Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I am lost frome me life! » meet Luna

I am lost frome me life!

3 nov 2008 - 20:57

1084

0

172



meet Luna

Toen we alles hadden opgeruimd ging ik me douchen. Laura was alvast naar beneden gegaan om te eten. Ik haalde het verband eraf en schrok wel. Het zag er niet goed uit en het zou nog wel even duren voor het weg was. Dat word dus zweetbandjes dragen. Ik stapte onder de douche en het begon behoorlijk te prikken. Zelfs zo erg dat ik een gil niet kon onderdrukken. Ik schrok. Hopelijk had niemand het gehoord. Gelukkig er kwam niemand binnen. Ik negeerde de helse pijn en deed shampo in mijn haar. Na dat ik dat had uitgespoeld stapte ik er gauw weer onderuit en droogde mezelf helemaal af. Toen ging ik me omkleden. Ik deed iets makkelijk aan en deed daarna verband om de wond heen met daaroverheen een zweetbandje. Gelukkig had ik die altijd al om dus viel het niet op dat ik die normaal niet om had en nu ineens wel.

Even later leip ik met mijn nu al een paar dagen aanhoudende fake smile, waarvan iedereen dacht dat hij egt was. Jah alleen Laura had het volgens mij alleen af en toe door dat ik me alles behalve goed voelde. Ik was beneden aangekomen, en liep de eetzaal binnen. Daar ging ik zoals elke dag gezellig bij Kelly, eva, Laura en de rest zitten. Heey alles goed? Vroeg Kelly meteen aan mij. Jah alles is goed antwoordde ik en gaf er nog een kleine fake smile bij. Over 2 weken komt Tokio hotel hier! Gilde eva zowat in mijn oor. Gek kind ook. Zij Laura en gaf haar een duw waardoor ze bijna van haar stoel afviel. Ze stond nep beledigend op maar schoot toen heel erg in de lach en kreeg helemaal de slappe lach ook Kelly die naast mij zat kreeg de slappe lach en wees naar Laura. Die snapte niet wat er aan de hand was en keek mij raar aan. Als ik me goed had gevoeld had ik mee gelachen. Maar nu deed ik alsof. Want Timo was zojuist een vis aan het nadoen achter Laura. En daarna deed hij een vogel na. Wat is er nou? Vroeg Laura half beledigend aan Kelly die nog altijd de slappe lach had. Kijk maar is achter je zij ik. En Laura draaide zich om. En zag toen dat Timo zo debiel achter haar aan het doen was. Timo hielt gelijk op en zette het op een rennen. Laura ging er natuurlijk hard achteraan en even later had Timo een hele pot koud geworden thee over zijn kop gekregen.




Na het eten gingen we al vast voorbereidingen doen voor als Tokio hotel zou komen. Ik vond het een beetje doelloos het waren maar mensen en dat podium kon in 1 dag opgezet worden, maar jah alle mensen wouden het per se helemaal mooi maken. Ik moest het th logo heel groot maken. Waarom? Nou omdat iedereen iets moest doen en dit het enige was dat ik wel leuk vond. De rest vond ik allemaal zo aanbidderig alsof ze goden waren. Nou en het waren toch egt gewoon mensen. Die gewoon aten en dronken net als ieder ander. Ze mochten dan beroemd zijn en alles. Het bleven mensen. Ik pakte nog wat zwarte verf, en maakte nog een heel stuk zwart. Na een tijdje was ik het toch egt zat geworden. En stopten er dus mee. Ik ruimde alle verf en alles op. En liep richting de keuken waar het heel erg lekker rook. Ik liep naar binnen en zag dat er een paar mensen koekjes aan het bakken waren. Hoi zij een meisje met zulk blond haar dat het gewoon wit leek tegen mij. Oh hoi. Antwoorden k afwezig. Waarom was ik hier? Om afleiding te zoeken. Nou jah alles beter dan me vervelen en alleen maar moeten denken aan wat er gebeurd is. Mag ik helpen? Vroeg ik lief en keek het kleine meisje met een fake smile aan. Jah hoor. Maar hoe heet je eigenlijk. Ik liep naar haar toe. Ik heet Esmee. Dit is mijn eerste jaar hier en ik begin in de 4de en daarna de 5de. Oh oké ik ben Luna. Ik keek haar aan. Ze had fel blauwe ogen die straalde. Oh oké. Dit is mijn 3de jaar hier. Ik ben hier al vanaf het begin dus dat si wel even. Waarom ben je hier? Vroeg ik uit nieuwsgierigheid. Die dit keer oprecht was omdat ze me wel aardig leek. Ooh me ouders hebben niet genoeg tijd om voor me te zorgen. En dus hebben ze meer hier heen gebracht normaal ben ik in de vakantie thuis maar nu waren zij naar het buitenland en ze mochten mij niet meenemen. Dat vonden ze wel jammer maar jah. Ik heb het hartstikke naar me zin op deze school dus zo erg is het ook niet. Ooh okeey antwoorden ik met en fake smile. Ik mocht dan wel nieuwsgierig zijn naar waarom zij hier was. Ik hoopte vurig dat zij niet hetzelfde wouw weten anders had ik denk ik geen goed excuus. Ga je me nog helpen of blijf je hier de hele dag staan? Vroeg ze vrolijk terwijl ze naar de oven liep en de koekjes die ondertussen klaar waren eruit te halen. Want we moeten er nog heel vele maken. Hoezo? Vroeg ik want ik kon nu toch egt niet bedenken waarom je zo veel koekjes wouw maken.

Ne dat ze mij alle had uitgelegd over dat ze jarig was. En dat ze koekjes wouw uitdelen ging ik haar helpen. Ik vond haar met de minuut aardiger. Ze wist waneer ze niet veder moest vragen. En ook al was ze wat jonger. Ze geraagde zich wel ouder. Ik liep weer naar de oven en haalde de koekjes eruit. Van welke muziek houd je eigenlijk? Vroeg ze aan mij. Eehm nou van alles eigenlijk als het maar geen pop of hiphop is. En nou ja dan het liefste rock en hardrock en metal. Nou jah die stijl in ieder geval. En jij? Vroeg ik dan maar zodat het niet leek alsof ik nergens in geïnteresseerd was. Ooh ook vanalles wel. Maar jah toch wel Tokio hotel. En cinema bizzarre. Ooh okeey. Moet je dan niet helpen met alles voorberijden? Vroeg ik omdat bijna alle TH fans nu als een gek wouden helpen en alles moest perfect zijn als ze kwamen ooh nee hoor antwoorden ze vrolijk. Want ik ben geen hysterische fan die zodra ik ze zie lopen flauw valt. Zij ze tegen mij en ze knipoogde.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.