Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Escape The Fate » I've got an hole inside and it's 10 Miles Wide. » I've got an hole inside and it's 10 Miles Wide. [9]

I've got an hole inside and it's 10 Miles Wide.

27 sep 2009 - 17:14

777

0

292



I've got an hole inside and it's 10 Miles Wide. [9]

Like Hii, en Like Doeii xD OJA! Sorry als mijn engels slecht is, want er komt hier weer engels in voor. Leesze xxxx Moon <3

Om een uur of 10 stoppen we er maar mee. We zijn moe en onze concentratie zo goed al kwijt. Gapend laat ik me op de grond zakken van de zaal. "Omg man, hoe zwaar kan een training zijn?" zegt Jess. "Nouja, we zijn in ieder geval al een heel eind" zucht ik. We douchen en hangen daarna nog een beetje na in de kantine. Uiteindelijk gaan we allemaal om half 11 naar huis.

Thuis ga ik uitgeput naar mijn kamer. Ik plof languit op mijn bed neer. Ik kijk naar de berg vuile was die ik nog moet doen. Mijn kamer is altijd netje maar er ligt altijd wel ergens een berg aan kleding. Ik zucht, sta op en loop naar de was machine en pleur alles daar neer. Ik haal de schone was er uit, dat strijk ik morgen nog wel ofzo, en prop de vuile erin. Ik druk een paar knopjes in en het ding gaat doen wat hij altijd doet. (kleren wassen duhh). Ik gaap. Eigenlijk moet ik nog wat dingetjes doen voor Hurley maar echt zin heb ik niet. Dan verschijnt het beeld van de CB boys op mijn netvlies. Ik pak mijn laptop en ga op het bed zitten. Ik ga opzoek naar de myspace van Cinema Bizarre (niet dat dat moeilijk te vinden is). Het hele gedoe van vandaag speelt zich af in mijn hoofd. Waarom moet Lady Gaga nou net Janice Tailor als ontwerpster hebben, en waarom moet Janice mij nou als haar styliste hebben. Ik surf een beetje rond totdat ik weer bij het bericht van Ronnie terecht kom. Dat bericht heb ik nog steeds niet gelezen. Ik ben gewoon bang voor wat erin staat. Hij zal me nooit pijn doen. Of nouja, hij zal me nooit express pijn doen. Het gedoe met zo'n berichtje is, is dat het vast heel lief is, en ik hem daardoor nog erger ga missen. En dat doet zeer. Ik kan hem niet missen, niet zolang. "Maar je moet het toch ooit lezen?" denk ik. Ik slik en klik dan het berichtje aan.
Ik lees het berichtje van 2006 nog een keer.

3 March 2006:

Heey lovely sister =D

I wanna say you that I love you soo
much and I really, and always will,
appreciate what you've done for me.
You put all your believe in Escape
The Fate and for me. Thank you!
Know that I believe in you as the most
beautiful dancer I'd ever seen.
I'm always there for you when you
need me, like you're there for me !

I love you forever xx Ronnie


Ik slik het brok in mijn keel door en scroll naar de reactie die Ronnie me 2 dagen geleden heeft gestuurd.

Heey Lizzy,

I'm just looking on your myspace and
I saw this old Blog. I read your
mails over and now I see that you feel
really bad. I'm sorry but Lizzy know that
my fails aren't yours. Maybe you know
that but you're thinking to much about it.
Like you said I made my own mistakes
and now I need to turn up for it.
I know you don't like that blogs, but
sometimes i'm soo mad that i'm in here.
I don't want you to feel so bad.

Liz what I want to say is that I will
always love you. You are always
there for me, you always show me the
sunny sides of things. You never let me
fall on the things I do, and the many
things I did wrong. I really apreciate that.
I respect you like I never did, and I feel
dumb that I never see that before.
Blinded by my own fantasie.
I can't wish me a better person than you
little sister.
Lizzy I love you, and it really sucks that I
can't come to you right now because
that's the only thing I want now.
You are still the most pretiest and
beautiful dancer i'd ever seen.
You rock.
Xxx Love you so damn much,, Ronnie <33


Mijn hoofd tolt, en er rollen tranen over mijn wangen. Dit is zo, zo lief. Ik hou zoveel van mijn broer. Ik veeg de tranen weg maar ze blijfen komen. "I know you don't like that blogs" lees ik hardop voor. Dat gaat over die blogs die hij schreef over Max. "Max" denk ik. Ik was heel erg goed bevriend met Max Green (bassist Escape The Fate) maar door al dat gedoe rondom Ronnie en het hele gevangenis verhaal ben ik hem zo'n beetje uit het oog verloren net zoals de andere leden. Max was als mijn 2de broer. En ik mis hem. Ik mis hem heel erg, net zoals de andere bandleden.
Ik sluit de laptop af, kleed me om en ga in bed liggen. Ik kan de slaap niet vatten, er tolt vanalles door mijn hoofd. En dat..., dat is voor de volgende keer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.