Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ...Unwished angel...[TH]-o° » shopping spree with bill:D

...Unwished angel...[TH]-o°

3 nov 2008 - 19:27

1586

1

254



shopping spree with bill:D

*bill pov* jullie hadden maar besloten om simpel spaghetti te maken, jij maakte de saus terwijl astrid de sliertjes ging koken jij: gaat het daar wel een beetje?’’ As: jah hoor en bij jou?’’ Jij: ook goed hoor, waar blijven je ouders dan ze zijn er nu nog niet jah..’’ astrid bleef voor een poosje stil de spaghetti roeren maar uit eindelijk zei ze as: nou ze eehm… kan ik aan jou wel een geheim kwijt?’’ Jij: tuurlijk kan dat!!’’ as: nou vooruit ze leven niet meer.’’ Jij: hoezo?’’ As: nou ze zijn eigenlijk al 4 jaar dood… maar niemand kan zich daarvan iets herinneren blijkbaar, dat heb je wel gezien ja’’ Jij: hmhm, maar vertel je dat niet?’’ Astrid kreeg wat tranen in der ogen en ging weer verder roeren. As: ik vertel zometeen alles, ik kan het nu ff niet aan..’’ zei ze half snikkend. Jij: sorry, ik wou je niet van streek maken’’ En je sloeg een arm om haar heen. As: dankje’’, zei ze en ze werpte je een flauwe glimlach toe. * hier zit zoveel meer achter maar ik denk niet dat ze er klaar voor is om dat nu al te vertellen* dacht je na het eten gingen jullie voor de tv nog wat hangen en lachten heel veel, je kon niets meer merken van het gesprek dat jullie hadden tijdens het eten klaarmaken.

*astrid pov*

*je wou bill het nu wel vertellen maar hij was nu zo blij je wou hem gewoon niet van streek maken, dan maar morgen vertellen* dacht je. Jij: bill het is al 23.00uur!!’’ moet je niet naar huis zei je geschrokken? bill: nou eig wel…’’ hij keek je met grote ogen aan, je wist nu al wat hij bedoelde. Jij: mooi van niet hea je gaat maar mooi naar huis kaulitz!!’’ bill: aah plzz, ik heb geen zin om het gezeur vn men ma aan te horen omdat ik weer eens ze laat ben-_-‘’ jij: nou vooruit, ik zal de logeerkamer klaarmaken voor je’’ bill: ’’ je liep naar boven gevolgd door bill, je liep de logeerkamer binnen en legde schone dekens enzo voor bill neer. Jij: ik ga even op mijn ouders slaapkamer kijken of men pa er nog een pyjama heeft liggen hoor’’ Bill: nou dat is niet nodig ik slaap altijd alleen in men boxer’’ jij: oke’’, door die deur daar is nog een badkamer daar kun je je ff douchen enzo’’ bill: oke’’ je liep de kamer uit en hoorde bill nog de douche aandoen, je liep naar je ouders hun slaapkamer en opent de kastdeur, al hun kleren lagen er nog gewoon in. Je pakte een jurkje uit de kast en hield em voor, in de grote wandspiegel zag je jezelf, maar toch ook weer niet. Jij: ben ik dit echt?’’ Vroeg je jezelf… het was zo lang geleden dat je je normale ouders had gezien, je voelde tranen achter je ogen prikken.* Nee niet huilen nu* dacht je, maar te laat er stroomden allemaal tranen over je wangen, snikkend met het jurkje in je handen ging je naar je eigen kamer en legde hem netjes over je stoel. Je douchte je snel ff en ging in bed liggen, huilend viel je in slaap.
* volgende morgen * je werd moeizaam wakker en keek op je klok… shit al 11.00!!! je liet je vallen in je kussen en schrok je dood van 2 bruine ogen die je van boven aankeken. Jij: bill!!!! Kon je niet kloppen!!!!’’ en je trok je dekens wat hoger. Bill: srr maar ik wou je wakker maken voor het ontbijt/lunch’’ Jij: o dankje maar wil je me de volgende keer niet zo laten schrikken??’’ Bill keek je aan met ondeugende twinkelingen in zijn mooie bruine ogen. Je liet je weer op je kussen vallen en draaide je weer om. Bill: egt niet hea je komt nu je bed uit ik heb ontbijt gemaakt weet juh nog??’’ Jij: nee pap nog 10 min’’ bill: egt nie, hij sprong op je bed en ging op je zitten’’ jij: wat doe je??’’ bill: als je zelf niet uit gaat dwing ik je wel!!!!!’’ hij begon je te kietelen en riep: kieteldood!!!!!!!!!!!’’ jij: ah haha neeej!!!hahaha genade!!!’’ bill: alleen als je nu je bed uitkomt!!! jij: jaja oke doe ik!!’’ hij klom van je af en liep alvast naar beneden terwijl jij je aankleed. Uit de kuiken rook je de geur van vers gebakken wafels, jij: hmm dat ruikt goe..’’ bill: bedankt’’ jij: grg gedaan’’ bill: goed geslapen vannacht?’’ Jij: jaw hoor jij dan?’’ Bill: ook goed…’’’na het eten ging je weer naar boven om je even om te kleden. Jij: hm wat moet ik eens aandoen vandaag’’ vroeg je jezelf. Je herinnerde dat jurkje van gister en deed em aan, je deed nog wat make-up op en deed je zwarte pumps aan die goed bij het grijze jurkje pasten. Toen je naar benden liep werd je door bill aangestaard waar je weer op zei: bevalt het wat je ziet?’’ Bill: eehm ja hoor’’ jij: geeft niet hoor’’ bill: oke’’

