Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Autumn days will fade away!!! » Hoofdstuk 19:

Autumn days will fade away!!!

11 okt 2009 - 15:17

148

0

180



Hoofdstuk 19:

Vesh Pov: Geslacht:jongen Ogen:Grijs,maar naar binnen toe worden zijn ogen zwart. Haar:rossig,kort. kracht:spoorzoeker. Launcelot: Geslacht:jongen haar:Zwart beetje emoish(maar dat is hij niet) ogen:Donkerblauw. Kracht:mensen pijn doen van een afstand.(net als Jane)

Ik lag in de struiken, altijd klaar om toe te slaan.
Maar deze keer ging het niet om het jagen, nee, ik moest een roedel weerwolven in de gaten houden.
Zolang ze niet op mijn grond kwamen,was het oke.
Opeens stond er iemand achter me, vliegensvlug draaide ik me om en zag dat het Launcelot was.
Launcelot: Wat ben je aan het doen broertje?
Ik: De roedel bekijken van achter een struik, en nu liggen anders zien ze je.
Launcelot schudde zijn hoofd "Ik denk dat als je niet snel weg bent dat ze je ruiken"
En inderdaad,een van hen hief het hoofd op en bewoog zich langzaam in onze richting.
Ik en Launcelot kropen langzaam achteruit,totdat we achter een boom verdwenen waren, klommen in de bomen om weg te vluchten.
Toen we bij onze schuilplaats aankwamen,waar we tijdelijk verbleven zagen we het licht aan staan.
quin en Meilseoir stonden met een big smyle in de deur opening...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.