Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Können wir das machen?*TC* » ~26~ I'm not Toms' bitch!

Können wir das machen?*TC*

28 sep 2009 - 21:29

333

5

250



~26~ I'm not Toms' bitch!

Eindelijk weer een nieuw deeltje! Eindelijk! Veel plezier!:'D

Bill POV*

Sneaky dat ik ben heb ik Tom en David horen praten. Hij klonk aardig jaloers als je het mij vraagt, maar waarom? Hij valt toch niet op mij? Of ziet hij mij nu soms als zijn bezit, omdat ik toevallig wel wat voor hem voel. Daar lijkt het wel op Nou, ik laat mooi niet met me sollen. Verliefd of niet, ik ga me niet gedragen als zijn speeltje. Ik laat Taylor mooi bij mij in bed slapen, alhoewel ik hem anders in de andere bus had laten slapen. Ik ben geen Homo, maar het is voor een goed doel: mijn zelfrespect.

Ik sta op en loop de trap op. Eenmaal op de derde tree, wenk ik Taylor die al zat te kijken waar ik heen ging. Meteen staat hij op, en precies op dat moment huppel ik snel helemaal naar boven tot ik uit het zicht ben. Ik voelde Toms ogen gewoon in mijn rug branden van jaloezie. Ik gedraag me net nu als een seks bunny tegenover Taylor, in tegendeel van Tom. Hem negeer ik gewoon, en doe dit net zolang tot hij boos op me word. Krijgt hij weer op zn flikker van David.

Wat is er? vraagt Taylor lief, terwijl hij naast me op bed komt zitten. Waar wil je vanavond liever slapen.. in de bus met instrumenten.. zeg ik op mijn onderlip bijtend. Ik leg mijn hand op zijn bovenbeen. ..Of gewoon simpel bij mij in bed? vervolg ik mijn zin sexy. Het voelt erg vreemd als je bedenkt dat we beiden Hetero zijn. Dadelijk wilt hij hier nog weg omdat hij vind dat ik eng word!

Uhm stamelt hij. Nou Wat wil jij? vraagt hij onzeker. Ik wist het, nou voelt hij zich niet meer op zn gemak bij mij. Iets dat ik totaal niet wil! Meteen haal ik mijn hand weg. Mijn speelsheid verdwijnt onmiddellijk en veranderd weer naar lief, normaal. Hij merkt het waar door het even stil tussen ons is.

Ik kom wel bij jou slapen


Reacties:


veke
veke zei op 29 sep 2009 - 15:56:
spr snel verderxxxxxxxx


VampireFangs zei op 29 sep 2009 - 13:38:
Aaah verder x3


Jacqlijntje
Jacqlijntje zei op 29 sep 2009 - 10:40:
Nou Bill gaat de verkeerde kant op als ie denkt dat Tom met hem solt

maar het was weer heel mooi geschreven!!

snel weiter

x-x-x


MyObsession
MyObsession zei op 29 sep 2009 - 7:13:
Gorgeous Huney <3

Snel verder..;3

Xx Chanel LoveYa


jorinloveth
jorinloveth zei op 28 sep 2009 - 22:12:
VERDER!!!!!

hup wieleren =D