincest zei op 23 sep 2009 - 21:02:
OMG, I love your story <33

It's focking hot...
En leuk dat gustav en georg iets hebben.....
dat is cute !! ^^

snel verder ??

xxx <33