Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ...Unwished angel...[TH]-o° » visiting your old house, but there is a present inside...

...Unwished angel...[TH]-o°

3 nov 2008 - 19:01

532

2

164



visiting your old house, but there is a present inside...

jij: ehm bill mag ik je iets vragen?’’ bill: tuurlijk wel’’ jij: zou je met mij mee willen lopen naar mijn huis?’’ bill: oke is goed, dan pak ik even de sleutels en gaan we weg’’ jij: is goedJ’’. Toen jullie onderweg waren naar je oude huis werd je een beetje zenuwachtig. Bill: is er wat?’’ Jij: neej hoor niks aan de hand’’, zei je met een lach. Even later bleef je staan bij een groot wit huis met een mooie tuin, ‘’huh dit is wel hetzelfde huisnummer maar het goede huis?’’ dacht je. Bill: is dit jou huis?’’ Vroeg hij met open mond J jij: jah…’’, je pakte je oude huissleutel en stak hem in het slot*hij past!!!* dacht je, je deed de deur open en er vloog iemand gelijk om je hals. Jij: help ik stik hiero!!’’ het meisje liet je los en je keek haar aan. Het was maori!!!! Maori: heey meis!!’’ jij: haay!!’’ Ma: we waren nogal ongerust omdat je zei dat je ff ging wandelen maar je bleef maar weg en toen zijn we je gaan zoeken, maar we vonden je toen nog niet’’ jij: oh tja ik ben er nu duss maak je mar geen zorgen’’ ma: jah oke maar wie is die jongen??jij: dit is bill hij eehm heeft me gered…’’ bill: ja’’ ma: wa is der gebeurd dn? Jij: mogen we dan wel ff verder? ma: owjah tuurlijk XD jullie volgden haar naar de woonkamer en gingen daar op de bank zitten. Maori: goed vertel nu eens wat er gebeurd is.. * hoe moet ik dit nou uitleggen ik kan haar moeilijk zeggen dat ik uit de hemel ben gevallen?XD * dacht je. Jij: eehm…’’, bill nam snel het woord van je over en knipoogde naar je.

(bill pov)
jij: nou ik zag dat ze van een rots viel boven het meer in het bos hier dichtbij, toen ze in het water viel heb ik haar eruit gered dus zo ong’’ maori: OMG heb je dan helemaal niks?’’ Astrid: nee niet eens een schrammetje’’ maori: ow gelukkig…’’ Cynthia( maori’s moeder): waar zijn je ouders lieverd? Want we moesten dan wel even op jullie huis passen maar dat kunnen we niet voor eeuwig blijven doen hea’’ astrid: nou die eehm… zijn even boodschappen doen.’’ Marc( de vader van maori ): oke, dan gaan wij naar huis maori!!’’ Maori: kj doei!!’’ astrid: willen jullie wat drinken?’’ Maori: jaw als dat er nog wel is’’ astrid: tuurlijk wel gekke’’ je ging met maori op de bank zitten en je dacht eens diep na, over de nacht dat je astrid gered had. Astrid kwam er al aan met de drankjes en zette ze op tafel, astrid: zo, zullen we ff een filmpje kijken?’’ Jij en maori in koor: ja!!! Jullie keken elkaar en lachten, astrid moest ook meelachen, ze had zo’n schattig glimlachje…

(astrid pov)
je pakte de film pirates of the carrabian uit de kast en deed hem in de dvd speler. Om 16.00u was hij afgelopen, Maori moest naar huis om haar hond uit te laten en mocht later die avond ook niet meer weg, bill mocht van zijn ouders wel blijven en samen maakten jullie ff avond eten


reacties??


Reacties:


rainbowriwi zei op 4 nov 2008 - 17:11:
whahoeww go on because this is amazing


BitchXTH
BitchXTH zei op 4 nov 2008 - 16:03:
supprr