*bill pov*

dat jurkje stond haar egt mooi je kon het gewoon niet helpen om steeds even naar haar te kijken. Jij: wat zullen we vandaag eens doen?’’ As: jah mijn favorite hobby’’ jij: en dat is??’’ as: shoppen!!!!!’’ Jij: yesss oke dn gaan we!!!’’ Je rende naar de gang en pakte jou jas en die van astrid van de kapstok, je gooide de jas naar astrid die er rustig glimlachend aan kwam lopen. Jij: toe schiet op plzz’’ as: wo rustig maar hea tis niet het einde van de wereld weetje’’ jij: weet ik wel, maar ik shop zo grg en helemaal met een nieuwe vriend ’’ as: nou oke dan’’ je moest lachen om haar rode blosjes op haar wangen, het leek gewoon te schattig niemand zou er ooit tegen kunnen om dan niet te gaan lachen. as: ik ben men portemonnee vergeten!!!, ik kan soms zo loos zijn’’-_- mompelde ze zacht. Jij: maakt niet uit hoor, heb ik ook last van’’ as: dan is het goed’’ * in het winkelcentrum* jij: zo waar gaan we eerst in?’’ As: wat dacht je van…de time out??’’ Jij: mij best’’ jullie liepen naar binnen en astrid liep gelijk naar een jongen die ze blijkbaar wel kende. As: bill ik wil je voorstellen aan Alexander hij is ongeveer mijn neefJ’’ jij: leuk je te ontmoeten hea’’. Al: jah hetzelfde’’ al: zo astrid wat brengt jou hier?’’ As: wat? Mag ik geen bezoekje brengen aan mijn neef’’ al: tuurlijk, maar kan ik je ergens mee helpen ofso je bent wel in men winkel hea’’ as: nou het is best mooi weer dus ik zou wel ff naar de zwemkledingafdeling willen’’ Al: oke volg mij maar!!’’ Je liep achter astrid en Alexander aan die veel aan het praten waren, je bekeek astrid nog eens goed… oh god ze had zo’n lekkere kont en de voorkant (als iedereen weet wat ik bedoel^^) is ook totaal niet mis!! Maar haar ogen spreken me het meeste aan.

*astrid pov*

je liep samen met Alexander de trap op, je had hem al zo lang niet meer gezien bijpraten moest gewoon!! Je had veel lol maar vernam dat bill de hele tijd naar je staarde. Je draaide je om en glimlachte naar hem, en zei: kijk dese is leuk!!!’’ Bill keek naar je uitgestoken vinger en zag de zwembroek die je bedoelde. Bill: idd die is egt wel mooi’’ jij: toe pas hem ff!!’’ Het voelde alsof je hem net als Alexander al jaren kende, hij liep samen met Alexander naar de kleedkamers toe en je ging op een stoel zitten wachten. Na een kleine 5min komt bill uit het pashokje en vraagt of de zwembroek goed staat. Jij: egt wel hij staat je heel erg goed!’’ *hij ziet er nu zo sexy uit, je kunt net nog een sterpunt boven de rand uitkomen…* dacht je. bill: jij hebt wat voor mij uitgezocht nu mag ik wat voor jou zoeken’’ jij: tuurlijk’’ *ondertussen dat bill weg is* al: zo astrid wat brengt jou hier met een jongen?’’ Jij: haal je maar niks in je hoofd hea we zijn gewoon vrienden!’’ Al: jaja dat zal best’’ jij: jij denkt te veel door mannetje!’’ al: dat valt mee hea!!’’ jij: egt niet als er altijd gewoon een vriend bij me was dacht jij altijd dat hij mijn vriendje was!’’ Al: oke maar dat was gewoon plagerij en ik was ook wat jonger’’ jij: niet dat dat veel uitmaakt-_-‘’ al: jaja maar ik zie gewoon iets tussen jullie…’’ jij: wat ben je het medium ?’’ Al: neej-_- maar er is gewoon iets tussen jullie… en daar mag je zelf achter komen’’ jij: fijn -_-‘’ , bill kwam er weer aanlopen en hield een zwart met wit gestreepte bikini omhoog. Bill: toe pas ff!!’’ zei hij met een lach. jij: oke’’ Je liep het hokje in en paste hem aan, je kwam naar buiten en ging voor de spiegel staan. jij: hij zit heel mooi’’ bill: hij staat ook heel erg leuk’’ je draaide een rondje en keek naar Alexander die een duim omhoog stak, toen keek je naar bill die een klein beetje blosjes had. *Wat schattig* denk je. Jullie betaalden en gingen na nog een paar winkels weer naar huis met elk een hand vol plastic zakken. Jij had gekocht: die bikini, een skinni jeans, 2 topjes 1tje met een lage decolleté en nog een jurkje. Bill had gekocht: 2 T-shirts, een spijkerbroek, en nog een ketting.


reacties??


Reacties:


BitchXTH
BitchXTH zei op 4 nov 2008 - 16:05:
supprr goed verder