Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 84 addoption or not?

crazy little thing called love CB (gestopt)

27 okt 2009 - 13:27

1338

1

270



84 addoption or not?

jason pov.
de dokter kijkt ons ernstig aan en zucht.
''u bent zwanger.'' zegt hij dan.
''wow! ik dacht dat jongens niet zwanger konden worden!'' roep jasper dan.
''nou, het kan wel, als je een geslacht verandering hebt ondergaan, bijna dood ervaring en het is een keer gewoon zomaar voor gekomen. al die mensen wilde perce dat niemand het wist en deden alsof ze het kind hadden geadopteert. dat is voor u ook de keus, of de pers dit mag weten of niet.''
''maar ik ben dus sirieus zwanger?'' vraagt hij nog een keer.
''ja u bent sirieus zwanger.''
''hartstikke cool! dan hoeven we niet te addopteren!'' roept jasper dan vrolijk en hij vliegt me om mijn nek.
''en, wat wil je er mee beroemt worden?'' vraag ik dan.
''dat maakt niet uit, iedereen komt er toch wel achter dankzij heel het cinema bizarre gebeuren. dus vertel maar aan de pers, ik geef liever mijn eigen verhaal.''
''hoe gaat dat dan eigenlijk met bevallen enzo?'' vraag ik dan maar.
''het wordt zowiezo een keizer snede. anders gaat het niet.''
''oke dan, dank u wel.'' zegt jasper. de dokter haalt de zalf van zijn buik af en niet veel later staan we al weer buiten. strify komt net aan lopen en kijkt ons aan.
''en? wat is het?'' vraagt hij bang.
''beloof me dat je niet gaat lachen!'' roept jasper dan.
''kom vertel nou!!! ik zal niet lachen!''
''ik ben zwanger!'' roept jasper dan.
''huh? maar... sirieus?''
''jah! geweldig toch?''
''jah! harstikke leuk!'' roept strify blij. er komen ineens allemaal mensen met camera's en microfoon's aan rennen.
''bent u de man die zwanger is?'' wordt er van alle kanten geroepen.
''hoe bent u zwanger geworden?'' roept dan een ander.
''ja en gewoon door te neuken! doei'' roept jasper en hij loopt rustig naar de auto. strify en in volgen hem droog en stappen in.
''dus jullie worden vader?'' vraagt strify dan.
''JAHA!!!'' zucht jasper dan. we zetten strify thusi af en gaan dan terug naar school. we hebben maar 3 uur vrij gekregen en moeten nog 2 uur werken. we parkeren en lopen het gebouw in. de helft van de leeraren zitten in de personeels kamer. de meeste weten ook wat er aan de hand was en waren ook echt bezorgt.
''en is alles oke?'' vraagt mariska dan.
''uhm soort van. ik wil het best zeggen maar alleen als iedereen belooft niet te lachen!'' zegt jasper. iedereen stemt in en kijtk hem vol afwachting aan.
''ik ben zwanger.'' zegt hij ongemakkelijk en kijkt dan op. het is even stil en dan begint iedereen ons te feliciteren.
''nu weten we wie de echte man is.'' lacht jos dan en er schieten er meerdere in de lach.
''niet waar ik heb gewoon traag zaad!'' lach jasper dan en we schieten allemaal in de lach. na 10 minuten komt de congerge aan met een paar taarten om het te vieren.
''oke, even alles op een rijtje, we gaan trouwen, krijgen een kindje en gaan binne kort ook op ons zelf wonen.'' tel ik op en kijk jasper aan.
''jep, mooi vooruitzicht.'' glimlacht hij en drukt een kus op mijn lippen. ik glimlach ook en geef hem nog een kus. dan gaat de bel en moeten we allebij naar de les. ik open de klas deur en alle eerste jaars rennen naar binnen. iedereen gaat op zijn plek zitten en zit druk te praten of te schreeuwen.
''allemaal koppen dicht!'' roep ik en iedereen is stil.
''goed zo, ik heb tering veel koppijn dus de eerste die door mij heen durft te praten of druft te schreeuwen of iets waar ik geen zin in heb kijgt een verwijdering! maar daarvoor, krijgen jullie eerst allemaal taart, omdat ik binnen kort vader wordt!'' roep ik en iedereen begint te klappen.
''maar ik hoorde dat u met meneer gimbrere getrouwd bent.'' roept een meisje achterin dan.
''nee, ik ga met hem trouwen, we zijn nu nog verloofd en kwamen er net achter dat mannen ook zwanger kunnen worden.''
''hoopte u op een kindje?'' vraagt een ander meisje dan.
