Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rules are made to be broken [TH] » Rules are made to be broken [TH] *25*

Rules are made to be broken [TH]

26 sep 2009 - 15:13

290

0

159



Rules are made to be broken [TH] *25*

--

Snel geef ik een ram op me wekker, waarna dat ding eindelijk ophoud met piepen. Kreunend laat ik van me bed glijden en blijf nog even op de grond liggen. Ik zou me nu eigenlijk echt moeten gaan aankleden.. Na een kleine tien minuten sta ik toch maar op, en spring nog even snel onder douche, kleed me daarna snel aan, pleur me haar in een fatsoenlijk iets en haast me dan naar beneden voor een klein ontbijt. Jimmy zit nog met slaperige ogen aan tafel, en neemt net een hap van zijn boterham. 'Goeiemorgen..' mompel ik, Jimmy mompelt iets terug dat ook op een goeiemorgen moet lijken en eet weer verder. Ik gooi wat melk en cornflakes in een bakje en laat me op een stoel zakken. Zwijgend eten we verder. Daarna poets ik nog snel me tanden en haast me dan naar school. Jimmy kan zichzelf er gewoon niet toe dringen op te schieten s'ochtends, waardoor hij altijd het eerste uur te laat komt. De leraren zijn het nu wel gewend, en letter er dan ook niet meer op als hij 10 minuten te laat de klas in komt gestrompeld.

Yuuki staat zoals afgesproken op de hoek van de straat te wachten. Zwijgend fieten we verder. Me maag keert zich om als de school steeds dichter in zicht komt. Ik merk dat ik het toch wel eng vind, misschien wisten alle kinderen wel van mijn actie, en zouden ze me allemaal keihard uitlachen? Ik was dan wel niet op me mondje gevallen, maar toch konden zulke dingen hard aankomen. Bij school aangekomen, zie ik meteen al een paar kinderen raar naar me kijken. 'Dit gaat een lange dag worden..' fluister ik, maar net zo dat alleen ik het hoor.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.