Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Onbereikbare liefde (gestopt) » hoofdstuk 15: Kiro's geheimpje

Onbereikbare liefde (gestopt)

26 sep 2009 - 22:02

660

2

283



hoofdstuk 15: Kiro's geheimpje

en toen had ik een paar dagen geleden een hoofdstuk.. maar klikte ik het weg >< en moet ik het weer HELEMAAL overnieuw typen >< maaar hier is ie hoor!!!! wel een heel kort stukje.. maar ja..

Yu opend de deur en sprint naar binnen. 'Wat doe jij nou weer hier?' Hoor ik hem roepen vanuit de woonkamer. Ik ren ook naar binnen en zie Romeo half slapend op de bank liggen. 'Romeo! We zochten je de hele dag!' Roep ik. 'Lieverd!' Hoor ik uit de keuken en later springt Fenna letterlijk in mijn armen. 'O ja, Saskia wilde jullie bellen, maar jullie namen niet op.' Zegt ze als ze in mijn armen hangt en haar armen om mijn nek heeft geslagen. 'Mijn mobiel was uitgevallen.' Zeg ik en druk een zoen op haar voorhoofd. 'De mijne ook.' Zegt Yu. 'Yu, geef je mobiel eens.' Zeg ik als ik Fenna neer heb gezet. Yu geeft zijn mobiel en ik druk hem aan. 'Toets je pincode eens in.' Zeg ik als dat schermpje tevoorschijn komt. Hij toetst het in en geeft de mobiel dan weer aan mij. 'Sukkel! Hij stond gewoon uit!' Roep ik als ik zie dat de batterijen nog vol zitten. 'O, dat is dom van me.' Zegt Yu en pakt zijn mobiel terug. 'Hoe lang zit je hier al?' Vraag ik aan Romeo. 'Sinds 10 uur.' Zegt hij gapend. 'Het is nu kwart voor 2 s'nachts.' Zegt Yu. Ik zucht en leg mijn schouder wanhopig op Fenna's schouder. 'Wat moeten we toch met jou, Yu?' Vraag ik. Saskia komt binnen huppelen. 'Waar zijn Michelle en Kimberly?' Vraagt ze. 'Die slapen.' Zegt Fenna. 'Is Michelle hier? Leuk!' Zegt Yu. 'In je kamer.' Zeggen Fenna en Saskia droog in koor en draaien met hun ogen. Yu rendt gelijk naar de gang, en later horen we een keiharde gil. Ik grinnik. 'Wakker gemaakt door de grote boze wolf.' Zegt Romeo en schudt zijn hoofd afkeurend. 'Hoe zit dat trouwens tussen jou en Kiro?' Vraag ik. 'Slecht.' Antwoordt hij kortaf. 'Aww. Is hij nog steeds boos?' Vraag ik. 'Nee, ik heb hem gewoon niet meer gesproken.' Zegt hij. 'Hoe kom je dan binnen?' Vraag ik. 'Wij hebben hem binnen gelaten.' Zegt Fenna. 'En hoe komen jullie binnen?' Vraagt Romeo. 'Kiro.' Zegt Saskia. 'En waar is Kiro?' Vraag ik. 'Weg. Hij wilde even alleen zijn, en ging de deur uit.' Zegt Fenna. 'Hij is nog steeds niet terug.' Zegt Saskia bezorgt. 'Weten jullie waar hij heen ging?' Vraag ik. 'Iets ophalen ofzo.'Waar weten we niet.' Zegt Fenna. Dan horen we de deur open gaan, en Kiro loopt even later de woonkamer in. Hij draagt dezelfde kleding als de man die ik in dat steegje heb zien staan, voordat iemand anders me omver liep. Kiro kijkt me raar aan. 'Wat kijk jij nou?' Vraagt hij arrogant. Ik kijk naar zijn ogen. Ze zijn rood en samengeknepen. Ik besluit maar om mijn mond te houden. 'Kijk niet zo naar me!' Schreeuwt hij. Ik kijk hem geschrikken aan. Kiro loopt naar de gan en slaat de deur keihard dicht. 'Wat had hij nou?' Vraagt Romeo en komt overeind. 'Ik heb geen idee.' Lieg ik. 'Ik ga toch maar even kijken.' Zegt hij en staat op. 'Blijven jullie slapen?' Vraag ik als Romeo weg is. 'Dat vroeg Romeo ook al. Ja, dat doen we.' Zegt Saskia. 'Oké, dan slapen jullie gezellig bij mij, want bij Yu wil je niet liggen en Kiro en Romeo zijn vast aan het ruziën.' Zeg ik en loop naar mijn kamer. Ik schuif het logeerbed weer uit voor Saskia. Als we onze tanden hebben gepoetst, Saskia en Fenna in een slaapshirt zijn en ik in mijn gebruikelijke jogginbroek en zonder shirt aan ben, kruipen we in onze bedden. Fenna kruipt naast me en slaat haar armen om me heen. 'En niet klef doen hè.' Zegt Saskia als ze eindelijk goed ligt. Fenna maakt smakgeluiden en ze liggen helemaal dubbel. Ik gaap en strek me overdreven uit. 'Ik meen het. Dat doe je maar als ik er niet bij ben.' Zegt Saskia. 'Oké, dan niet, maar ik wil wel een nachtzoen.' Zegt Fenna en drukt haar lippen op de mijne.


Reacties:


ladyysas
ladyysas zei op 27 sep 2009 - 9:35:
Jeeee weer een stukii
Aah arm schepsel!! je moet het ook niet wegdrukken
En nee niet klef doen waar ik bij ben...whaha

Okeej op naar de volgende!!!!

(ik houd van deze smilies )

Ik ga een deal met je sluiten Fenna!!
Als jij heeel snel verder gaat met dit verhaal ga ik verder met de mijne....deal??


Anzonium
Anzonium zei op 27 sep 2009 - 2:00:
Verder

Kun je het me zeggen als de volgende er is?

xx