Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen) » *13*

Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen)

26 sep 2009 - 14:18

412

8

414



*13*

[Bill pov]

Langzaam open ik mijn ogen, maar alls blijft zwart. Ik zucht en voel even naast me of Tom er is, maar voel niets. "Tom?" Vraag ik stil, maar krijg geen antwoord. Misschien slaapt hij, of is hij er wel helemaal niet. Is dit nu wel beter? Al sinds die ochtend dat ik wakker werd naast Tom wilde ik zo goed als alles opgeven om terug te kunnen zingen, maar is dit nu echt wel beter? Ik kan zingen, Tom zeggen dat ik van hem hou, maar ik kan hem niet meer zien. Ik zal onze fans niet meer kunnen zien, niets zal ik nog kunnen zien, alleen duisternis. Een traan glijd geluidloos over mijn wang en ik voel een windvlaag over mijn lichaam. Wat is het? Waar ben ik? Wat ben ik nog? Allemaal vragen waar ik geen antwoord op kan geven.

[House pov]

Terwijl ik op de resultaten van de MRI wacht gooi ik mijn tennisbal tegen het bord waar de symptomen op staan en bekijk ze. Ik hoor de deur opengaan en kijk op. Het is Wilson. "Wil je me in het vervolg waarschuwen als je je telefoon naar de mijne doorverbind?" "Nee, nog iets?" "Je grootmoeder heeft gebeld, ze komt straks langs. Ze wil je nog eens zien." "Kon je niet zeggen dat ik naar een congres ben?" "Dat probeerde ik, maar ze heeft eerst met Cuddy gebeld, en daarna naar jou, nuja, mij." Ik zucht en Wilson gaat weer weg terwijl Foreman, Cameron en Chase binnenkomen. Chase loopt met de resultaten van de MRI naar de lichtbak aan de muur en hangt de foto erin. "Er zit een bloedprop in zijn hersenen." zegt hij terwijl hij de plek aanduid op de foto. "Het verklaard alle symptomen, behalve de koorts." Vult Cameron hem aan. "Dus we vonden iets, en we vonden niets, dus dan zoeken we verder. Doe een PET-scan." Ze willen vertrekken maar Cameron hou ik tegen. "Cameron, hoe snel kan je een congres regelen waar ik heen moet?" Ze lacht. "Je grootmoeder zal blij zijn dat je nog eens ziet." Ze wandelt mijn kantoor uit en mijn pieper gaat af. Ik kijk naar het ding en zucht terwijl ik naar het kantoor van Wilson ga. Ik doe de deur open en krijg meteen de telefoon in mijn handen geduwt. Ik kijk Wilson raar aan terwijl hij naar buiten gaat en breng de telefoon naar mijn oor. "Hallo?" "Oh, mijn kleine Gregje!!" "Oma!!" Zeg ik zeurend met een zucht.

[Reacties??]


Reacties:

1 2

Eliros
Eliros zei op 13 juli 2010 - 9:38:
"Wil je me in het vervolg waarschuwen als je je telefoon naar de mijne doorverbind?"


SunShine
SunShine zei op 21 dec 2009 - 16:13:
Hahahaaa x'D
Bezoekje van de oma, leuk toch? x'D
x.


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 8 dec 2009 - 16:38:
Gregje *-*


adelain
adelain zei op 27 sep 2009 - 10:54:
woessh dit zouden ze echt eens bij house moeten uitvoeren
geweeeldig gewoon

ga je snel liefteren?


chiboebel
chiboebel zei op 26 sep 2009 - 20:19:
GREGJE

jij bent GENIAAL