Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 83 getting more weight

crazy little thing called love CB (gestopt)

27 okt 2009 - 13:25

1450

1

172



83 getting more weight

jason pov
ik pak twee koppen koffie en ga terug naar de woonkamer. ik ga bij jasper op schoot zitten en geef hem een kop aan. hij drukt een kus op mijn mond als bedankje en neemt een grote slok. ik en jasper zijn nu al zo lang samen. ik denk niet dat ik ooit nog zonder hem kan. het zou wel leuk zijn om een kindje te adopteren als we getrouwt zijn, maar ik denk dat jasper dat niet echt leuk zou vinden. ik zucht en neem een slok van mijn koffie.
''zullen we een kindje adopteren als we getrouwd zijn?'' fluistert hij dan zachtjes. ik kijk hem aan en glimlach.
''meen je dat?'' vraag ik dan ongelovig.
''ja tuurlijk, leuk, het liefst een meisje! om lekker mee te shoppen!'' zegt hij vrolijk. ik glimlach en geef hem een kus.
''lijkt me echt geweldig!'' fluister ik en geef hem weer een kus.
''hmmm, je bent lief.'' fluistert hij dan. ik grijns en ga wat dichter tegen hem aan zitten. het valt me ineens op dat hij best wel een buik begint te krijgen. eigenlijk best gek, jasper is helemaal in de weer met sporten de laatste tijd. hij heeft altijd veel aan sport gedaan maar sinds 2 jaar gaat hij echt iedere dag sprinten op drukken en zwemmen en voor het slapen gaan doet hij altijd buikspier oefeningen. ik besluit om er maar niet over te beginnen en geef hem nog een kus.

*die avond*
jasper loopt steeds heen en weer door de kamer. hij heeft een groot shirt aan en een pyama broek. de rest draagt alleen een pyama broek en kijkt hem geirriteert aan. ik lees rustig een boek en probeer hem te negeren.
''jasper! doe chill! wat is er!'' roept strify dan. ik kijk rustig op van mijn boek en volg hem met mijn blik. hij kijkt me even aan en draait zich dan om.
''er is helemaal niks!'' bromt hij en hij loopt naar boven. de jongens kijken mij aan en ik richt me weer op mijn boek.
''jason!'' roepen ze dan in koor.
''oke! oke! ik ga al!'' roep ik en leg mijn boek weg. ik sta op en loop naar boven. ik ga de kamer van mij en jasper in en ga achter hem op bed zitten.
''ben je een beetje humeurig?'' vraag ik en begin zijn schouders te masseren.
''dat ook.'' zucht hij.
''kom op jasper, vertel me wat er is.'' zucht ik dan en druk een kus in zijn nek.
''je gaat me toch alleen maar raar vinden.''
''dat vind ik ja al sinds ik je ken en toch houd ik van je. vertel het nou, we gaan binnenkort trouwen en nu verzwijg je al vanalles voor me.'' zeur ik.
''beloof je me dat je me niet uit lacht?''
''dat zweer ik je!'' roep ik met mijn hand op mijn hard. hij draait zich een kwart slag om en kijkt naar de grond.
''zoals je weet ben ik verslaafd aan sport maar de laatste paar maanden wil het niet echt lukken en het wordt steeds erger.'' zucht hij.
''wat wordt erger?''
''nou, dit.'' fluistert hij zachtjes en hij trekt zijn shirt uit. een dikke buik komt te voorschijn en als ik niet beter zou weten zou ik denken dat hij zwanger zou zijn. hij kijkt me aan en zucht.
''ik krijg het maar niet weg en ik weet niet hoe het kan komen, ik eet gewoon het zelfde als altijd! gezonder zelfs!'' roept hij.
''het is toch niet zo erg! we gaan gewoon naar de dokter en kijken wat het is. hij heeft vast wel wat advies.''
''ik weet het niet, straks is het wat engs!''
''dan is het beter dat we het weten inplaats van dat je ineens hier ineens dood naast me ligt en dat ik niet weet waardoor het komt!'''
''dus je denkt dat ik dood ga!''
''nee! ik wil weten wat het is en hoe we er vanaf komen!''
''haha, straks ben ik ineens zwanger!'' lacht hij dan.
''hmm, klinkt sexy. weet je dat sex goed is voor de zwangerschap.'' grijns ik en druk hem plat op bed. hij grijnst en begint me te zoenen.

