Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You Saved Me. » Hoofdstuk 23!

You Saved Me.

3 nov 2008 - 23:20

855

3

218



Hoofdstuk 23!

Wanneer we nog heel de dag bij elkaar hebben gezeten en ik bij tom in de kamer ben gaan slapen word ik de volgende ochtend wakker met een goed gevoel. Wanneer ik me'n ogen open zie ik hoe ik in de armen van tom lich en hij me nog dichter tegen zich aan trekt alsof ik een knuffelbeer ben dat hij niet kwijt wil. Stilletjes begin ik te lachen maar wat ik dacht dat stil was dat was het voor hem niet want hij opent zijn ogen. "Is er iets grappig?"vraagt hij maar ik schud mijn hoofd. Zijn greep verslapt zich rond mij zodat ik me kan bewegen en ik stap het bed uit. "Goed geslapen?"hoor ik achter mij wanneer ik naar het raam ga en de gordijnen juist heb open geschoven. Straaltjes van de zon schijnen de kamer binnen en verwarmen ze een beetje. Terwijl ik naar buiten blijf staren komt tom achter mij staan en legt zijn armen om mijn heupen en zijn hoofd op mijn schouders. "Heel goed,jij?"vraag ik. "Geweldig"zegt hij lichtjes kreunend en ik draai mijn hoofd zodat ik hem een kusje op zijn mond kan geven. "Ik heb ook goed gedroomd"zeg ik. "Over?"zegt hij wanneer hij me grijnzend aan kijkt en een wenkbrauw omhoog haalt. Ik draai me om zodat ik nu oog in oog met hem sta en zijn blote borstkas tegen mijn lichaam komt. "Over dat wij met ze'n 2tjes,een weekendje naar parijs gingen,voor ontspanning en helemaal niet gestoord konden worden. En het gewoon helemaal gezellig was"zeg ik op een zachte manier met een zwoele stem en ga met mijn vinger over zijn ontblote borstkas. "Was dat echt je droom?Of was het een hint?"vraagt hij en kijkt me grijnzend aan. "Nee,het was mijn echte droom niet. Ik heb gedroomd dat ik verkracht ben geweest door een van die vuile ventjes uit je bar"zeg ik al lachend. Hij kijkt me geschrokken aan maar wanneer hij aan me'n gezicht ziet dat ik het niet meen begint hij te lachen. "Weetje dat sommige dromen een betekenis hebben en er om vragen om werkelijkheid te worden?"zegt hij en ik kijk hem niet begrijpend aan. "Nee,ik duik niet in bed met een van die ventjes"zeg ik en trek een vies gezicht. Mijn hand lag ondertussen op zijn borstkas en kon zo mee bewegen met het ritme van zijn hart. "Dat bedoel ik ook niet lieverd,ik bedoel dat over parijs, jij en ik. Een weekendje"zegt hij en ik krijg een lach op mijn gezicht en een twinkeling in mijn ogen. "Dat meen je niet?"zegt hij maar hij knikt grijnzend. "Wil je echt met me naar parijs?"vraag ik en hij knikt. Ik leg mijn handen in zijn nek en breng mijn hoofd naar hem toe en mijn lippen raken die van hem. "Wanneer vertrekken we?"zeg ik lief en hij kijkt me glimlachend aan. "Wanneer ik geboekt heb en iemand heb gevonden voor een oogje in het zeil te houden bij de zaak."zegt hij en ik knik. "Ik zal ervoor zorgen dat we zo snel mogelijk kunnen vertrekken"zegt hij en weer knik ik. "Je bent de liefste"zeg ik wanneer ik hem een laatste kusje op de mond druk en hem dan passeer richting de badkamer. "Wat ga je doen?"vraagt hij. "Douchen"zeg ik en doe de deur dicht en draai hem op slot. Niet dat ik bang ben dat tom ineens binnen zouw komen. Maar ik doe het gewoon uit gewoonte. En ook al heeft hij al een groot deel van mijn lichaam gezien. Toch schaam ik me soms. Voorwat dat weet ik niet,maar het is gewoon iets dat in me'n hoofd zit en er maar niet uit wil. Ik laat het warme water over me stromen en fris me helemaal op. Wanneer ik dat heb gedaan pak ik een grote handdoek uit de kast waarmee ik me afdroog en hem daarna rond mijn ontblote lichaam draai en ook een handdoek over me'n natte,loshangende haren. Wanneer ik de badkamer buiten kom zie ik hoe tom nog steeds in boxer op het bed zit. "Ik heb op je gewacht"zegt hij en trekt me aan me'n heupen naar zich toe. "Sorry schat,maar ik ga me omkleden"zeg ik grijnzend en stap naar mijn zak en haal er een hoop kleren uit die ik vandaag kan aan trekken. "Uhm..dan ga ik ook maar douche zeker"zegt hij met een pruillip. "Je moet me niet lang missen"zeg ik en hij gaat al lachend de badkamer binnen. In die tijd dat hij daar zit doe ik snel alles aan en doe de handdoek van mijn haren af en ga er met een borstel door die ik ook in de zak gestoken had. Ik was juist klaar met mijn make up op te doen aan de hand van de spiegel in de kamer tot tom naar binnen komt gestapt. Uit me'n oog hoeken kijk ik naar hem hoe hij vlug een boxer aan trekt en dan de rest van zijn kleren. "Ik weet dat me'n lichaam lekker is hoor!"zegt hij waardoor ik verschiet en een rode kleur op me'n wangen krijg. "Uhm,als je het maar weet"zeg ik snel en ik zie hoe hij moet lachen.


Reacties:


sprotje4
sprotje4 zei op 7 nov 2009 - 20:14:
verdeeeeeeeeeeeeer


smienLISTING
smienLISTING zei op 25 nov 2008 - 22:55:
verder stoephoer!!!

<33333ICH LIEBE JOYCE GVD!!!


NouszKITTEN
NouszKITTEN zei op 3 nov 2008 - 23:26:
Gheheh x)
Snel verder «3