Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ...Unwished angel...[TH]-o° » irritaded by tom and saved by him as well, maybe he isn't such a player...

...Unwished angel...[TH]-o°

4 nov 2008 - 19:18

1128

1

138



irritaded by tom and saved by him as well, maybe he isn't such a player...

*astrid pov*

onderweg kwamen jullie een jongen tegen met dreadlocks en een pet op. Bill: hey tom!!’’ Tom: ey broertje’’ jij: bill ik wist niet dat je een broer had’’ bill: ow dat was ik dus vergeten te vertellen ’’ tom: zo bill wie is deze schoonheid?’’ Hij trok zijn wenkbrauw omhoog, maar je keek verveeld weg. Bill *F* tegen tom: doe ff normaal wil je?’’ Tom*F*: wat?? Kan ik het helpen als jij er met een mooie chick aan komt lopen zoals zij?’’ Jij: het is onbeleefd om te fluisteren in gezelschap hea’’ en je zette een ondeugend lachje op en trekte je wenkbrauw op, tom lachte naar je maar je keek hem niet aan, tom: wel als het om zulks mooi gezelschap gaat’’ en hij kwam dichter bij je staan. Bill: tom je laat het!’’ Tom: wat?!’’ Jij: dat..-_-‘’ tom: en nog pittig ook…’’ jij: niet geïnteresseerd gast-_-‘’ bill: kom astrid we gaan.’’ Tom: we hebben niet eens goed kunnen kennis maken!’’ Jij: nou dat hoeft ook nie hea-_-‘’ tom: jawel!’’ en hij ging weer normaal naast bill staan en stak zijn hand uit. Tom: ik ben tom, bill zijn tweelingbroer’’ jij: astrid…’’ je keek naar zijn hand maar besloot toch maar om zijn hand te schudden. Tom: zo dit was leuk maar ik moet nu weer gaan doei!!J’’ bill: die is egt gek, ik geloof soms niet dat hij familie van mij is’’ jij: kan ik me ook niet voorstellen’’ bill: zo dus weet je al zoveel over mij dan?’’ Jij: jupz’’ terug naar jou huis lachten jullie nog veel en eenmaal binnen zette je gelijk alle tassen op je kamer en zwaaide bill nog even uit. Uitgeput ging je op de bank liggen en zette de tv aan. Na een poosje zappen was je er zat van en pakte de telefoon en ging ff aan de telefoon hangen met maori.

*bill pov*

toen jij en tom thuis kwamen begon tussen jullie een grote discussie. jij: tom waarom kon je nie ff normaal doen tegen astrid!!’’ Tom: kan ik het helpen?!’’ Jij: jah!!’’ Simone: jongens ga even ergens anders discuseren aub’’ jij: oke…’’ tom liep voor je aan naar buiten, je was gewoon egt een keer weer kwaad op hem hij is gewoon zo’n player!! Hij moet met zijn handen anders wel van astrid afblijven, je vond gewoon zoveel aan haar leuk en je dit keer zal tom niet een vriendinnetje van je afpakken, zoals hij al eerder heeft gedaan. Maar astrid zag tom toch al niet zitten, veel kans maakt ie dus ook niet, dacht je. Tom: waarom maak jij je er eigenlijk zoveel zorgen om?’’ Jij: ze is mijn vriendin, je moet haar niet steeds zo lastig vallen met playerige gedrag!!’’ Tom: zo dus alweer een vriendinnetje?’’ jij: nee ze is een gewone vriendin’’, zei je lichtelijk geïrriteerd. Tom: oke dan, maar als jij haar niet wilt neem ik haar graag hea’’ Je werd een beetje rood en je keek weg van tom maar helaas had hij het wel gezien. Tom: dus je voelt wel wat voor haar?’’ Jij: nou… eehm….’’ Tom: ik begrijp het al, je durft het weer eens niet te zeggen hea’’ jij: hoe bedoel je weer niet?!’’ tom: nou je twijfelt altijd of een meisje je leuk vind ja of nee, terwijl soms straalt het van der af’’ jij: dat valt mee...’’, mompelde je. tom: jaja maar ik ga nog even met scottie weg hea’’ jij: je doet maar’’

*tom pov*

je nam scottie zijn riem deed hem bij hem om en liep naar buiten, naar het bos waar je scottie losliet dichtbij het meer. je ging op de stijger zitten, je keek naar scottie die een vis probeerde te pakken maar dat mislukte, jij: haha kom hier gekke hond!!’’ riep je naar hem maar hij kwam niet hij bleef gespannen bij een plek in het water staan blaffen.

*astrid pov*

na een kleine 15 min hing je op, je liep naar de hal en trok je jas aan. je keek nog even snel in de spiegel die der hing en ging toen naar buiten. je liep naar het meer, daar ging je vroeger ook vaak heen om even na te denken.
*wie denkt die tom wel niet wie hij is, een ding weet ik zeker en dat is dat hij behoorlijk arrogant is, ik ken hem nog maar net en hij denkt gelijk dat ik met hem die zelfde avond nog met hem in bed duik. jah mooi niet hea* dacht je, je keek over het meer heen, je deed je jas uit en legde je schoenen er op die je ook had uit gedaan. Je krulde je broekspijpen ook op en liep een stukje het water in. Verder op zag je een zwarte hond rennen en je zag wazig nog een jongen lopen, je liep een stukje verder en je werd hoe verder je liep steeds duizeliger. Je viel om in het water je kon niet ademen. Je zag je leven aan je voorbij flitsen, je wou het uitschreeuwen van de pijn maar je was helemaal verdooft. Je hoorde een hond blaffen maar dat was het laatste wat je hoorde…

*tom pov*

jij: scottie!!!’’ Hij bleef maar blaffen, dus je kwam hem maar halen. Jij: stomme…’’ in het water zag je het gezicht van een meisje!!! Je tilde haar snel op en legde haar bij een paar spullen op het zand. Jij: komop wakker worden!!’’ Je gaf tikjes tegen haar gezicht en toen opende ze haar ogen. Je veegde wat haren weg… ‘’het is astrid!!??’’ Riep je uit. As: wa- wat is er gebeurd?’’ Jij: je lag in het water en scottie hier heeft je gered’’ Scottie kwam dichterbij staan en gaf haar een grote lik op haar gezicht. As: aah nee hea’’ jij: haha egt wel’’ astrid wou rechtop zitten maar dat wou moeilijk. Jij: ho blijf rustig liggen!’’ As: m-maar….’’ Ze was alweer bewusteloos. Jij: kom scottie we gaan weer naar huis!!’’ Je tilde haar op samen met haar spullen blijkbaar. *thuis* jij: bill kom ff helpen!’’ Bill: wat is er loos dan??’’, toen hij astrid bewusteloos in je armen zag liggen schrok hij een beetje. Bill: wat is er gebeurd?’’ Jij: ik zou het niet weten scottie vond haar ze lag onder water’’ bill: omfg, we moeten haar warm houden ik haal wat dekens van boven, leg jij haar maar op de bank en maak wat Koffie of thee voor der’’ Jij: oke is goed. Je zette alles snel klaar en bill had haar al goed ingestopt. Jij: ze ademt best zwaar hea’’ bill: jah maar dat is logisch als je een paar minuten onder water hebt gelegen’’ Ze is helemaal rood, je voelde aan haar voorhoofd.. jij: ze heeft koorts!’’ Bill: dan heeft ze nu rust nodig’’


reacties??


Reacties:


BitchXTH
BitchXTH zei op 4 nov 2008 - 19:53:
verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!