Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Verboden liefde » Verboden liefde[2]

Verboden liefde

24 sep 2009 - 17:59

299

7

427



Verboden liefde[2]

Ik heb dit stuk niet meer echt nagekeken. Sorry als het een beetje crap is n.n

4 maanden later

Ik draai mij om en zucht, ik kan de slaap niet meer vatten. Terloops kijk ik even op de wekker, zeven uur. Hmm. Ik rek me uit en verstijf. Wat? ZEVEN uur?! Hoe de grrmbl *** kan het dat ik om ZEVEN uur wakker word op een zaterdag (met de nadruk op zaterdag)? Meteen hoor ik de reden, mijn broertje krijst van het plezier en mijn papa doet vrolijk mee. Waarom zijn die wakker om ZEVEN uur? De enige logische verklaring die mijn brein kan vinden om ZEVEN(!) uur 's ochtends is dat het sinterklaas is. Maar.. dat is het! Ting ting ting, één punt voor Enya! Aangezien onze goede man hoogstwaarschijnelijk ook cadeautjes (wat handig als je broertje nog in sinterklaas gelooft) voor mij in petto heeft, zal ik maar uit mijn bed komen en mij klaarmaken. Ik strompel naar de badkamer en sla mezelf voor de kop (letterlijk) als ik in de spiegel kijk. De eyeliner die normaal rond mijn oog moet zitten, versierd nu mijn gezicht met blauwe strepen en vlekken. Conclusie: perongeluk niet ontschminkt gisteren avond. Het enige hulpmiddel voor om zeven uur te worden gewekt en de verschrikking van jezelf te zien in de spiegel, is een douche pakken als The White Stripes kei luid door de boxen galmt. Zo gezegt, zo gedaan. Twee minuten later sta ik luid Icky Thump mee te brullen onder de douche. Oja, ik ben Enya. Aangenaam.

Deze is toch een beetje voor Vespie omdat ze een update wou. Het is wel een kleine update, maar bon. Ik heb nog een 2e stuk wachten, en als ik ze aan elkaar zou voegen, zouden ze net iets té lang zijn. En nu moeten jullie niet mer zolang wachten voor een nieuw stuk, smart me, toch?
Anyway, hope you like it ^^


Reacties:

1 2

DreamWriter
DreamWriter zei op 1 mei 2010 - 15:08:
Damn, you can be sure I like it!

Ari, ik moet grijnzen.
Van Verboden Liefde, ja.
En guess what, mijn reacties zijn niet zo lang,
maar de kortheid van die reacties staat lijnrecht tegenover de goedheid van dit verhaal.
Sjee.
Dat was niet zo verstaanbaar.
Bon. Next.

Zoef


xInnocence
xInnocence zei op 11 nov 2009 - 19:49:
aangenaam too.
ik vind dit een cool verhaal^^
=D


VampireFangs zei op 30 sep 2009 - 21:34:
Aangenaam :3
Ga je snel verder?=]


Nervous
Nervous zei op 28 sep 2009 - 0:00:
leuk stukje
xx


Vespertine
Vespertine zei op 25 sep 2009 - 13:57:
- zo gezegD zo gedaan
- en het ontsierT haar gezicht
^^;

De eyeliner die normaal rond mijn oog moet zitten, versierd nu mijn gezicht met blauwe strepen en vlekken. Conclusie: perongeluk niet ontschminkt gisteren avond.
Jep. Zo zag ik er deze morgen ook uit. Dezelfde reden.

Nawh, voor mij. *brede smile* Ty! <3
Je hebt nog een stuk, zei je?

xx!<3