Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Escape The Fate » I've got an hole inside and it's 10 Miles Wide. » I've got an hole inside and it's 10 Miles Wide. [8]

I've got an hole inside and it's 10 Miles Wide.

27 sep 2009 - 17:13

246

0

290



I've got an hole inside and it's 10 Miles Wide. [8]

Like, het is even geleden, maar ik was 's avonds moe door school en ik had geen tijd & geen zin. En ik weet dat hij kort is maar het is 21:52 nu en ik ben moe en heb koppijn. Leesze xxxx Moon

*tijdsprongetje naar 19:45*

Ik loop de kleedkamer in. "LIZ! Ik hoorde dat het stappen leuk was geweest?" zegt Nina meteen. Ik knik en glimlach. "Maar ik wist niet dat dat kon hoor?" zegt Nina. "Wat wist je niet?" ik kijk vragen om me heen of de andere meiden het weten maar die kijken ook een beetje raar. "Ik wist niet dat jullie lol konden hebben zonder mij. En Liz je hebt wallen, slaap je niet goed ofzo?" zegt Nina grinnikend. "Uhm, nouja de laatste tijd niet nee" antwoord ik. "Is Jess trouwens nog veilig thuisgekomen na ons uitgaan avontuur?" zeg ik snel om van onderwerp te wisselen. Anna grinnikt en knikt "Ja ze is er heelhuids gekomen maar als Tes en ik er niet waren geweest". Tessa lacht en knikt. "Waarom moesten we hier trouwens in een noodgang naart toe komen van Gina, volgens haar waren dat orders van jou" zegt Tessa een beetje dreigend. Ik kijk haar een beetje raar aan en geef dan de brief van TFB aan de meiden. Als ze hem gelezen hebben beginnen ze allemaal als gekken op en neer te hupsen. Ik moet lachen. Wat heb ik toch leuke vriendinnen. "Zeg dames wat is dit allemaal?" vraag Gina die de kleedkamer in komt. We geven haar de brief en haar ogen beginnen te stralen. "Ik heb al een aantal iedeeën voor een nieuwe dans" zeg ik. "Nou laten we dan maar eens beginnen" zegt Gina en we gaan naar de zaal.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.