*3 dagen later*
ik wordt langzaam wakker en kijk naar jasper die met een grote grijns nog diep ik dromen land is. ik druk de wekker uit en zucht. hoe kan hij daar door heen slapen? ik schud hem wakker en ga op zijn schoot zitten. ik streel zachtjes over zijn buik en zucht. jammer dat hij niet echt zwanger kan worden. dat zou ik echt geweldig vinden! een kindje van jasper zelf. ik druk een kus op zijn lippen en zoen hem langzaam. vandaag moeten we weer werken waar ik echt geen zin in heb! ik zou de hele dag in jasper zijn armen willen liggen en verder helemaal niks doen. ik druk zachtjes mijn lippen in zijn nek en laat een spoor van kusjes achter.
''hmm, jason, laat me slapen.'' kreun hij en hij duwt me weg.
''kom, we moeten gaan werken.''
''ik wil niet!''
''ik ook niet, maar we moeten.''
''hmmm, kusje.'' fluistert hij en hij streels zachtjes over mijn benen. ik druk mijn lippen op de zijne en voel zijn tong zachtjes over de mijne strelen. ik bijt op zijn piercing en merk dat hij grijnst.
''je bent zo sexy.'' fluistert hij dan. ik grijns en geef hem nog een kus. ik sta op en loop naar de kast toe.
''jasper sta op!'' zeg ik als hij zich op zijn buik draait.
''anders wat?''
''anders neuk ik je!''
''doe je toch niet!''
''nee?''
''nee!'' roept hij. ik ga naast hem staan en trek zijn broek naar beneden. ik trek ook de mijne naar beneden en kom zonder waarschuwen in hem. hij kreunt luid en verbergt zijn gezicht in zijn kussen. ik stoot een keer hard en hoor hem weer kreunen.
''en nu ga je zeker stoppen?'' vraagt hij dan bijdehand. ik grijns en begin snel en regelmatig te stoten.
''oh, jij houd je ook altijd aan je woord.''
''tuurlijk.''
ik stoot even door en kom dan klaar. hij kreun zachtjes en ik glijd langzaam uit hem. ik loop terug naar de kast en haal er wat kleding uit. ik loop naar de badkamer en spring onder de douche. niet veel later komt jasper erbij staan en begint me te zoenen.
''kusje!!'' roept hij lief en begint me te zoenen. ik grijns en geef hem kleine kusjes.
''ik hou van je.'' fluistert hij dan.
''ik hou ook van jou.'' fluister ik terug en begin hem te knuffelen.
''ik zou zo voor altijd kunnen blijven staan.'' fluistert hij dan.
''kon dat maar, ik hou er zo van om in jou armen om me heen te voelen.''
''jou borst tegen de mijne.''
''jou vingers die zachtjes over mijn huid strelen.''
''jou perfecte handen die op mijn rug rusten.''
ik geef hem een kus en laat hem los. ik stap uit de douche en begin me af te drogen. hij pakt de handdoek en droogt zachtjes mijn rug af. ik neem een droge handdoek en wikkel die om jasper heen.

*paar uur later*
jasper pov
ik sta in de persooneels kamer te darten met wat andere leeraren. ik heb een wijd shirt aan zodat mijn buik niet zo opvalt. jason komt droog binnen lopen en ploft op een bank neer.
''moet jij niet naar de dokter?'' vraagt hij dan.
''no fucking way! ik haat doktoren en ik ga zeker niet alleen!'' roep ik dan.
''jonge! je bent fucking volwassen en je duft nog steeds niet naar de doktor?'' roept een vrouw dan.
''ik ben nu 23 ja en ik heb al 7 jaar geen doktor meer gezien dus ik ga ook niet.'' roep ik terug.
''heb je al 7 jaar geen dokter meer gezien?''
''nee, mijn moeder stuurde me altijd maar sinds mijn 16de heb ik er al geen nodig gehad. als je naar het ziekenhuis gaan niet mee telt dan he! want daar wordt je gedwongen om te gaan!''
''die deet het toen en nu doe ik het! ik ga wel mee.'' roept jason dan en hij duwt me de deur uit.
als we bij de dokter zijn kan ik meteen naar binnen en loop door de deur samen met jason.
''goede middag!'' zegt de dokter dan
''goede middag.''
''wat is het probleem?''
''nou, ik sport iederedag supper veel en eet ook steeds gezonder alleen ik blijf maar dikker worden en ik heb ook trek in de raarste dingen!'' zeg ik dan.
''nou dat is vreemt, ga maar op de behandel tafel liggen en trek u shirt uit, dan maak ik een ego.'' zegt de dokter. ik doe wat hij vraagt en voel jason zijn hand in de mijne.
''oke, deze gel kan even koud zijn.'' zegt de dokter en hij smeer transpirante gel op mijn buik. hij gaat er met een vaag apparaat over heen en ik zie hem bleeker worden.
''heeft u soms een bijna dood ervaring gehad?''
''ja, al twee keer.''
''ik denk dat ik shokerend nieuws voor jullie heb.''
''nou vertel maar!''roep ik luid


Reacties:


DreadQueen
DreadQueen zei op 26 sep 2009 - 19:29:
spannend!!
snel verder!!
Xx.