Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » Everything is allright.

You're my obsession.

26 sep 2009 - 17:47

227

7

413



Everything is allright.

sorry schatties dat het zo lang duurde,maar ik had het echt te druk met school cb concert,ik was op vakantie en al die shit.ik zal voortaan meer tijd proberen te maken om te schrijven xoxo<3

"Ik,ik heb met haar gezoend geloof ik.Meer niet,echt niet je moet me geloven"."Ik geloof je,maar toen je mij zoende voelde ik de liefde tussen ons twee.Ik ben bang dat je je ook zo hebt gevoeld met haar".Hij drukt een kus op mn wang."Echt niet,ik was dronken,dan voel je je eigen al niet helder.Hoe kan ik dan ooit van haar hebben gehouden?ik zei al,ik deed het puur om de troost".Ik geloof hem,hij heeft me eerlijk gezegd wat hij heeft gedaan,hij deed het alleen om de troost.Ik hou van hem,en ik denk dat dit voorval onze relatie alleen maar sterker maakt."Strify ik hou van je,en ik wil je niet kwijt"."Vergeef je het me?"."Vergeven en vergeten".Ik zie dat hij weer tranen in zijn ogen krijgt en al snel vallen die weer naar beneden."Hee wat is er nou?"."Ik ben gewoon zo gelukkig met je,en ik ben zo blij dat je me nog een kans geeft".Ik veeg zijn tranen weg en duw hem wat meer op de bank.Ik ga tegen hem aanliggen en leg mijn hoofd op zijn borst.Zijn ademhaling wordt steeds rustiger,een teken dat hij slaapt.Ik ga voorzichtig van hem af en trek rustig de deken die hij had onder zn kont vandaan.Ik leg me weer rustig op hem neer en sla de deken om ons heen.Ik druk een kusje op zijn neus en voel mezelf dan ook in slaap vallen.


Reacties:

1 2

xjeszell
xjeszell zei op 27 sep 2009 - 20:13:
Verdeeeeeeeer!<3


CherryXMoon
CherryXMoon zei op 27 sep 2009 - 17:17:
Liefig =]

Snel verder!

xxx


dms136
dms136 zei op 27 sep 2009 - 16:10:
maar eerst je huiswerk maken


dms136
dms136 zei op 27 sep 2009 - 16:10:
AAAAAAAAAAAAAH Sweet
better huurry

Need more your my obsession
XXxxX


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 27 sep 2009 - 0:13:
aawh super sweeeeeeeeeeeet<3 naja snel snel qsnel snel snel vedrer xoxo linzsoooo <3<3