Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Screw that, forget about that, I don't wanna know about anything like that. » 1.

Screw that, forget about that, I don't wanna know about anything like that.

26 sep 2009 - 15:18

271

1

235



1.

--

'Neomy schiet nou op!' gil ik naar haar. Ze trapt nog snel haar kluis dicht en rent dan naar mij toe. Hijgend leunt ze op mijn schouder. 'Waarom nou zo'n haast? Te laat zijn we toch al' Mompelt ze. 'Omdat Yana heeft gezegd dat onze leraar engels een onwijs lekker ding schijnt te zijn' zeg ik grijnzend. Neomy maakt een oh-nu-snap-ik-het gebaar en samen rennen we richting het lokaal engels. Voordat we naar binnen gaan gluren we even door het raam. Een jongen van rond de 25, zwart haar en groene ogen, vrij lang maar niet te. Op zich niet verkeerd, misschien wel de moeite waard om in dat lokaal te gaan zitten. Ik doe de deur open en loop alsof er niks aan de hand is naar mijn plaats. Yana zit al achterin en kijkt me veelbetekenend aan. Neomy moet verplicht met alle vakken helemaal vooraan zitten, dus die laat zich verveeld neerzakken op een stoel.'En waar komen deze dames zo laat vandaan?' Dom kijk ik onze nieuwe leraar engels aan. Is dit de eerste keer ofzo dat hij voor een examenklas staat? 'Er liep een eend op de weg' zeg ik. Yana en Neomy schieten tegelijk keihard in de lach.' 'Blijf na de les maar even zitten' zegt hij. Chaggerijnig laat ik me op mijn stoel vallen. Yana steekt grijnzend haar tong naar me uit. 'Alledrie!' vervolgt hij. Nu is het mijn beurt om Yana grijnzend aan te kijken. We zouden wel eens kunnen kijken tot hoe ver die man zich aan de regels zou kunnen houden, als hij met drie vrij schaars geklede meiden in een lokaal zat.


Reacties:


automatic
automatic zei op 26 sep 2009 - 22:41:
whaha, er liep een eend op de weg, geweldig XD
ilike it. :'