Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » your love is a lie (Slash) » What is she doing here!?

your love is a lie (Slash)

27 sep 2009 - 20:50

753

0

248



What is she doing here!?

Ik verveelde me...dus hier is weer een nieuw stukje:)

Strify gaat van mij af en gaat naast mij liggen. "Nee niet echt" zegt hij zacht. Hij staat op. "Ik...uh...ik ga me even omkleden" hij loopt naar de kast. en haalt er wat kleding uit.
Ik kijk verbaasd naar het tafereel. Je zou bijna zeggen dat hij verlegen is. Strify en verlegen. Okee er is iets aan de hand met hem. Ik ga goed liggen en kijk naar het plafond. Hij doet de laatste tijd wel anders. Hij praat veel minder, hij is afstandelijker, hij leek net verlegen, hij keek niet naar wat voor kleding hij uit de kast trok. Het is niet de Strify die hij was.
Ik hoor het water van de douche kletteren. Ik zucht en draai me op mijn zij en luister naar het stromende water. Ik doe mijn ogen dicht en blijf zo liggen luisteren naar de geluiden uit de badkamer.

Ik word wakker van de deur die dicht gaat. Ik doe een oog open en zie Strify naar het bed lopen. Ik doe mijn oog weer dicht en doe alsof ik weer slaap. Ik voel het matras in deuken en even later een hand die door mijn haren strijkt. Ik hoor hem zuchten en even later een zoen op mijn lippen. Wat is dit.
Ik voel dat hij op staat en even later hoor ik een deur open en dicht gaan.
Ik open mijn ogen en ga langzaam met mijn hand naar mijn lippen die nog na tintelen van de zoen.
Zou dat het zijn. Zou hij daarom zo raar doen. Hij had ook al zo een vage droom. Het leek wel of hij bang was dat ik terug ging naar Steffi. Ik zucht en sta op. Ik pak mijn broek en shirt die over de stoel hangen en loop naar de badkamer. Ik zet de douche aan. Ik stap uit mijn boxer en ga de douchecabine in.
Ik stap helemaal fris de douchecabine uit. Ik heb er over nagedacht en ga vandaag met Strify praten. Ik wil weten wat er precies aan de hand is.

Ik loop de woonkamer in en zie alleen Strify zitten, mooi dan kan ik gelijk vragen wat er aan de hand is. "Hé Shin, lekker geslapen?" vraagt hij.
"Jup" Ik ga naast hem zitten. "Ik wou het even ergens met je over hebben"
"Waar over dan?" vraagt hij op zijn hoede.
"Je doet anders"
"Hoe bedoel je"
"Zo als ik het zeg. Je doet anders, je bent niet de Strify die je altijd was"
"Wel, Ik ben wel de Strify die ik altijd was"
Ik zucht en draai me een kwartslag en leg mijn hand op mijn knie. Ik zie hem verschrikt naar mijn hand kijken.
"Strify, kijk me eens aan"
Voorzichtig draait hij zijn hoofd naar mij toe.
"Ik vraag het nog een keer, wat is er met je aan de hand"
"er is helemaal niks met mij aan de hand, het gaat nu niet om mij, het gaat om jou, Jij moet Steffie vergeten" zegt hij snel achter elkaar.
Okee ik kap er mee, Ik geef me over ik krijg het toch niet uit hem.
Ik zucht en laat me in de bank zakken.
"Zo wat zullen we eens gaan doen" zeg hij vrolijk.
Wat kan die vent slecht liegen. Maar ik ben er mee gestopt iemand anders moet het maar uit hem krijgen.
"Geen idee, verzin jij maar"
Kiro komt bellend binnen en gaat tegen over ons zitten. "Oke...Is goed...Ik zie je vanmiddag"
Hij drukt het gesprek weg en legt zijn mobiel op tafel en kijkt ons vrolijk aan. "hebben jullie zin om vanmiddag iets leuks te gaan doen?"
"Ligt er aan wat" zeg ik.
"jaa!"zegt Strify vrolijk "heb je een idee?"
"Nee, eigenlijk was het een vraag, ik wil eigenlijk dat jullie vanmiddag het huis uit zijn"
"ow..." zegt Strify gelijk een stuk minder vrolijk.
"We kunnen wel gaan shoppen ofzo" zeg ik voorzichtig.
"jaa!" roept Strify en trekt me over eind. Oke volgens mij heeft zijn gedrag gelijk veranderd toen ik zei dat hij anders deed.

na een middag lang shoppen lopen we met onze handen vol met tassen naar het appartement van Strify.
"Zo, jij bent nu ook weer een stuk vrolijker!" zegt Strify blij. "Tip 1: als je verdrietig bent, ga shoppen met Strify" en hij klopt op zijn borst met zijn hand vol tassen.
Ik lach. "Ja, goede tip"
maar mijn lach verdwijnt als we de straat in lopen van het appartementencomplex, want voor de deur staat niemand minder dan Steffi.
"Wat doet zij hier" zeg ik boos.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.