Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » your love is a lie (Slash) » he dreams about me...

your love is a lie (Slash)

27 sep 2009 - 15:51

641

4

250



he dreams about me...

Nou weer een stukje voor Fenna xD

"Steffi? Ik had haar toch wat hoger in geschat!" Zegt Kiro.
We zitten bij Yu, Strify en kiro in de woonkamer en heb net het verhaal verteld.
"Ik wist wel dat het een slet was" Zegt Vanessa die tegen Yu aan op de bank zit. "Ik zal nooit maar dan ook nooit vreemd gaan hoor yu!" zegt ze klef en drukt een smak zoen op zijn wang.
Ik draai mijn hoofd naar het raam zo dat ik die twee niet hoef te zien.
"Misschien kunnen jullie beter nu niet zo klef doen waar Shin bij is, hij heeft het al zwaar genoeg zonder jullie geklef" Zegt Strify een beetje boos.
Thanks Strife! Ik leg mijn voorhoofd tegen het glas aan en kijk droevig naar buiten.
Ik voel een hand op mijn schouder. Ik kijk op zij en zie Strify staan. "Je mag hier ook ene tijdje blijven hoor, als je je daar prettig bij voelt, dan ben je niet zo alleen."
"Misschien is dat wel beter ja." zeg ik zuchtend.
"En weten we zeker dat je geen stomme dingen doet." En hij kijkt me aan met een klein glimlachje.
Ik knik zwakjes. Ik kijk weer naar buiten en zucht.
"Wij gaan even de stad in." Hoor ik Yu zeggen.
Mooi dan zijn die twee kleffe konijnen ook weer de deur uit.
Als ik de voordeur hoor dicht vallen draai ik me om en ga op de bank zitten waar net nog Yu en vanessa zaten.
Strify ploft naast me neer en zet de tv aan en zapt door tot bij zijn favoriete soap Desperate housewives. Maar ik vind er gaan zak aan en val ook al niet veel later in slaap.

"Shin...shin....wakker worden!" Hoor ik zachtjes op de achtergrond en voel dat iemand me een beetje heen en weer schud.
Ik open moeizaam mijn ogen en zie het grote hoofd van Strify. "Wat?"
"Het is laat, kom we gaan slapen." Zegt hij.
"Ik sliep al" zeg ik een beetje geiriteerd
"Ja maar kom, in bed kan je verder slapen."
"Welk bed."
"Mijn bed"
"O....best" Ik sta moeizaam op en waggel slaapdronken naar Strify zijn slaap kamer en plof op zijn bed neer om weer verder te slapen.
"Wil je zo gaan slapen?"
"ja waarom niet, het kan best" zeg ik nu een beetje pissed om dat ik nu echt verder wil slapen.
"Doe dan op zen minst je schoenen uit."
Ik zucht en kom over eind. Ik ga op het bedrand zitten.
"Ik kleed me wel even in de badkamer om" hoor ik Stify zeggen.
"Je doet maar."
Ik trek mijn shirt over mijn hoofd en gooi die over de stoel bij het bureau. Daarna trek ik mijn broek ook uit en gooi die over het shirt heen. Ik kruip onder de dekens en sluit mijn ogen. Ik voel nog net hoe Strify naast me komt liggen en mij een zoen op mijn kruin geeft. En met een dubbel gevoel van ik in slaap.

De volgende morgen word ik wakker in de armen van iemand. Steffi? Ik open mijn ogen en zie Strify's slapen de gezicht voor me. Ik kijk geschokken om mij heen maar dan komt alles weer te boven. Ik ga weer rustig liggen en kijk hoe Strify vredig ligt te slapen, Maar dan verlegd Strify zich en legt zijn hoofd op mijn borst. ja en nou. Ik belsuit niks te doen, zo erg vind ik het nou ook weer niet Strify op mijn borst, eigenlijk is hij best wel heel lief zo. Wat! wat dacht ik nou. nee we zijn gewoon vrienden Shin.
"Shin...shin?"Hoor ik Strify mompelen. "Nee Shin, niet naar Steffi, laat me niet in de steek"
Wat krijgen we nou.
"Shin...nee!!"
"Strify!" Zeg ik en schud hem heen en weer.
"Hu!! wat?" Strify kijkt vershikt om zich heen.
"Je had volgens mij niet echt zo een leuke droom he" zeg ik voorzichtig


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 27 sep 2009 - 17:45:
Aaah snel door<33


BliebX
BliebX zei op 27 sep 2009 - 17:41:
oehh, verder =)
Ik like dit verhaal =D


Shinnie95
Shinnie95 zei op 27 sep 2009 - 17:38:
Verder bitte!!!


FluvS
FluvS zei op 27 sep 2009 - 15:48:
speciaal voor mij !!

jaa... en nou? XD stomme reclame XD

yu en damnessa zijn kleffe konijntjes XD XD

strify droomt over shin puh)
hij moet over mij dromen XD

snel wieteren XD