Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » *Uitgebreide versie van mijn 'Maya' verhaal* » Deel 1

*Uitgebreide versie van mijn 'Maya' verhaal*

27 sep 2009 - 20:24

231

2

138



Deel 1

Dit is het eerste deel, het begin, Hopelijk vinden jullie hem leuk :)

11 juni 1995, 09:75 A.M. - Kyoto - Japan.
"Yuko kun je me wat water brengen?" vraagt Kyara, zijn moeder die languit op de bank ligt. "Hai*" zegt Yuko en haast zich naar de keuken waar hij een glas water voor zijn moeder inschenkt. 'Mijn moeder is nu al 8 maanden ongeveer zwanger, ze is er slecht aantoe en heeft veel hulp nodig' denkt Yuko. Hij loopt weer terug de kamer in en geeft het water aan zijn moeder. "Arigatou**" zegt ze met een glimlachend. "Douzo***" zegt Yuko en buigd. Vlug drinkt Kyara haar water op. "Gaat het nog wel?" vraagt Yoku bezorgd. Zijn moeder knikt. "Ga maar met je vriendjes spelen" zegt ze en knikt naar de deur. "Oke" zegt Yuko glimlachend. "Voor het donker thuis" roept zijn moeder nog als hij de deur uit is gelopen. Fluitend wandeld Yuko naar Mao's huis. Hij pakt een steentje van de grond en gooid die tegen het raam van Mao's slaap kamer aan. Een slaperig hoofd verschijnt voor het raam en opent het. "Oei sorry sliep je?" vraagt Yuko schuldig. "Jaa" zegt Mao sloom en gaapt. "Wacht even" zegt hij weer en komt even later naar buiten. "Kom we gaan naar Hitomi's huis" zegt Mao en huppelt de straat uit. "Raar kind" zegt Yuko en schud lachend zijn hoofd.

* 'Hai' is Japans voor 'Ja'
** 'Arigatou' is Japans voor 'bedankt'
*** 'douzo' is japans voor 'graag gedaan'


Reacties:


Kyoru
Kyoru zei op 27 sep 2009 - 20:55:
vergeten om reactie te zetten*slaat zichzelf tegen d'r hoofd*
whoesh menoes 0,o
snel verder!^^
me loves it^^
xx>3


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 27 sep 2009 - 20:29:
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeewj het is niet saai nah' en en en snel verder <3<3 ik vind het super xoxo linsoooo