Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » my one special love [TC] » 5 she know's what's best for us!

my one special love [TC]

29 sep 2009 - 17:10

741

2

224



5 she know's what's best for us!

bill pov
tom is net weg en nu zit ik hier met gordon. ik lig nog steeds op de bank en hij zit te klagen over de film.
''lieve bill! kan er als je blieft iets anders op? ik wordt er gek van!'' zegt hij. ik grom wat en druk de tv op comedy central. we kijken shoutpark en gordon ligt helemaal dubbel van het lachen om de grapjes van cartman. ik zucht en ga naar boven. als ik boven ben hoor ik mama thuis komen en daarna mijn mobiel gaan. ik haal hem uit mijn zak en neem zonder te kijken op.
''met bill!''
''hey met mij!'' roept tom vrolijk.
''hey schat, geen straf?''
''niet echt, ik lig nu alleen op een kamer inplaats van met jim dus heel erg vind ik het niet.''
''oke, ik snap het.''
we nemen afscheid en ik ga amar douchen. als ik net een bokser aan heb komt mama binnen en glimlacht.
''is er iets?''
''ik weet van jou en tom..'' zegt ze dan.
''wat van mij en tom?'' ontken ik hoopvol.
''bill, gordon en ik zagen jullie, het gordijn was niet helemaal gesloten!'' zegt ze dan.
''ben je heel boos?''
''helemaal niet, liefde kun je niet sturen, toen jullie klein waren, waren jullie ook heel close, en toen jullie door jullie vader uit elkaar gehaald werden hebben jullie beide bijna niks meer gegeten. ik zag dit heus wel aan komen en jullie vader wilde jullie stoppen maar ik vind het goed. jullie moeten het alleen verborgen houden voor de buiten wereld. anders raken jullie elkaar nog kwijt.'' zucht ze. ik glimlach en geef haar en knuffel. ik ga terug naar mijn kamer en sms tom dan.

mama en gordon weten het van ons, ze vinden het goed. we moeten het alleen verborgen houden voor de buiten wereld. tot morgen en slaap lekker. xx bill

ik verstuur het smsje en niet veel later krijg ik er een terug.

wow simone en gorden zijn echt chill! kan niet wachten tot dat ik hier eindelijk weg ben! sweet dreams! xx tom
ik glimlach en ga liggen. bijna meteen val ik al in slaap.

tom pov
ik wordt vroeg wakker van die klote wekker. ik open mijn ogen en zucht. ik rol van mijn matras af en sta op. ik trek wat kleding uit mijn kast en loop in naar de badkamer. ik doe de deur op slot en zet de douche aan. ik kleed me uit en ga onder de douche staan. dan droog ik me af en kleed ik me weer aan. ik doe mijn haar en doe mijn band om en ga dan de badkamer weer uit. ik pak mijn tas in en doe mijn mobiel en IPod in mijn zakken. ik pak mijn sleutels en ga naar beneden. ik leg mijn vest en tas alvast in de gang en ga aan tafel zitten. ik eet wat brood en drink wat melk en sta dan weer op zonder iemand aan te kijken of wat te zeggen.
''ook goede morgen!'' roept aaron me na.
''doei!'' roep ik en ga de deur uit. ik krijg een smsje en open het meteen.

kom naar het steegje 3 straten achter de school X bill

staat er in. ik pak mijn fiets en ga er naar toe. ik zie bill al staan met een grote glimlach.
''goede morgen!'' grijnst hij.
''ook een goeie morgen!'' glimlach ik geef hem een zoen. we gaan in het steegje staan en beginnen wilt te zoenen

georg pov
ik andreas en gustav gaan aan tafel zitten en merken dat tom er niet is.
''waar is tom heen?''
''geen idee, waarschijnlijk al naar school.''
''haha! tom en vroeg naar school! dan gaat hij zeker ook met bill!!'' lacht gustav en iedereen schiet in de lach.
''nou, bill zie ik er wel voor aan maar tom is gewoon niet zijn type!'' roept xana
''ja vind ik ook! ik vind m meer een andreas typje!'' lacht gustav dan.
''helemaal niet! ik geef niks om zulke grote kleding! ik wil wel een stuk lichaam kunnen zien hoor!'' roept andreas dan.
''haha, dat kan je 's avonds toch!'' roept gustav dan weer en iedereen schiet in de lach.
''haha, heel grappig! ik ben zijn type niet! en hij niet die van mij!'' roept hij dan. niet veel later zijn we klaar en fietsen we met z'n allen naar school. tom en bill zitten al op het schoolplein met elkaar te klooien.
''dude! je bet fucking vroeg op school! ben je ziek?'' roept jim dan.
''huh? nee hoor! gewoon zin om met mijn broertje te kloten!'' grijnst hij en hij gaat weer door met stoeien met bill.


Reacties:


VampireFangs zei op 29 sep 2009 - 17:07:
wow simone en gorden zijn echt chill! kan niet wachten tot dat ik hier eindelijk weg ben! sweet dreams! xx tom


Damn,dat wil ik nou ook x3
-medelijden met tommy- <3

En trouwens,het boeit me niet dat dit mijn tweede reactie
is,je moet verder XD


VampireFangs zei op 27 sep 2009 - 12:58:
Ahah nu ik het lees is het vast niet af he
gemeen datt ik ben kon ik niet wachten XD
ik wil meer :3