Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I am lost frome me life! » discotheek

I am lost frome me life!

3 nov 2008 - 21:07

804

0

181



discotheek

Die avond aan het eten. Zat ik gezellig bij mijn groepje ik had vandaag egt een goede dag gehad. Alles ging goed en ik had er ook nog een nieuwe vriendin bij. Ik nam een hap van mijn eten. Dat ik niet eens lekker vond. Maarjah van mezelf uithongeren zou ik niet dunner worden. Tenminste waarschijnlijk wel maar Laura had het me verboden. Toen ik zij dat ik mezelf te dik vond. Had ze me ongelovig aangekeken. En gezegd: jij bent bijna te dun! Zelf vond ik dat niet. Vroeger wel maar nu niet meer. Ik nam nog een hap van me eten en moest bijna kotsen. Misschien was dat nog wel een goed idee. Maar dat zou ik toch egt niet doen. Ik vond het vies en het stonk. En volgens mij werd je alleen maar zieker door. Ik zou gewoon meer gaan sporten. En ik had al gezien dat er lijsten hingen voor sommige sporten waarvoor je je in kon schrijven. Ik had ze bekeken en vond er geen een leuk. Het waren dan ook bijna allemaal team spellen. En daar had ik nu toch egt geen zin in.

Hey! Hoorde ik in een keer hard en er werd een arm voor me neus gezwaaid. Eehm wat? Vroeg ik. Kelly en Laura keken mij lachend aan. Eva: of je mee gaat naar de disco vanavond. Eigenlijk had ik daar alles behalve zin in. Maar jah het zou wel moeten. Anders gingen ze weer vragen waarom ik niet wouw. Eehm jah is goed hoor. Zij ik en gaf een voor de zoveelste keer. Een fake smile. Okeey zij ze. En eva Timo en Mike pakte hun bord op en zette hem op een andere tafel waar alle vieze borden opstonden. Ik stond ook op. samen met Laura zette we onze borden ook weg. Kom we gaan ons omkleden en dan gaan we zij Laura vrolijk. Okey is goed. En Damen liepen we naar boven. De rest volgde ons ook en gingen de andere kamers in. Op onze kamer stortte Laura zich op haar kledingkast en zocht vanalles uit en vroeg mij om advies. Ik zij gewoon dat het allemaal wel leuk was en dat ze zelf maar moest kiezen. Dat si het probleem juist! Ik kan niet kiezen. Zij ze hopeloos. Ik moest lachen. En deed zelf een mooi truitje aan. En daaronder een skinny het boeide me nu egt niet wat ik aan had. Ik zou er nu zelfs in me pyjama heen gaan. Ik had er toch geen zin in duss.. maar goed. Uiteindelijk had Laura haar kleding gekozen en liepen we samen naar beneden. Daar zagen we dat iedereen al klaar was. Zelfs Kelly terwijl dier er soms behoorlijk lang over kon doen. We liepen met zijn alle het gebouw door en de hekken. Hoe ver is het? Vroeg ik. Nou ongeveer 10 minuten lopen dus dat is niet zo heel ver. Okey. Zo liepen we met zijn alle erheen. Iedereen was al helemaal aan het hyperen. Maar ik alleen niet. Jah ik deed wel mee hoor. Maar alles ging een beetje langs mij heen.

We waren bij de discotheek aangekomen. En Laura sleurde zoals altijd mij mee naar de begin van de rij. Daar sprak Kelly wat met de bewaking. En zo mochten we door zonder dat we hoefde te betalen of moesten wachten. Doen jullie dat altijd zo? Jaah antwoorden eva. Want Kelly durft van ons het meeste en ondertussen kennen ze ons wel en weten ze dat als ze ons niet door laten, Kelly heel erg vervelend gaat doen. Jaah! Zo heb ik een keer gedaan alsof ik pijn had en had hun de schuld ervan gegeven! Vervolgde Kelly. Het was zelfs zo erg dat een ambulance gebeld is. Zij Mike en gaf een kusje op Kelly ’s voorhooft. We liepen met zijna alle naar de bar. En bijna iedereen bestelde wat met alcohol erin. Alleen eva niet. Omdat ze geen 16 leek en ook geen ID bij zich had. En nou jah ze had er nu geen zin in. Ik zelf nam een baco. Dat nam ik bijna altijd. Als ik op feesten ofzo was. Kelly en Laura gingen meteen de dansvloer op. Maar ik bleef nog even zitten samen met eva. We kunnen zo ook nog dansen. Want de dansvloer loopt niet weg. Zij ze. Hierom moest ik wel lachen. Dit keer niet zon super fake smile. Maar een echte lach.


Later die avond had ik al behoorlijk veel alcohol op. En was een stuk vrolijker. Ik dacht niet meer zo veel na waardoor alles beter ging. Ik danste best veel. En ik voelde me gewoon goed. Ik wist stiekem ook wel dat dat door de alcohol kwam. Maar het ging nu even om het idee dat ik me voor het eerst deze tijd goed voelde.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.