''ja, eigenlijk zouden we er een addopteren als we getrouwt waren maar nu krijgen we er zelf een en dar vind ik veel leuker!'' zeg ik dan. jasper komt binnen lopen met een enorm schagreinig gezicht.
''wat is er met jou aan de hand?''
''die klote klas kan niet stil zijn.'' bromt hij en trekt een kast open. hij pakt er een boek uit en staat dan weer op. hij kijkt even moeilijk en zucht dan. iedereen in de klas zit weer met hem te praten en jasper loopt weer weg. ik loop achter hem aan en niemand heeft door dat ik weg ben. op de gang duw ik hem zachtjes tegen de muur aan en kijk even om ons heen. als ik zeker weet dat niemand ons kan zien begin ik hem te zoenen en hij zoend net zo heerlijk als altijd terug. ik verbreek de zoen en kijk hem aan.
''weer op gevrolijkt?''
''bijna...'' grijnst hij en hij zoent even verder. na 5 minuten horen we iemand aan komen en laten we elkaar los.
''hoe laat ben je klaar?'' vraagt hij dan.
''om 5 uur pas, moet een uur over nemen.''
''yuk, moet ik nog 3 uur zonder je! naja ik wacht wel een uurtje in de personeels kamer dan.'' fluistert hij. een meisje komt voorbij en kijkt ons vaag aan.
''yamilla! waarom ben jij niet in je lokaal?'' roept jasper dan.
''uhm, omur en stefan zijn aan het vechten menneer.''
''kut!'' roept hij en rent naar het lokaal toe. ik ren er achter aan en bijde halen we de vechtende jongens uit elkaar.
''waar de fuck zijn jullie mee bezig?'' roept hij dan.
''hij begon over mijn geloof!'' roept de een dan.
''jij zei dat mijn moeder dik is!'' roept de ander.
''omur, heb jij dat over zijn moeder gezegt?'' vraagt jasper dan rustig.
''ja maar hij begon over mijn geloof.''
''oke, stefan wat heb je over zijn geloof gezegt?''
''dat ik het vaag vond dat ze 40 dagen niet gingen eten en toen zei hij dat over mijn moeder en werdt ik boos en begon ik met vechten.''
''bijde jullie excuus aan bieden of een verwijdering halen!''
''sorry om!'' zegt stefan dan.
''sorry stef!'' zegt omur dan en ze geven elkaar een omhelzing.
''oke, niet meer vechten jullie, ik moet nog met gimbrere trouwen!'' grijns ik en loop weg.
''ik heb eigenlijk een beter idee!'' roept jasper dan.
''vertel op!''
''uitval! iedereen naar buiten!'' roept hij en iedereen rent vrolijk de klas uit.
''en nu?''
''gaan we jou klas uitval geven!'' grijnst hij. we lopen naar beneden en ook hier roept hij door het lokaal dat ze uitval hebben. de pubers rennen het lokaal uit en gaan naar buiten.
''en nu?'' vraag ik dan. hij sluit de deur en doet hem op slot. hij duwt me tegen de tafel en hij begint me te zoenen. ik glijd langzaam inder zijn shirt en voel aan zijn opgeblazen buikt die eerst erg gespiert was.
''weet je dat zo'n buik eigenlijk best wel geil is.'' fluister ik dan in zijn nek en zuig daar mijn lippen vast. hij kreunt zachtjes en zet zijn nagels in mijn rug. ik open ligt mijn ogen en zie een paar leerlingen door het raam naast de deur kijken.
''jasper, er staan er een paar van je mentor klas te gluuren.''
''oh fuck die hebben nu aula uur natuurlijk.'' lacht hij dan.
''haha, en hoe ga je dit uit leggen.''
''hmm, dat ik ongelofelijk geil was en even met mijn man moest zoenen.'' grijnst hij en drukt weer zijn mond om de mijnen. ik voel zijn trong zachtjes over mijn lippen strelen en kan het niet laten om terug te zoenen. na even plagerig zoenen verbreken we de kus en pakken vertrekken we uit het lokaal. een paar leerlingen van jasper's mentor klas zitten in de aula en grinniken.
''hey, zou ik nu mogen roken?''
''nee! dan is dat kind al meteen verkloot!''
''naja! ik mag ook al niet drinken en of blowen! ik kan helemaal niks met dat kut kind!"
''jij bent snel van gedachten verandert!'' grijns ik. we lopen samen het gebouw uit en gaan op een bankje in de zon zitten. mariska komt bij ons zitten en kijkt on aan.
''hebben jullie geen les?''
''nee, uitval gegeven. dat kind is echt klote! ik kan helemaal niks meer!'' zeurt hij weer.


Reacties:


DreadQueen
DreadQueen zei op 28 sep 2009 - 16:43:
snel verder!!
Xx.